Ulosvetäjä E39:n etuniveliin?
Collapse
X
-
Tuossa yksi hyvälaatuinen kopio BMW:n orkkistyökalusta. Ei halpa, mutta kerrankin kaikki meni kuten elokuvissa. KLIK
-
Originally posted by mikron View PostHelposti tuli kun otti iskaria vähän irti. Ja motonetin ulosvetäjä toimi erinomaisesti: http://m.motonet.fi/fi/tuote/804058/...elen-ulosvedin
Pamahti siihen malliin nivelet irti, että oli varmaan tiukassa.
Ensimmäinen raidetangon palloista pamahti auki heti korvan vieressä - laitoin kuulosuojaimet päähän seuraaville.
/Tommi
Leave a comment:
-
Helposti tuli kun otti iskaria vähän irti. Ja motonetin ulosvetäjä toimi erinomaisesti: http://m.motonet.fi/fi/tuote/804058/...elen-ulosvedin
Pamahti siihen malliin nivelet irti, että oli varmaan tiukassa.
Ainoat ongelmat oli rengasliikkeen "momentti" pyöränpulteissa, josta seurauksena hajonnut lukkopultti ja avain. Lisäksi teen jarrut samalla niin oli levyn kiinnitysruuvit porattava irti.
Leave a comment:
-
Originally posted by Starck View PostEi kai tuo iskarin alapään irrotus pakollista ole, voihan sitä painaa vaikka tunkilla iskaripakettia hieman ylös parhaaksi katsomastaan kohtaa jotta saa nivelen nuljuteltua pois.
Toki riippuu nyt paljon että asennetaanko koti tallissa vai jossakin nosturilla.
Less is More vai miten se nyt menikään
Leave a comment:
-
Originally posted by mikron View PostHain varmuudeksi tuon ulosvetäjän mätänetistä.
Pitikö iskarin alapää irrottaa että saa reaktiotangot vaihdettua?
Mitä tulee tuohon ulosvedinasiaan niin ei tuo motonetin malli ainakaan ilman muutostöitä käy. Haarukka on paras kyllä. Varsinkin kun näillä on taipumusta juuttua perinpohjin vielä.
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostPitää, jonkun verran iskaria nostaa, että nivelpää mahtuu pois.
Toki riippuu nyt paljon että asennetaanko koti tallissa vai jossakin nosturilla.
Less is More vai miten se nyt menikään
Leave a comment:
-
Hain varmuudeksi tuon ulosvetäjän mätänetistä.
Pitikö iskarin alapää irrottaa että saa reaktiotangot vaihdettua?
Leave a comment:
-
Juu en ole ostettua työkalua rälläköinyt, se olisikin saattanut auttaa asiassa. Noita halpismallin kiristettäviä avaajia en vaan saanut tarpeeksi syvälle, ihan sama mitä tein. Hätävarana mukana ollut lyöntihaarukka pelasti pulmasta, eikä tarvinut kävellä pappakerhon tallilta kotiin. Mutta pannaan nyt vähintään puoliksi oman osaamattomuuden syyksi, jos nämä muilla toimivat.
Leave a comment:
-
Tohon kidan syvyyteen sen verran et kun antaa vähän rälläkkää ja tekee kidasta leveämmän niin hyvin mahtuu ja on monet tukivarret irroitettu. Haarukka on toki toinen hyvä vaihtoehto, pitää vaan varoa et ei ltö siitä jarrun pölypellistä läpi.
Leave a comment:
-
Jotakin olet tehnyt väärin, jos tuo aiemmin linkitetty on ollu käytössä ja ei saa irti. Monta E38 ja E39 tukivartta tolla jo vaihtanut.
Leave a comment:
-
Minä en ole kahdesta omistamastani e39:stä saanut kumpaakaan etupään tukivartta pallonivelpäästä irti kyseisen irrotustyökalun näköisillä vimpaimilla. Omistan sekä Bilteman, että Motonetin myymän version. Kummankaan kidassa ei syvyys riittänyt, vaan ne pakittivat pois paikoiltaan kiristäessä.
Motonetin muutaman euron lyhyt ja aika jyrkällä kiilalla oleva lyöntihaarukka on ollut toimiva työkalu. Yksi kunnon napsu kilon moskalla ja nivel on auennut. Halpa ja varma. Toki sekin on mahdollista, etten vain osaa tuota kiristettävää työkalua käyttää.
Leave a comment:
-
Originally posted by mikron View Post
Leave a comment:
-
Tuollako saa reaktiotankojen nivelet irti?
Leave a comment:
Leave a comment: