Originally posted by TJJ
View Post
Ulosvetäjä E39:n etuniveliin?
Collapse
X
-
-
Itse kanssa yritin tuolla motonetissä myytävällä vatan ulosvetäjällä irroittaa V8 reaktiotankoja, mutta en saanut kunnolla paikalleen. Käsillä sattui olemaan murtohaarukka niin en jaksanut ruveta modifioimaan ulosvetäjää vaan irroitin murtohaarukalla.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Maksaa näköjään Robinhoodissa tuo Vata 23,90 tms, eli Motonetissä (80-4027) on 4 euroa halvempi.BMW 520d Touring '06 314tkm
BMW 530D Touring '99 552tkm
BMW 320da Touring '02 427tkm
Volvo V70 D5 '02
Mercedes-Benz Sprinter 208D '96
Mercedes-Benz Sprinter 310D '97
Mazda 323 1,5 '89 ja läjä Mitsuja
Case IH 5140 Maxxum
Comment
-
Raportoidaan sen verran, että ainakin cd cardicin pallonivelen ulosvetäjällä lähti näppärästi kumeja särkemättä raidetangonpäät nätisti pamahtaen. Viilasin varmuudenvuoksi leukojen reunoja pikkuviilalla sileämmiksi, ettei viillä kumeja.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
Nostetaanpas vanhaa topiccia ylös. Pitäisi vaihtaa reaktiotangot e61:een ja siihen pitäisi löytää sopiva ulosvetäjä. Rakenne on ainakin pikaisesti tutkittuna samanlainen kuin e39:ssä. Onko tämä CD cardigin ulosvetäjä toimivin näistä kohtuu hintaisista malleista vai onko löytynyt uusia hyviä vaihtoehtoja?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Originally posted by markok View PostNostetaanpas vanhaa topiccia ylös. Pitäisi vaihtaa reaktiotangot e61:een ja siihen pitäisi löytää sopiva ulosvetäjä. Rakenne on ainakin pikaisesti tutkittuna samanlainen kuin e39:ssä. Onko tämä CD cardigin ulosvetäjä toimivin näistä kohtuu hintaisista malleista vai onko löytynyt uusia hyviä vaihtoehtoja?
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
Originally posted by janke View PostLueppas tuolta viimeset kirjoitukset. #390
http://www.btcf.fi/forum/showthread....124457&page=39BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Tuollako saa reaktiotankojen nivelet irti?F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTuolla oon irrotellu tukivarsia niin E38 ku E39.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
Minä en ole kahdesta omistamastani e39:stä saanut kumpaakaan etupään tukivartta pallonivelpäästä irti kyseisen irrotustyökalun näköisillä vimpaimilla. Omistan sekä Bilteman, että Motonetin myymän version. Kummankaan kidassa ei syvyys riittänyt, vaan ne pakittivat pois paikoiltaan kiristäessä.
Motonetin muutaman euron lyhyt ja aika jyrkällä kiilalla oleva lyöntihaarukka on ollut toimiva työkalu. Yksi kunnon napsu kilon moskalla ja nivel on auennut. Halpa ja varma. Toki sekin on mahdollista, etten vain osaa tuota kiristettävää työkalua käyttää.
Comment
-
Jotakin olet tehnyt väärin, jos tuo aiemmin linkitetty on ollu käytössä ja ei saa irti. Monta E38 ja E39 tukivartta tolla jo vaihtanut.
Comment
-
Tohon kidan syvyyteen sen verran et kun antaa vähän rälläkkää ja tekee kidasta leveämmän niin hyvin mahtuu ja on monet tukivarret irroitettu. Haarukka on toki toinen hyvä vaihtoehto, pitää vaan varoa et ei ltö siitä jarrun pölypellistä läpi.Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
Juu en ole ostettua työkalua rälläköinyt, se olisikin saattanut auttaa asiassa. Noita halpismallin kiristettäviä avaajia en vaan saanut tarpeeksi syvälle, ihan sama mitä tein. Hätävarana mukana ollut lyöntihaarukka pelasti pulmasta, eikä tarvinut kävellä pappakerhon tallilta kotiin. Mutta pannaan nyt vähintään puoliksi oman osaamattomuuden syyksi, jos nämä muilla toimivat.
Comment
-
Hain varmuudeksi tuon ulosvetäjän mätänetistä.
Pitikö iskarin alapää irrottaa että saa reaktiotangot vaihdettua?F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
Comment