Ja sitä tuli kirottua, kuinka vitun typerästi tuo on suunniteltu, että pitää purkaa osa sisälokaria ja jarrujen ilmanohjaimet pois, jotta saa reaktiotankojen pultit irti...
Joo, tää tuli huomattua kans. Ja muutama niistä muoviosien ruuveista/muttereista on aika v-mäisissä paikossa.
Reilu 4 tuntia meni näin E39 kanssa ensikertalaiselta, kun vaihtoi nuo kaikki hilut keulaan, sisältäen ohjauskulmien säädön. Eniten meni aikaa iskareiden liikkeelle saamiseen, sekä takapään säätöihin. Iskareihin lopulta keksin sellaisen konstin, että kun se pitää saada takas alemmas paikoilleen, vedin sen kuormaliinalla kovaan jännitykseen jousilautasesta, jolloinka lyö raudalla ja lekalla napaa ylöspäin, näin meni kohtuu kivuttomasti paikalleen Ja loppui kolinat, tuli niin hyvä ajaa, ettei tosta melkein raaskii enää luopua
Ja sitä tuli kirottua, kuinka vitun typerästi tuo on suunniteltu, että pitää purkaa osa sisälokaria ja jarrujen ilmanohjaimet pois, jotta saa reaktiotankojen pultit irti...
Vaihdoitko siis iskaritkin? Laitoitko sachsit vai mitkä? Itse olen kyllä ihan pienellä hallitunkilla navan tunkannut takaisin ylös iskariin. Mee kätevästi eikä tarte mitään liinoja viritellä, samalla meisselillä tai vasaran toisella päällä raottaa sitä navan iskarikiinnitystä, että pääsee luistamaan sisään.
Vaihdoitko siis iskaritkin? Laitoitko sachsit vai mitkä?
En vaihtanut, paikallaan on hyväkuntoiset orkkis M-Sportit, nyt kun tarkistin tarratkin niistä.. Mutta iskariahan pitää nostaa hieman, jotta reaktiotangon saa pois.
? Itse olen kyllä ihan pienellä hallitunkilla navan tunkannut takaisin ylös iskariin. Mee kätevästi eikä tarte mitään liinoja viritellä, samalla meisselillä tai vasaran toisella päällä raottaa sitä navan iskarikiinnitystä, että pääsee luistamaan sisään.
Kiila oli tottakai välissä, mutta ei vaan liiku. Laitoin tangon napaa vasten ja laskin nosturilla koko keulan painon sen päälle, eikä liiku mihinkään, vaikka lekalla napautteli. Jotenkin ton liinan kanssavse sitten liikkui :think
Tänään toi DHL 8 osaisen Meyle HD sarjan etupäähän. En nyt oikein jaksa uskoa, että noi on jotain kiinalaista paskaa, mikä ei kestä. Metallivalussa ja suojakumeissa lukee Germany, sekä kumit on pehmeää kumia ja rasvaa on kunnolla. Muutoinkin tuntuu tosi laadukkailta.
Kommentoidaas kun omassa e39ssä on tämä Meylen etupään setti alla myös. Ovat olleet nyt 50 tkm ja 2 vuotta ja toistaiseksi ei mitään ongelmia.
Niin,ja jokaisessa Meylen paketissa mitä minä olen käteeni saanut oli ne sitten antureita tai mekaanisia osia niin paketissa on lukenut "original part germany" mutta paketin sisältöä pyöritellessäni joka paikassa on lukenut made in china Siis tolla meylellä on tehtaita ympäri maailmaa ja se nyt sattuu sitten ilmeisesti olemaan tuurista kiinni missä se ostettu palikka on valmistettu?En sitten tiedä alustan osista kun ei ole ollut kiinnostusta kokeilla,kun tuo nokantunnistin jo riitti kokeiluksi kyseisesti kioskista.Lemförder,niin riittää aikaa vaimollekin
Kiila oli tottakai välissä, mutta ei vaan liiku. Laitoin tangon napaa vasten ja laskin nosturilla koko keulan painon sen päälle, eikä liiku mihinkään, vaikka lekalla napautteli. Jotenkin ton liinan kanssavse sitten liikkui :think
Kuulostaapa erikoiselta. Itsellä liikkui ihan käsinkin kun vaan sitä iskarin alapään pultin hahlokiinnitystä hieman levitti jollakin. Totesin, että tavallisen vasaran se haarapää (vai mikä onkaan oikealta nimeltään) oli tähän paras työkalu kun se mahtuu juuri passelisti sinne hahloon ja siihen sai myös vääntöä hyvin, että se levittyy tarpeeksi.
Niin,ja jokaisessa Meylen paketissa mitä minä olen käteeni saanut oli ne sitten antureita tai mekaanisia osia niin paketissa on lukenut "original part germany" mutta paketin sisältöä pyöritellessäni joka paikassa on lukenut made in china Siis tolla meylellä on tehtaita ympäri maailmaa ja se nyt sattuu sitten ilmeisesti olemaan tuurista kiinni missä se ostettu palikka on valmistettu?En sitten tiedä alustan osista kun ei ole ollut kiinnostusta kokeilla,kun tuo nokantunnistin jo riitti kokeiluksi kyseisesti kioskista.Lemförder,niin riittää aikaa vaimollekin
Germany luki ainakin meikäläisellä jokaisessa tukivarressa.. Onhan noilla jo kohta 500 kilsaa menty, josta 400km motaria.. Vielä pelittää
Oon täs ettiny netin syövereistä, että mistä tilaisi esim. Febin tai Lemförderin tukivarsia. Paikkoja on milijuuna, mistä te ootte tilanneet?
Eli missä on ollut halvimmat hinnat? Tuntuu olevan aika isoja heittoja hinnoissa...
Last edited by ei_zei75; 08-02-2013, 18:52.
Reason: hinta
Kyllä lemförder valmistuttaa osiaan ympäri maailmaa,niinkuin kaikki muutkin.Kaikki on kiinni laadunvalvonnasta,mikä ilmeisesti heillä ei ole pahasti päässyt lipsumaan
German auto parts maker ZF Lemforder (Thailand) Co. opened a new manufacturing plant in Rayong, aiming to ship 240,000 parts per year by 2014. Reinhard Buhl, CEO of ZF Lemforder (Thailand) Co. and Industry Ministry Deputy Permanent Secretary Attchaka Seebunruang cut the ribbon at the factory at the Eastern Seaboard Rayong industrial estate Nov. 13. […]
Ostin Triscan alatukivarret e39:siin, huomattavasti halvemmat kuin Meylet. Työn jälki ihan ok, kumit ok yms. Raportoidaan kauanko kestää.
Mikäs siinä. http://www.triscan.com/ 2010 rekisteröity firma. Vaihdat kumminkin autoa ennekuin 100tkm "järkevä" testisessio on valmis, toisaalta tod.näk. yrityskin on vaihtanut jo nimeä Tää on mun IMHO
Comment