Originally posted by Clavurion
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n tuulilasin vaihto - mahdoton tehdä oikein?
Collapse
X
-
Joo kahlasin topicin uudestaan läpi, niin eipä niitä ohjeita tosiaan suomeksi ole. Nimimerkillä TJJ on joskus aikoinaan ollut suomennetut lisäohjeet, josta ilmeisesti on jäänyt päähän että ohjeet olisi myös suomeksi.
Tässä ohjeet englanniksi.
Siinä vielä ne kriittiset mitat: https://m.mediafire.com/view/83ao2dj...Tuulilasi3.gif
Vianor Joensuu vastasi sähköpostikyselyyn, että asennuskorkeus lasille on 2-3,5mm katon alapuolelle ja heillä on työkalu mittaamista varten. Joen Rengas-Expertit taas mainitsivat, että E39:n tuulilasin ongelmat ovat tuttuja ja lasi asennetaan tehtaan ohjeen mukaisesti. Eli jommassa kummassa saattaisi lasi jopa sattua kohdalleen, tai sitten ei.. Vianoriin ei ainakaan itsellä ole kummosta luottoa.E39 540iA M-Sport Imolarot II
E36 323i touring
Volvo V70 2.4D mk3
Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
Honda Civic 1.4 4d ES
Chevy Caprice Classic
ex:
E32 730iA
E39 528i Calypsorot metallic
E36 325i x2
Comment
-
-
Perusongelma taitaa olla se, että vanhaa liimaa ei poisteta niin paljon kuin BMW:n ohje neuvoo. Joten lasi automaattisesti jää liian ylös.
Ja toki sen liiman liian vähäisessäkin poistossa onnistutaan tekemään maaliin jälkiä, joita ei korjata BMW:n ohjeiden mukaisesti ennen lasin liimausta. Nyt niitä "sinkin reagointeja" alkaa sitten näkymään...
Comment
-
Comment