Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Meyle tukivarret yms. Laatu?
Collapse
X
-
E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
-
-
Originally posted by Peltsii View PostReilu 4 tuntia meni näin E39 kanssa ensikertalaiselta, kun vaihtoi nuo kaikki hilut keulaan, sisältäen ohjauskulmien säädön. Eniten meni aikaa iskareiden liikkeelle saamiseen, sekä takapään säätöihin. Iskareihin lopulta keksin sellaisen konstin, että kun se pitää saada takas alemmas paikoilleen, vedin sen kuormaliinalla kovaan jännitykseen jousilautasesta, jolloinka lyö raudalla ja lekalla napaa ylöspäin, näin meni kohtuu kivuttomasti paikalleen Ja loppui kolinat, tuli niin hyvä ajaa, ettei tosta melkein raaskii enää luopua
Ja sitä tuli kirottua, kuinka vitun typerästi tuo on suunniteltu, että pitää purkaa osa sisälokaria ja jarrujen ilmanohjaimet pois, jotta saa reaktiotankojen pultit irti...Last edited by Antsah; 02-02-2013, 13:06.
Comment
-
-
Originally posted by Antsah View Post? Itse olen kyllä ihan pienellä hallitunkilla navan tunkannut takaisin ylös iskariin. Mee kätevästi eikä tarte mitään liinoja viritellä, samalla meisselillä tai vasaran toisella päällä raottaa sitä navan iskarikiinnitystä, että pääsee luistamaan sisään.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTänään toi DHL 8 osaisen Meyle HD sarjan etupäähän. En nyt oikein jaksa uskoa, että noi on jotain kiinalaista paskaa, mikä ei kestä. Metallivalussa ja suojakumeissa lukee Germany, sekä kumit on pehmeää kumia ja rasvaa on kunnolla. Muutoinkin tuntuu tosi laadukkailta.
Comment
-
-
Niin,ja jokaisessa Meylen paketissa mitä minä olen käteeni saanut oli ne sitten antureita tai mekaanisia osia niin paketissa on lukenut "original part germany" mutta paketin sisältöä pyöritellessäni joka paikassa on lukenut made in china Siis tolla meylellä on tehtaita ympäri maailmaa ja se nyt sattuu sitten ilmeisesti olemaan tuurista kiinni missä se ostettu palikka on valmistettu?En sitten tiedä alustan osista kun ei ole ollut kiinnostusta kokeilla,kun tuo nokantunnistin jo riitti kokeiluksi kyseisesti kioskista.Lemförder,niin riittää aikaa vaimollekin
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostKiila oli tottakai välissä, mutta ei vaan liiku. Laitoin tangon napaa vasten ja laskin nosturilla koko keulan painon sen päälle, eikä liiku mihinkään, vaikka lekalla napautteli. Jotenkin ton liinan kanssavse sitten liikkui :thinkLast edited by Antsah; 06-02-2013, 08:39.
Comment
-
-
Originally posted by ämsport View PostNiin,ja jokaisessa Meylen paketissa mitä minä olen käteeni saanut oli ne sitten antureita tai mekaanisia osia niin paketissa on lukenut "original part germany" mutta paketin sisältöä pyöritellessäni joka paikassa on lukenut made in china Siis tolla meylellä on tehtaita ympäri maailmaa ja se nyt sattuu sitten ilmeisesti olemaan tuurista kiinni missä se ostettu palikka on valmistettu?En sitten tiedä alustan osista kun ei ole ollut kiinnostusta kokeilla,kun tuo nokantunnistin jo riitti kokeiluksi kyseisesti kioskista.Lemförder,niin riittää aikaa vaimollekin
Germany luki ainakin meikäläisellä jokaisessa tukivarressa.. Onhan noilla jo kohta 500 kilsaa menty, josta 400km motaria.. Vielä pelittääDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Kyllä lemförder valmistuttaa osiaan ympäri maailmaa,niinkuin kaikki muutkin.Kaikki on kiinni laadunvalvonnasta,mikä ilmeisesti heillä ei ole pahasti päässyt lipsumaan
German auto parts maker ZF Lemforder (Thailand) Co. opened a new manufacturing plant in Rayong, aiming to ship 240,000 parts per year by 2014. Reinhard Buhl, CEO of ZF Lemforder (Thailand) Co. and Industry Ministry Deputy Permanent Secretary Attchaka Seebunruang cut the ribbon at the factory at the Eastern Seaboard Rayong industrial estate Nov. 13. […]
Last edited by jones\\; 08-02-2013, 19:14.e91 320da
Comment
-
-
Febikin pakkailee nykyään aika paljon muualla kuin saksassa tehtyjä osia.E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOstin Triscan alatukivarret e39:siin, huomattavasti halvemmat kuin Meylet. Työn jälki ihan ok, kumit ok yms. Raportoidaan kauanko kestää.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
Comment