Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39:n talviajo-ominaisuudet?
Collapse
X
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi kai aiheuta ongelmaa ASC:n kanssa, mutta mitä tapahtuu kun DSC yrittää oikaista jarruttamalla vain toista takapyörää? Molemmat takapyörät lukkoon ja aamen.E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi kai aiheuta ongelmaa ASC:n kanssa, mutta mitä tapahtuu kun DSC yrittää oikaista jarruttamalla vain toista takapyörää? Molemmat takapyörät lukkoon ja aamen.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostHemin ongelmat taisi olla juuri ASC:n kanssa varustetulla autolla ja silloin arveltiin ettei ongelmat koskisi DSC:llä varustettuja autoja. Mutta tuon ajankohdan jälkeen on tullut kotikoodaukset NCS Expertillä, joten saakohan DSC-boksin koodattua johonkin M5-tilaan jossa se toimiikin kunnolla?
Onkohan tuosta oikeasti muuta tietoa kuin tuo hemin taas kerran virallinen totuus.. Josko se toimii ihan heittämällä DSC mallisessa E39:ssä :think
Ja taasen tuli ikävä lukkoa talveksi, kun eihän tuossa talvimuovissa oleE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Mullahan oli yhdessä 540iA:ssa Quaifen lukko. Se kanssa lähti liukkaalla liikkeelle eri tavalla kuin tämä vakioperänen, joka nyt on...
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi kai aiheuta ongelmaa ASC:n kanssa, mutta mitä tapahtuu kun DSC yrittää oikaista jarruttamalla vain toista takapyörää? Molemmat takapyörät lukkoon ja aamen.Last edited by Heguli 31; 05-12-2012, 18:48.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNo eihän ne molemmat mene lukkoon "oikeassa" M5:ssa.Ei ainakaan omassani.Näin ainakin oma perse sen tuntee.Sehän ei ole kuin 25% lukko,ei siis mikään 100%:n Kemppiläinen.Ehkä se lukottaisi molempia,jos lukkoa olisi "kiristetty" vaikka 50-75%.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi ole kokemusta M5 perästä. Esim. e28:sin kitkalukko perää kun pyörittää renkaat ilmassa saa ihan tosissaan pitää toisesta renkaasta kiinni, ettei pyöri mukana. Epäilisin sen liukkaalla ottavan lukkoon jos toinenkin lukottaa. Mene ja tiedä.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostNo sehän olisi vähän sama,kun vetäisi kässäristä.Tuohon en ainakaan E39 Ämmäläisen kohdalla usko,koska mopo ei ole vielä karannut perse edellä ojaan.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKyllä kyllä, mutta se M5:sen DSC softa ottaa asian huomioon mitä taas tavallisen mallin softa ei valttämäättä osaa.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKyllä kyllä, mutta se M5:sen DSC softa ottaa asian huomioon mitä taas tavallisen mallin softa ei valttämäättä osaa.
Jostain syystä ASC-boksissa on paljon enemmän muutettavia parametrejä:
MRA_TAKTUNG
IHA_KODIERUNG
SCHLUPFSCHWELLENOFFSET
GETRIEBE
BMR_TYP
AMR_TYP
SCHLUPFBANDMODIFIKATION
IHAMODIFY
MRAGRENZ
KURVENLOGIK
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJostain syystä ASC-boksissa on paljon enemmän muutettavia parametrejä:
MRA_TAKTUNG
IHA_KODIERUNG
SCHLUPFSCHWELLENOFFSET
GETRIEBE
BMR_TYP
AMR_TYP
SCHLUPFBANDMODIFIKATION
IHAMODIFY
MRAGRENZ
KURVENLOGIKE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEpäilisin sen liukkaalla ottavan lukkoon jos toinenkin lukottaa. Mene ja tiedä.Aika tehokkaat takajarrut.
Kyllähän se torsenikin pyrkii tasaamaan kierrosluvut, mutta niilläkin pysyy tiellä. Hemi vaan taitaa olla tasan ainoa jolla on moisia ongelmia, noita M5 lukkojahan on asennettu suomessakin useita ja ihmiset ovat vieläkin hengissä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment