E39 - powerflex puslat

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • finnbiker
    replied
    Originally posted by Samppasika View Post
    No ainakin itsellä ne oli molemmat ihan samanlaisia, eikä menneet toistensa sisään mitenkään, vaan vastakkain tukivarren sisässä. Tämä siis 528i:n kanssa ja pitäis olla ihan samat puslat kuin sulla...



    hjuvajuttu
    ei tarvii ruveta sit ite ähkii asian kans
    ite kunen kerinny tutkaileen himmeleitä ollenkaan
    enneku vein auton pajalle
    no
    siel saa maatta kk pvt ku lähen reissuun


    meen kattoo isoo putousta.. sitä Victorian putousta, muiden juttujen ohessa

    Leave a comment:


  • finnbiker
    replied
    Originally posted by Thuppu View Post
    Saaha. http://www.nexternal.com/powerflex/images/e39.gif Tosin ei kovin kattavasti.
    njoooo
    kallistuksenvakaajan kiinnitykseen...
    on kyl neki

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by NokiLeka View Post
    Näin siis takapäässä. Etupäässä ne pitää laittaa tietyin päin, koska muuten tukivarren pää ei mene paikalleen.

    Tässä kuva e46:n etupään puslista, kuten kuvasta näkyy niin sisäosat menee paikalleen vain yhdestä suunnasta ja jos laittaa väärinpäin niin tukivartta ei saa paikalleen:


    E39:ssä ei ole tuollaisia puslia/kolmiotukivarsia etupäässä.
    Uskoisin että E39:ssä ei ole pelkoa siitä miten päin ne sinne laittaa:think

    Leave a comment:


  • Thuppu
    replied
    Originally posted by finnbiker View Post
    jepjep
    e39:n ei saa puslii taakke
    Saaha. http://www.nexternal.com/powerflex/images/e39.gif Tosin ei kovin kattavasti.

    Leave a comment:


  • Samppasika
    replied
    Originally posted by finnbiker View Post
    jepjep
    e39:n ei saa puslii taakke
    No ainakin itsellä ne oli molemmat ihan samanlaisia, eikä menneet toistensa sisään mitenkään, vaan vastakkain tukivarren sisässä. Tämä siis 528i:n kanssa ja pitäis olla ihan samat puslat kuin sulla...

    Leave a comment:


  • finnbiker
    replied
    Originally posted by NokiLeka View Post
    Näin siis takapäässä. Etupäässä ne pitää laittaa tietyin päin, koska muuten tukivarren pää ei mene paikalleen.

    Tässä kuva e46:n etupään puslista, kuten kuvasta näkyy niin sisäosat menee paikalleen vain yhdestä suunnasta ja jos laittaa väärinpäin niin tukivartta ei saa paikalleen:
    jepjep
    e39:n ei saa puslii taakke

    Leave a comment:


  • NokiLeka
    replied
    Originally posted by Samppasika View Post
    Ne on ihan symmetriset sorvatut puslat. Ei niitä voi väärin sinne asentaa... 2kpl vastakkain molemmilta puolilta tukivatta, teräsholkki keskelle ja laipat molempiin päihin... Sitä mukana tulevaa rasvaa ainakin sinne holkin ja puslan ja laippojen ja puslan väliin..

    S
    Näin siis takapäässä. Etupäässä ne pitää laittaa tietyin päin, koska muuten tukivarren pää ei mene paikalleen.

    Tässä kuva e46:n etupään puslista, kuten kuvasta näkyy niin sisäosat menee paikalleen vain yhdestä suunnasta ja jos laittaa väärinpäin niin tukivartta ei saa paikalleen:


    Last edited by NokiLeka; 01-04-2009, 11:15.

    Leave a comment:


  • finnbiker
    replied
    Originally posted by Samppasika View Post
    Ne on ihan symmetriset sorvatut puslat. Ei niitä voi väärin sinne asentaa... 2kpl vastakkain molemmilta puolilta tukivatta, teräsholkki keskelle ja laipat molempiin päihin... Sitä mukana tulevaa rasvaa ainakin sinne holkin ja puslan ja laippojen ja puslan väliin..

    S
    jou
    se onkin ihan ok
    mutta kysynkin sitä, että onko sillä väliä mistä suunnasta nuo 2 osaa asentaa
    toinen tulee toiseltapuolelta ja toinen toiselta
    kun eikös toinen sujahda hieman toisen sisään

    jostain tältä foorumilta sattu kerran silmään, että joku oli ne asentanut just väärinpäin, en vaan kiireessä oo nyt löytänyt sitä juttua

    Leave a comment:


  • Samppasika
    replied
    Originally posted by finnbiker View Post
    Mooro asennuskurut.
    En kattonu tarkkaan ohjeista noita tukivarsien puslan asennusohjeita
    ja vein jo pajallekin
    himmelit oli uutukaisia tuolle laittajalle
    nin kysynkin että oliko sillä väliä mitenpäin ne puslat työntää reikäänsä ??
    nehän ei oo symmetriset... eihän ??
    vai oliko peräti 2-osaset
    katoin niitä lootia siis ninku sikatosihuonosti

    alle olis menos 530datf:n sachs madallettu alustasarja ja eibach;n jäykemmät kallarit + paljon pikkuosaa.....

    - P
    Ne on ihan symmetriset sorvatut puslat. Ei niitä voi väärin sinne asentaa... 2kpl vastakkain molemmilta puolilta tukivatta, teräsholkki keskelle ja laipat molempiin päihin... Sitä mukana tulevaa rasvaa ainakin sinne holkin ja puslan ja laippojen ja puslan väliin..

    S

    Leave a comment:


  • Thuppu
    replied
    Originally posted by reekoon View Post
    Aikansa kun pyörittelevät niitä niin eiköhän se aukene tai sitten pitää vaihtaa ammattia.
    Tää kuulostaa niiiiin riskaapelilta. Tunnetustihan ajoneuvohuolto/pajojen ammattitaitohan ei nykyään ole hääppöistä. Siis vaikea löytää paikkaa jossa asiat viittitään/osataan tehdä huolella.

    Leave a comment:


  • reekoon
    replied
    no eikait ne mene sinne kuin yhdessä asenossa ja ovat tosiaan kaksi osaiset. Aikansa kun pyörittelevät niitä niin eiköhän se aukene tai sitten pitää vaihtaa ammattia.

    Leave a comment:


  • finnbiker
    replied
    E39 - powerflex puslat

    Mooro asennuskurut.
    En kattonu tarkkaan ohjeista noita tukivarsien puslan asennusohjeita
    ja vein jo pajallekin
    himmelit oli uutukaisia tuolle laittajalle
    nin kysynkin että oliko sillä väliä mitenpäin ne puslat työntää reikäänsä ??
    nehän ei oo symmetriset... eihän ??
    vai oliko peräti 2-osaset
    katoin niitä lootia siis ninku sikatosihuonosti

    alle olis menos 530datf:n sachs madallettu alustasarja ja eibach;n jäykemmät kallarit + paljon pikkuosaa.....

    - P

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by cba View Post
    Mistäs noita voisi tilata?
    Ebay, tosin ite ostin kokonaiset tukivarret noilla puslilla.

    Originally posted by Morkai
    Katoinpa tota linkkia ja hoksasin, että mulla on kans seiskassa samanmoiset. Ei mitääm moittimista ja uudenkarheen näköset edelleen.
    Onko tietoa paljon sulla on rullattu noilla?

    Leave a comment:


  • Morkai
    replied
    Katoinpa tota linkkia ja hoksasin, että mulla on kans seiskassa samanmoiset. Ei mitääm moittimista ja uudenkarheen näköset edelleen.

    Originally posted by Supa View Post
    Ihan näin galluppikannalla kyselisin, minkä valmistajien reaktiotankoja, joko puslineen tai ilman ootte motonetistä saaneet ketä sieltä on ostanut? Entä muiden kokemuksia eri valmistajien alustaosista.
    Itellä on ollut tähän asti hyviä kokemuksia Meylen vahvistetuista reaktiotangon puslista ainakin e34:ssa sekä nykysessä e38:ssa, tosin en oo autolla niin pitkään ehtinyt ajaa että osaisin kestosta sanoa mitään, 10tkm seiskalla eikä näy mitään kulumisen merkkejä vielä, ei tietysti pidäkkään. Mutta HD mallissa on reilusti enemmän kumia kun vakiossa ja tuntuu heti ratissa paljon jämäkämmältä, olematta mitenkään äänekäs kuitenkaan. Onko muilla kokemuksia?

    Leave a comment:


  • cba
    replied

    Mistäs noita voisi tilata?

    Leave a comment:

Working...
X