Mistä löytyy kunnollinen ulosvetäjä joka myös toimii ja varmasti sopii/mahtuu E39:n raidetangon, reaktiotangon ja alatukivarren irroittamiseen? Lekan käyttäminen ei oikein innosta... Eli tämän kuvassa olevan BMW:n osan näköinen, mutta jonka saisi ostettua tarvikeliikkeestä:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ulosvetäjä E39:n etuniveliin?
Collapse
X
-
Originally posted by TJJMistä löytyy kunnollinen ulosvetäjä joka myös toimii ja varmasti sopii/mahtuu E39:n raidetangon, reaktiotangon ja alatukivarren irroittamiseen? Lekan käyttäminen ei oikein innosta... Eli tämän kuvassa olevan BMW:n osan näköinen, mutta jonka saisi ostettua tarvikeliikkeestä:
-
-
Originally posted by TJJMistä löytyy kunnollinen ulosvetäjä joka myös toimii ja varmasti sopii/mahtuu E39:n raidetangon, reaktiotangon ja alatukivarren irroittamiseen? Lekan käyttäminen ei oikein innosta... Eli tämän kuvassa olevan BMW:n osan näköinen, mutta jonka saisi ostettua tarvikeliikkeestä:
Mutta tuommoinen Osasilta hankittu ulosvetäjä on ainakin tähän saakka kestänyt aika rankkaakin käsittelyä. B-teman vehkeet on syytä unohtaa... Sitten on vielä ne ammakäyttöön tarkoitetut työkalut tietty, mutta silloin puhutaan jo eri hintaluokan vehkeistä.
Comment
-
-
Entäs haarukka? Tekeekö sillä mitään? Sillä taitaa mennä nivelen suojakumit rikki? Ja lekakin pitäisi olla..
Etuiskarien vaihdossa yritin irrottaa raidetankoa tämän tapaisella (ei kuitenkaan Biltemasta ostetulla), mutta eihän se mahtunut ja sitä sitten piti muokata hiomakoneella... Lopputulos oli muutama tunti kiroilua ja hajonnut ulosvetäjä.
Comment
-
-
Originally posted by TJJEntäs haarukka? Tekeekö sillä mitään? Sillä taitaa mennä nivelen suojakumit rikki? Ja lekakin pitäisi olla..
Etuiskarien vaihdossa yritin irrottaa raidetankoa tämän tapaisella (ei kuitenkaan Biltemasta ostetulla), mutta eihän se mahtunut ja sitä sitten piti muokata hiomakoneella... Lopputulos oli muutama tunti kiroilua ja hajonnut ulosvetäjä.
http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/19_1254iso.jpg
Haarukallakin irroitus voi olla yllättävän hikistä, ja joskus menee suojakumit pas2, joskus ehkä säilyy ehjänä.
Parikymppiä tuollanen parempi ulosvetäjä maksaa, pieni raha siitä minkä määrän säästää vitutuksessa.Last edited by Kentsu; 28-07-2006, 20:44.Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
-
Originally posted by LekaEn ole käyttänyt haarukkaa kun 2 kertaa, ensimmäisen ja viimeisen... Ja kävi juuri niin kuin Kentsulla, hermojen menetys puuttuu vielä tuosta listasta.
Haarukkaa käyttänyt tasan 1 kerran ja ei lähtenyt e39 nivel irti ...suojakumi paskaks ja haarukka poikki (alkuperäinen bmw työkalu)....Paras ja nopein keino jatkolla hakata nivel irti heloineen...vaihtaa tällä keinolla varttiin tukivarren...Mutta taasen että mun keino vaan tukivarren vaihtoon...Eli ei tarvii laittaa samaa takasi..
Comment
-
-
Originally posted by TJJEtuiskarien vaihdossa yritin irrottaa raidetankoa tämän tapaisella (ei kuitenkaan Biltemasta ostetulla), mutta eihän se mahtunut ja sitä sitten piti muokata hiomakoneella... Lopputulos oli muutama tunti kiroilua ja hajonnut ulosvetäjä.
http://www.biltema.fi/osteri/data/Kuvat/19_1254iso.jpgE46 320d sedan vm-02
museopeli: Isuzu Bellett 1500 vm-68
Comment
-
-
Vaikka tarkoitettu Audi A6/A8, niin E34:seen toimi todella hyvin Kukko 129-3-A. Pitihän se toki ensin vääntää joku Satajet mutkalle.
http://www.ikh.fi/ikh2003/media/tuot...losvetimet.pdf s.14
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
-
-
Originally posted by petteriuVaikka tarkoitettu Audi A6/A8, niin E34:seen toimi todella hyvin Kukko 129-3-A. Pitihän se toki ensin vääntää joku Satajet mutkalle.
http://www.ikh.fi/ikh2003/media/tuot...losvetimet.pdf s.14 Petteri
Comment
-
-
Originally posted by TJJPitääpä viikonloppuna kokeilla miten nyt käy raidetangon kanssa.
Edit: ja toimihan se toisenkin kerran. Lisäraporttia sitten kun kokeilen ottaa alatukivarren ja reaktiotangon irti.Last edited by TJJ; 06-08-2006, 21:39.
Comment
-
Comment