Kumpi on parempi systeemi xenonit pitkiin vai bixenon? Lamput joutuu avaamaan kuiteskin kun ne saatanan säätötapit on poikki joten työnä varmaan sama vaiva
Bi-xenon ehdottomasti, aika syvältä laittaa xenonit pitkiin..
BMW Service P.o4oo925441 [email protected] Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Tarkotus oli laittaa itsekin pitkiin xenonit, mutta tämän topicin lukeminen vähän laittoi jarruja päälle. Onkohan tämän topicin ongelmissa kaikissa ollut iso ajotietokone joissa vikavaloja on syttynyt? Muistelen, että omassa jossa on pieni ajotietokone ei olisi ollenkaan varoitusta palaneista pitkien polttimoista. Onko jollakin faktaa tähän vai pitääkö käydä kokeilemassa vielä?
Mulla pieni ajotietokone ja ei hälytä palaneista pitkistä. 50W en kyllä omien kokemuksien pohjalta pitkiin laittais. Sekottaa koko auton, mulla ainaki.
Elikkä asensin viimein tänään pitkiinkin xenonit. Autossa siis alkuperäiset Hella facelift xenon umpiot ja nyt laitoin tuollaisen jälkiasennus sarjan pitkiin.
Ongelma on seuraavanlainen ja sanoisinpa, että aika v*ttumainenkin
Kun läväyttää pitkät päälle niin sammuu koko laitos Sammuu vain kun ekan kerran laittaa pitkät päälle tai kun pitkät on olleet kauan aikaa sammuksissa. Normaalisti kun ajaa ja vaihtaa välillä lyhkäsille ja taas pitkille niin pelaa normaalisti... Vähän pirullista ku lähtee vaikkapa ohittamaan ja räppää pitkät päälle niin sammuu koko auto :think
Auto siis 530D Touring -00 ja xenonit "Exsun" merkkiset
Muilla ollu vastaavia oireita?
Onko tähän ongelmaan löytyny ratkaisua? Mulla auto sammuu kun laittaa valot päälle ilmeisesti on jotku halppis xenonit merkkiä en muista... niin ja auto on e39 530d -99
Onko tähän ongelmaan löytyny ratkaisua? Mulla auto sammuu kun laittaa valot päälle ilmeisesti on jotku halppis xenonit merkkiä en muista... niin ja auto on e39 530d -99
Tuttu juttu. Omassanikin useamman merkkiset halpis xenonit tekivät tuota.
-olen kokeillut can-väylällisiin tarkoitettuja, häiriön poistajilla varustettuja, rele-sarjaa jne. mikään ei ole suostunut pelaamaan vaan tapahtuu juuri samalla tavalla mitä sinunkin autossasi.
-niinpä sitten on tullut ajeltua jo 3 talvea ihan vaan halogen-kaukovaloilla. Tosin olisi kyllä tuossa "hyllyssä" original hellan xenonballastit jos jaksaisi kokeilla suostuisiko pelaamaan niillä?
Jollakin tuossa probleemassa oli auttanut se, että siirsi apparin puolen ballastin ja sen johdot niin kauas kuin mahdollista siitä ilmamassanmittarista.
Ihme juttu teidän autojen kanssa. Omassa vm.99 e39 ei ole mitään ongelmia kun laitoin pitkille relesarja 50w ns laatu xenonsarja (hylux muuntaja ei halpis). Nyt voisin kokeilla koodata ne pois keväällä kun herätän auto unesta.
Minulla on lukuisia muuntajia mitkä voisi kokeilla jos pääsette käymään hyvinkäälle...
Ihme juttu teidän autojen kanssa. Omassa vm.99 e39 ei ole mitään ongelmia kun laitoin pitkille relesarja 50w ns laatu xenonsarja (hylux muuntaja ei halpis). Nyt voisin kokeilla koodata ne pois keväällä kun herätän auto unesta.
Minulla on lukuisia muuntajia mitkä voisi kokeilla jos pääsette käymään hyvinkäälle...
Minulla on pelkästään ajovaloissa xenonit eli ei pitkissä... Auton kun laittaa käyntiin ja heti laittaa ajovalot päälle niin sammuu mutta kun piettää jonku aikkaa parkkeja päällä ja sitten laittaa valot niin ei sammu :think
Comment