Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Vanne- ja rengasfit -topic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    Originally posted by Lakeson View Post
    Omassa on pyöränkulmat hifistelty ja autolla onkin hyvä ajaa, ei vetele lainkaan tms. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että esim. 16" kitkarenkailla auto tarjoaa mukavammat kyydit verrattuna 17" kesäsettiin. Sanoisin että 17" on optimiratkaisu ns. nautinnon ja mukavuuden välillä.


    Originally posted by Martti View Post
    Siis aivan totisella naamalla väität näin?
    Aivan mielenkiinnosta olisi kyllä mukava tietää, minkälainen setti sulla on 17" koossa alla ollut? Tietysti tuo "mukavuus" on subjektiivinen käsite, mutta ainakaan allekirjoittanut ei lue sen piiriin nuljuavaa, mutkissa alle taittuvaa ja epäjohdonmukaisesti käyttäytyvää ko. korimallissa ylipehmeän renkaan tuomaa ajotuntumaa...:think
    Juuri näin. En voi minäkään ymmärtää tämän laatuista "mukavuutta" varsinkaan jos kuitenkin alla pitää olla BMW...eikä 80-luvun Amerikkalainen hautausauto?
    Eli onko se "mukavuutta" kun kaikki kontaksi kuskin ja tien väliltä hävitetään tyystin alla nuljuavalla hyytelöllä? Eikö tässä kohtaa jo valittu auto ole väärä, kun varsinkin näitä "supermukavia" isompia lelluvia/huojuvia/keikkuvia Citroen:jä saa suhteellisen edullisesti?

    Comment

    • rari_83
      Bimmer Rookie
      • Aug 2009
      • 84
      • Etelä-Pohjanmaa

      E46 vanne-rengas ongelmat

      Autooni säädettiin ohjauskulmat. Ohjeeksi annoin auraukset pois ja kulmat valmistajan antamiin arvoihin, mieluiten mahdollisimman pystyyn. Kaikki muut onnistui mutta eturenkaiden säätö ei mennyt suunnitelmien mukaan koska autossa liian lyhyet jouset edessä eikä säätövara riittänyt.

      Arvoista tuli kuitenkin melko hyvät ja ongelma korjaantui ainakin paremmaksi, eli takarenkaiden sisäsyrjiltä kuluminen.

      Olen laittamassa kaikki renkaat uusiksi koska takarenkaat lähestyy loppua ja eturenkaat on "epäsopivat". Nykyiset renkaat on halpiskumit: Nankang NS-2.

      Auton kaikki vanteet on kooltaan: 18"×9,5" ET30, renkaat on edessä 225/35 ja takana 235/40. Eturenkaiden ongelma on vuotaminen joka alkoi viime syksynä, tänä keväänä täytän eturenkaat joka kerta ennen ajoon lähtöä ja se . Se johtunee joko epäpuhtauksista vanteen ja renkaan välissä, kylmyydestä jolloin ongelma pahenee, liian kapeasta renkaasta tai metalliventtiilin tiivistyskyvystä. Toinen ongelma on liian matala ja kapea (käytetyllä vannekoolla laiton, erään tietolähteen mukaan) rengas liian yleiset jyrkät kivetykset. Asettaa vanteen reunan ja etupuskurin alareunan turhan vaaralliseen tilanteeseen.

      Kolmas ongelma korjattiin eli kaaria laajennettiin joka nurkasta. Vaikka ainoastaan takarenkaan reunat hipoi "kaarta". Takaa laajennettiin 15 mm edestä 10 mm. Edestä laajennettiin koska halusin varmistua siitä että tulevat renkaat ei hankaa koskaan mihinkään.

      Ajatuksena on laittaa joka reunaan 40 profiililla olevat kumit. vähintään 235 leveyttä. suunnittelin taakse 245 tai 255 leveyttä mutta ohjauskulmien säädön jälkeen vanteen reuna lähestyi taas kaarta eikä kämmen mahdu kunnolla kaaren ja renkaan väliin joten taidan ostaa jokaiseen nurkkaan 235/40-18" renkaat. Nyt on ajatuksena kysyä että millaiset renkaat toimii parhaiten tämän tyylisellä kokoonpanolla. Harkitsin renkaita Goodyear Eagle F1 Asymmetric (kokoja löytyy) ja Goodyear Eagle F1 GSD 3 (tästä renkaasta ei löytynyt kaupan listalta haluamaani kokoa ), Tai jotkin muut laadukkaat renkaat jotka istuu mahtavasti itseään leveämmälle vanteelle.

      Toivottavasti tästä ymmärtää jotain.. ja taitaa tämä olla ehkä melkein oikealle alueelle kirjoitettu.
      ex. E46 BMW 328 Coupe -99

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        Originally posted by rari_83 View Post
        Autooni säädettiin ohjauskulmat. Ohjeeksi annoin auraukset pois ja kulmat valmistajan antamiin arvoihin, mieluiten mahdollisimman pystyyn. Kaikki muut onnistui mutta eturenkaiden säätö ei mennyt suunnitelmien mukaan koska autossa liian lyhyet jouset edessä eikä säätövara riittänyt.

        Arvoista tuli kuitenkin melko hyvät ja ongelma korjaantui ainakin paremmaksi, eli takarenkaiden sisäsyrjiltä kuluminen.

        Olen laittamassa kaikki renkaat uusiksi koska takarenkaat lähestyy loppua ja eturenkaat on "epäsopivat". Nykyiset renkaat on halpiskumit: Nankang NS-2.

        Auton kaikki vanteet on kooltaan: 18"×9,5" ET30, renkaat on edessä 225/35 ja takana 235/40. Eturenkaiden ongelma on vuotaminen joka alkoi viime syksynä, tänä keväänä täytän eturenkaat joka kerta ennen ajoon lähtöä ja se . Se johtunee joko epäpuhtauksista vanteen ja renkaan välissä, kylmyydestä jolloin ongelma pahenee, liian kapeasta renkaasta tai metalliventtiilin tiivistyskyvystä. Toinen ongelma on liian matala ja kapea (käytetyllä vannekoolla laiton, erään tietolähteen mukaan) rengas liian yleiset jyrkät kivetykset. Asettaa vanteen reunan ja etupuskurin alareunan turhan vaaralliseen tilanteeseen.

        Kolmas ongelma korjattiin eli kaaria laajennettiin joka nurkasta. Vaikka ainoastaan takarenkaan reunat hipoi "kaarta". Takaa laajennettiin 15 mm edestä 10 mm. Edestä laajennettiin koska halusin varmistua siitä että tulevat renkaat ei hankaa koskaan mihinkään.

        Ajatuksena on laittaa joka reunaan 40 profiililla olevat kumit. vähintään 235 leveyttä. suunnittelin taakse 245 tai 255 leveyttä mutta ohjauskulmien säädön jälkeen vanteen reuna lähestyi taas kaarta eikä kämmen mahdu kunnolla kaaren ja renkaan väliin joten taidan ostaa jokaiseen nurkkaan 235/40-18" renkaat. Nyt on ajatuksena kysyä että millaiset renkaat toimii parhaiten tämän tyylisellä kokoonpanolla. Harkitsin renkaita Goodyear Eagle F1 Asymmetric (kokoja löytyy) ja Goodyear Eagle F1 GSD 3 (tästä renkaasta ei löytynyt kaupan listalta haluamaani kokoa ), Tai jotkin muut laadukkaat renkaat jotka istuu mahtavasti itseään leveämmälle vanteelle.

        Toivottavasti tästä ymmärtää jotain.. ja taitaa tämä olla ehkä melkein oikealle alueelle kirjoitettu.
        Muuhun en ota kantaa, mutta mikäli haluat 18" renkaaseen 40-profiilisuhteen ja leveyden kuitenkin 235-255, telee renkaan ulkohalkaisijasta aivan liian suuri e46:een. Eli jos tuon e46:een väärän 30et:n lisäksi sinne halutaan 700-sarjan kokoinen rengas, tulee tuosta sopivuusyhtälöstä mahdoton.
        Samalla optikka on tietenkin lähinnä traktoria.

        Comment

        • bemu2000
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2003
          • 17799
          • Jämsä

          Originally posted by rari_83 View Post
          Autooni säädettiin ohjauskulmat. Ohjeeksi annoin auraukset pois ja kulmat valmistajan antamiin arvoihin, mieluiten mahdollisimman pystyyn. Kaikki muut onnistui mutta eturenkaiden säätö ei mennyt suunnitelmien mukaan koska autossa liian lyhyet jouset edessä eikä säätövara riittänyt.

          Arvoista tuli kuitenkin melko hyvät ja ongelma korjaantui ainakin paremmaksi, eli takarenkaiden sisäsyrjiltä kuluminen.

          Olen laittamassa kaikki renkaat uusiksi koska takarenkaat lähestyy loppua ja eturenkaat on "epäsopivat". Nykyiset renkaat on halpiskumit: Nankang NS-2.

          Auton kaikki vanteet on kooltaan: 18"×9,5" ET30, renkaat on edessä 225/35 ja takana 235/40. Eturenkaiden ongelma on vuotaminen joka alkoi viime syksynä, tänä keväänä täytän eturenkaat joka kerta ennen ajoon lähtöä ja se . Se johtunee joko epäpuhtauksista vanteen ja renkaan välissä, kylmyydestä jolloin ongelma pahenee, liian kapeasta renkaasta tai metalliventtiilin tiivistyskyvystä. Toinen ongelma on liian matala ja kapea (käytetyllä vannekoolla laiton, erään tietolähteen mukaan) rengas liian yleiset jyrkät kivetykset. Asettaa vanteen reunan ja etupuskurin alareunan turhan vaaralliseen tilanteeseen.

          Kolmas ongelma korjattiin eli kaaria laajennettiin joka nurkasta. Vaikka ainoastaan takarenkaan reunat hipoi "kaarta". Takaa laajennettiin 15 mm edestä 10 mm. Edestä laajennettiin koska halusin varmistua siitä että tulevat renkaat ei hankaa koskaan mihinkään.

          Ajatuksena on laittaa joka reunaan 40 profiililla olevat kumit. vähintään 235 leveyttä. suunnittelin taakse 245 tai 255 leveyttä mutta ohjauskulmien säädön jälkeen vanteen reuna lähestyi taas kaarta eikä kämmen mahdu kunnolla kaaren ja renkaan väliin joten taidan ostaa jokaiseen nurkkaan 235/40-18" renkaat. Nyt on ajatuksena kysyä että millaiset renkaat toimii parhaiten tämän tyylisellä kokoonpanolla. Harkitsin renkaita Goodyear Eagle F1 Asymmetric (kokoja löytyy) ja Goodyear Eagle F1 GSD 3 (tästä renkaasta ei löytynyt kaupan listalta haluamaani kokoa ), Tai jotkin muut laadukkaat renkaat jotka istuu mahtavasti itseään leveämmälle vanteelle.

          Toivottavasti tästä ymmärtää jotain.. ja taitaa tämä olla ehkä melkein oikealle alueelle kirjoitettu.


          varmaan tänne voi jatkaa....





          jos sulla on vähänkin enemmän madallettu auto, niin suosittelen kyllä 235-245/35-18 kumeja noille vanteille... 235/40 on aika paksun näköinen E46 alla. 245-255/40 sitten taas ihan täysin väärän kokoisia.
          TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
          Vanteet edullisesti
          Nostureita ja rengaskoneita

          Comment

          • Lakeson
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2004
            • 649
            • Jyväskylä

            Originally posted by Hemi View Post
            Juuri näin. En voi minäkään ymmärtää tämän laatuista "mukavuutta" varsinkaan jos kuitenkin alla pitää olla BMW...eikä 80-luvun Amerikkalainen hautausauto?
            Eli onko se "mukavuutta" kun kaikki kontaksi kuskin ja tien väliltä hävitetään tyystin alla nuljuavalla hyytelöllä? Eikö tässä kohtaa jo valittu auto ole väärä, kun varsinkin näitä "supermukavia" isompia lelluvia/huojuvia/keikkuvia Citroen:jä saa suhteellisen edullisesti?
            Nyt tuntuu Hemillä keulivan. Olet sitä mieltä, että e39 muuttuu 16" kitkarenkailla lelluvaksi/huojuvaksi Citroeniksi? Tuossa on H&R 40/15 -alustasarja, eikä se käyttäydy hautausautomaisesti, edes kitkoilla. Jos kuuluu siihen koulukuntaan, että rengaskoko täytyy olla alkaen 18", jotta pysyy kaistojen välissä ja olisi mukava ajella - niin mikäs minä olen vastaan väittämään.
            Ei mopolla mahottomia..

            Comment

            • bemu2000
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2003
              • 17799
              • Jämsä

              Originally posted by Lakeson View Post
              Nyt tuntuu Hemillä keulivan. Olet sitä mieltä, että e39 muuttuu 16" kitkarenkailla lelluvaksi/huojuvaksi Citroeniksi? Tuossa on H&R 40/15 -alustasarja, eikä se käyttäydy hautausautomaisesti, edes kitkoilla. Jos kuuluu siihen koulukuntaan, että rengaskoko täytyy olla alkaen 18", jotta pysyy kaistojen välissä ja olisi mukava ajella - niin mikäs minä olen vastaan väittämään.

              jos laitetaan E39:n alle jotkin "suomi nopeusluokan" 16" kitkat, niin ajettavuus menee todellakin aivan pilalle, eikä noin raskasta autoa ole sellaisille edes suunniteltu. toki löytyy jämäkkiäkin 16" renkaita, mutta ei ehkä suomen talveen tarkoitettuja. itsekin ole kyllä E39:llä ajellut 16" talvirenkailla, mutta eihän se kyllä mitään juhlaa ole enää ajotuntuman kanssa...
              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
              Vanteet edullisesti
              Nostureita ja rengaskoneita

              Comment

              • Lakeson
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2004
                • 649
                • Jyväskylä

                Originally posted by Martti View Post
                Siis aivan totisella naamalla väität näin?
                Aivan mielenkiinnosta olisi kyllä mukava tietää, minkälainen setti sulla on 17" koossa alla ollut? Tietysti tuo "mukavuus" on subjektiivinen käsite, mutta ainakaan allekirjoittanut ei lue sen piiriin nuljuavaa, mutkissa alle taittuvaa ja epäjohdonmukaisesti käyttäytyvää ko. korimallissa ylipehmeän renkaan tuomaa ajotuntumaa...:think
                Kyllä väitän. Mitä enemmän on vanteen ja tien välissä kumia, sitä pehmeämpää on kyyti. Alla on 235/45-17, eikä tuo nyt mitenkään epäjohdonmukaisesti tunnu käyttäytyvän. Tässä nyt pyöritellään vähän eri näkökulmista aihetta.
                Ei mopolla mahottomia..

                Comment

                • Lakeson
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2004
                  • 649
                  • Jyväskylä

                  Originally posted by bemu2000 View Post
                  jos laitetaan E39:n alle jotkin "suomi nopeusluokan" 16" kitkat, niin ajettavuus menee todellakin aivan pilalle, eikä noin raskasta autoa ole sellaisille edes suunniteltu. toki löytyy jämäkkiäkin 16" renkaita, mutta ei ehkä suomen talveen tarkoitettuja. itsekin ole kyllä E39:llä ajellut 16" talvirenkailla, mutta eihän se kyllä mitään juhlaa ole enää ajotuntuman kanssa...
                  Aiemmasta viestistä itseäni lainaten: '16" kitkarenkailla auto tarjoaa mukavammat kyydit verrattuna 17" kesäsettiin.'

                  Korostan vielä sanaa - kyyti. On selvää, ettei pehmeämpi/korkeampi rengas tarjoa samaa tukevuutta kuin matalaprofiilisempi rengas.
                  Ei mopolla mahottomia..

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17799
                    • Jämsä

                    Originally posted by Lakeson View Post
                    Aiemmasta viestistä itseäni lainaten: '16" kitkarenkailla auto tarjoaa mukavammat kyydit verrattuna 17" kesäsettiin.'

                    Korostan vielä sanaa - kyyti. On selvää, ettei pehmeämpi/korkeampi rengas tarjoa samaa tukevuutta kuin matalaprofiilisempi rengas.

                    niin kuin hemi jo totesikin, pehmeää pullakyytiä jos haluaa, niin olisi varmaan parempi ostaa joku citroen, eikä pilata bmw:n ajettavuutta. makuasioitahan nämä toki...
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • Lakeson
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2004
                      • 649
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by bemu2000 View Post
                      niin kuin hemi jo totesikin, pehmeää pullakyytiä jos haluaa, niin olisi varmaan parempi ostaa joku citroen, eikä pilata bmw:n ajettavuutta. makuasioitahan nämä toki...
                      Miksi ostaa Citroen, jos saan tuolla nyt jo vastaavan pullakyydin. Ensi talvi ilmeisesti ajettava kesärenkailla, ettei ajettavuus kärsi.
                      Ei mopolla mahottomia..

                      Comment

                      • Haju69
                        Administrator
                        • Nov 2005
                        • 16344
                        • Leppävirta

                        Melko omituiseksi väittelyksi tuntuu taas menevän keskustelut.

                        Mulla on 18" kesä juhlaa. Ja 15" talvi "pullat"

                        Kummastakaan vaan ei ole moittimista. Melkoista hifistely väittelyä. Ei ole mielestäni mitenkään bemun "ajo-ominaisuudet" pilalla vaikka talvella 15" renkailla ajelen. Ostakoon kukin millaset haluaa laittaa. Mulla ei ainakaan ole tuolla touringilla minkäänlaista kilpa-ajo tyylistä ajelua että pitäisi vimpan päälle High Performancee olla. Varsinkaan talvella, eikä kyllä kesälläkään. Hyvälle tuntuu ajella molemmilla (kesä/talvi) pyörillä niille suunnitelluissa ajo-olosuhteissa.

                        Jatkakaa.
                        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                        Comment

                        • TJJ
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2003
                          • 7591
                          • Jyväskylä

                          Originally posted by Haju69 View Post
                          Mulla on 18" kesä juhlaa. Ja 15" talvi "pullat"

                          Kummastakaan vaan ei ole moittimista. Melkoista hifistely väittelyä. Ei ole mielestäni mitenkään bemun "ajo-ominaisuudet" pilalla vaikka talvella 15" renkailla ajelen.
                          Minullakin on 15" talvirenkaat ja 16" kesärenkaat (molemmat siis vielä pullia) ja noidenkin välillä on jo todella selvä ero ajo-ominaisuuksissa. Ei tuokaan ero ole mielestäni hifistelyä ja jos/kun 17-18" tuo vielä lisää ajamisen iloa, niin saas nähdä mikä riemu tästä vielä repeää (kun täryjyrällä ajaa...)

                          15" talvirengas on sellainen köröttelyrengas jolla ei juuri mutkiin "kovaa" ajeta, kiihdytetä lähdössä ja moottoritielläkin tuntuma on aika suurpiirteinen. Hyvin niillä silti on pärjännyt, lumiset/jäiset tiet pienentää/peittää ongelmia, nuo siis lähinnä sulan tien ensifiilikset kesärenkaiden jälkeen. Tosin, minulla on E39 kokematta 16-18" talvirenkailla joten mistä minä tiedän miten surkea tuo 15" talvella on. Varmaan kohta joku kertoo...
                          E39 528iA

                          Comment

                          • Haju69
                            Administrator
                            • Nov 2005
                            • 16344
                            • Leppävirta

                            Originally posted by TJJ View Post
                            Varmaan kohta joku kertoo...
                            No aivan varmasti.
                            LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                            E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                            B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                            Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                            Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                            Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                            Comment

                            • bemu2000
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2003
                              • 17799
                              • Jämsä

                              Originally posted by Haju69 View Post
                              Melko omituiseksi väittelyksi tuntuu taas menevän keskustelut.

                              Mulla on 18" kesä juhlaa. Ja 15" talvi "pullat"

                              Kummastakaan vaan ei ole moittimista. Melkoista hifistely väittelyä. Ei ole mielestäni mitenkään bemun "ajo-ominaisuudet" pilalla vaikka talvella 15" renkailla ajelen. Ostakoon kukin millaset haluaa laittaa. Mulla ei ainakaan ole tuolla touringilla minkäänlaista kilpa-ajo tyylistä ajelua että pitäisi vimpan päälle High Performancee olla. Varsinkaan talvella, eikä kyllä kesälläkään. Hyvälle tuntuu ajella molemmilla (kesä/talvi) pyörillä niille suunnitelluissa ajo-olosuhteissa.

                              Jatkakaa.

                              olis kyllä kiva kokeilla miltä tuntuu 15" talvipallerot E39:n alla joskus oli talvirenkaina 225/55-16 nokialaiset ja nekin tuntui jo liian löysiltä kumeilta. seuraavaksi laitoin nokian 225/50-16 vaikka on vähän alikokoiset (mutta kun halvalla sai ) niin tuli selvästi parempi tuntuma. varsinkin noissa halvemman luokan renkaissa 15" ja 16" kokoluokat löysien runkojen takia alkaa olla äkkitilanteissa ja isommissa nopeuksissa jo vaarallisia, vaikka ei mitään kilpa-ajoa ajettaiskaan. toki jos sinne laitetaan joku continentalin testivoittaja nasta, niin varmasti toimii hyvin myös 16" kokoluokassa, eikä ole liian löysä.

                              on niin paljon erilaisia vaihtoehtoja renkaissa, että vaikea se on tarkasti luokitella mikä toimii missä ja miten toiselle riittää 16" ja laittaa siihen laaturenkaat mitkä toimii hyvin, kun taas toiselle pitää olla 17" tai 18" ja isommissa toimii yleensä hyvin halvemmatkin kumit. voisi ehkä sanoa että mitä pienempi vanteen halkaisija on sitä suuremin merkitys on renkaiden laadulla :think
                              TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                              Vanteet edullisesti
                              Nostureita ja rengaskoneita

                              Comment

                              • Luoti
                                Bimmer Rookie
                                • May 2010
                                • 159
                                • Home

                                Täytyy tänne hieman raportoida.
                                Eli edelliset kesäkumit olivat 225/60 15". Eilen heitin Rondellin 58:t (8,5x17 ja 10x17) vanteet alle. Kumeina näissä 235/45 ja 255/40.
                                Täytyy myöntää, luulin että autosta tulee aivan persevasara, mutta eipä tullutkaan. Nuo edelliset kesäkumit oli Ok kun oli kunnon profiili. Mutta eroa vanhoihin ei edes juuri huomannut. Ainoastaan terävissä reunoissa huomasi vähän. Auto ei siis mennytkään pilalle.
                                -BMW F10 530D M-sport

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎