Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Meyle tukivarret yms. Laatu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bomb5
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2011
    • 726
    • Kivijärvi

    Originally posted by Peltsii View Post
    Ja sitä tuli kirottua, kuinka vitun typerästi tuo on suunniteltu, että pitää purkaa osa sisälokaria ja jarrujen ilmanohjaimet pois, jotta saa reaktiotankojen pultit irti...
    Joo, tää tuli huomattua kans. Ja muutama niistä muoviosien ruuveista/muttereista on aika v-mäisissä paikossa.
    E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

    Comment

    • Antsah
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2009
      • 1776
      • Oulu

      Originally posted by Peltsii View Post
      Reilu 4 tuntia meni näin E39 kanssa ensikertalaiselta, kun vaihtoi nuo kaikki hilut keulaan, sisältäen ohjauskulmien säädön. Eniten meni aikaa iskareiden liikkeelle saamiseen, sekä takapään säätöihin. Iskareihin lopulta keksin sellaisen konstin, että kun se pitää saada takas alemmas paikoilleen, vedin sen kuormaliinalla kovaan jännitykseen jousilautasesta, jolloinka lyö raudalla ja lekalla napaa ylöspäin, näin meni kohtuu kivuttomasti paikalleen Ja loppui kolinat, tuli niin hyvä ajaa, ettei tosta melkein raaskii enää luopua


      Ja sitä tuli kirottua, kuinka vitun typerästi tuo on suunniteltu, että pitää purkaa osa sisälokaria ja jarrujen ilmanohjaimet pois, jotta saa reaktiotankojen pultit irti...
      Vaihdoitko siis iskaritkin? Laitoitko sachsit vai mitkä? Itse olen kyllä ihan pienellä hallitunkilla navan tunkannut takaisin ylös iskariin. Mee kätevästi eikä tarte mitään liinoja viritellä, samalla meisselillä tai vasaran toisella päällä raottaa sitä navan iskarikiinnitystä, että pääsee luistamaan sisään.
      Last edited by Antsah; 02-02-2013, 13:06.

      Comment

      • Peltsii
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 7061
        • Turenki

        Originally posted by Antsah View Post
        Vaihdoitko siis iskaritkin? Laitoitko sachsit vai mitkä?

        En vaihtanut, paikallaan on hyväkuntoiset orkkis M-Sportit, nyt kun tarkistin tarratkin niistä.. Mutta iskariahan pitää nostaa hieman, jotta reaktiotangon saa pois.
        DUCATI 1098 RACING EVO

        Comment

        • Peltsii
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2007
          • 7061
          • Turenki

          Originally posted by Antsah View Post
          ? Itse olen kyllä ihan pienellä hallitunkilla navan tunkannut takaisin ylös iskariin. Mee kätevästi eikä tarte mitään liinoja viritellä, samalla meisselillä tai vasaran toisella päällä raottaa sitä navan iskarikiinnitystä, että pääsee luistamaan sisään.
          Kiila oli tottakai välissä, mutta ei vaan liiku. Laitoin tangon napaa vasten ja laskin nosturilla koko keulan painon sen päälle, eikä liiku mihinkään, vaikka lekalla napautteli. Jotenkin ton liinan kanssavse sitten liikkui :think
          DUCATI 1098 RACING EVO

          Comment

          • jouskari318is
            Bimmer Fanatic
            • May 2004
            • 215
            • Tampere

            Originally posted by Peltsii View Post
            Tänään toi DHL 8 osaisen Meyle HD sarjan etupäähän. En nyt oikein jaksa uskoa, että noi on jotain kiinalaista paskaa, mikä ei kestä. Metallivalussa ja suojakumeissa lukee Germany, sekä kumit on pehmeää kumia ja rasvaa on kunnolla. Muutoinkin tuntuu tosi laadukkailta.
            Kommentoidaas kun omassa e39ssä on tämä Meylen etupään setti alla myös. Ovat olleet nyt 50 tkm ja 2 vuotta ja toistaiseksi ei mitään ongelmia.

            Comment

            • ämsport
              Bimmer Rookie
              • Jun 2011
              • 118
              • Pori

              Niin,ja jokaisessa Meylen paketissa mitä minä olen käteeni saanut oli ne sitten antureita tai mekaanisia osia niin paketissa on lukenut "original part germany" mutta paketin sisältöä pyöritellessäni joka paikassa on lukenut made in china Siis tolla meylellä on tehtaita ympäri maailmaa ja se nyt sattuu sitten ilmeisesti olemaan tuurista kiinni missä se ostettu palikka on valmistettu?En sitten tiedä alustan osista kun ei ole ollut kiinnostusta kokeilla,kun tuo nokantunnistin jo riitti kokeiluksi kyseisesti kioskista.Lemförder,niin riittää aikaa vaimollekin

              Comment

              • Antsah
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2009
                • 1776
                • Oulu

                Originally posted by Peltsii View Post
                Kiila oli tottakai välissä, mutta ei vaan liiku. Laitoin tangon napaa vasten ja laskin nosturilla koko keulan painon sen päälle, eikä liiku mihinkään, vaikka lekalla napautteli. Jotenkin ton liinan kanssavse sitten liikkui :think
                Kuulostaapa erikoiselta. Itsellä liikkui ihan käsinkin kun vaan sitä iskarin alapään pultin hahlokiinnitystä hieman levitti jollakin. Totesin, että tavallisen vasaran se haarapää (vai mikä onkaan oikealta nimeltään) oli tähän paras työkalu kun se mahtuu juuri passelisti sinne hahloon ja siihen sai myös vääntöä hyvin, että se levittyy tarpeeksi.
                Last edited by Antsah; 06-02-2013, 08:39.

                Comment

                • Peltsii
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 7061
                  • Turenki

                  Originally posted by ämsport View Post
                  Niin,ja jokaisessa Meylen paketissa mitä minä olen käteeni saanut oli ne sitten antureita tai mekaanisia osia niin paketissa on lukenut "original part germany" mutta paketin sisältöä pyöritellessäni joka paikassa on lukenut made in china Siis tolla meylellä on tehtaita ympäri maailmaa ja se nyt sattuu sitten ilmeisesti olemaan tuurista kiinni missä se ostettu palikka on valmistettu?En sitten tiedä alustan osista kun ei ole ollut kiinnostusta kokeilla,kun tuo nokantunnistin jo riitti kokeiluksi kyseisesti kioskista.Lemförder,niin riittää aikaa vaimollekin

                  Germany luki ainakin meikäläisellä jokaisessa tukivarressa.. Onhan noilla jo kohta 500 kilsaa menty, josta 400km motaria.. Vielä pelittää
                  DUCATI 1098 RACING EVO

                  Comment

                  • ei_zei75
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2003
                    • 193
                    • Kaskinen

                    Hintoja?

                    Oon täs ettiny netin syövereistä, että mistä tilaisi esim. Febin tai Lemförderin tukivarsia. Paikkoja on milijuuna, mistä te ootte tilanneet?
                    Eli missä on ollut halvimmat hinnat? Tuntuu olevan aika isoja heittoja hinnoissa...
                    Last edited by ei_zei75; 08-02-2013, 18:52. Reason: hinta
                    Pii Em Wii, oool jyyy niiid...

                    Comment

                    • jones\\
                      Bimmer Rookie
                      • Jul 2009
                      • 90
                      • Lahti

                      Kyllä lemförder valmistuttaa osiaan ympäri maailmaa,niinkuin kaikki muutkin.Kaikki on kiinni laadunvalvonnasta,mikä ilmeisesti heillä ei ole pahasti päässyt lipsumaan

                      German auto parts maker ZF Lemforder (Thailand) Co. opened a new manufacturing plant in Rayong, aiming to ship 240,000 parts per year by 2014. Reinhard Buhl, CEO of ZF Lemforder (Thailand) Co. and Industry Ministry Deputy Permanent Secretary Attchaka Seebunruang cut the ribbon at the factory at the Eastern Seaboard Rayong industrial estate Nov. 13. […]


                      Last edited by jones\\; 08-02-2013, 19:14.
                      e91 320da

                      Comment

                      • Bomb5
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2011
                        • 726
                        • Kivijärvi

                        Febikin pakkailee nykyään aika paljon muualla kuin saksassa tehtyjä osia.
                        E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

                        Comment

                        • janke
                          Bimmer Enthusiast
                          • Nov 2010
                          • 3667
                          • seinäjoki

                          Onko Schmiedmannin Mayleysta kenelläkään kokemuksia?

                          Bmw 316 E30 -88

                          Comment

                          • ämsport
                            Bimmer Rookie
                            • Jun 2011
                            • 118
                            • Pori

                            TRW:een varret on kuuleman mukaan ihan asiallisia lemförderin jälkeen,tukivarret tais maksaa jotain 120,- paikkeil kpl.

                            Comment

                            • Bmw Master
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2004
                              • 13155
                              • Kokomo

                              Ostin Triscan alatukivarret e39:siin, huomattavasti halvemmat kuin Meylet. Työn jälki ihan ok, kumit ok yms. Raportoidaan kauanko kestää.

                              Comment

                              • schwarze
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2004
                                • 2017
                                • Kangasala

                                Originally posted by Bmw Master View Post
                                Ostin Triscan alatukivarret e39:siin, huomattavasti halvemmat kuin Meylet. Työn jälki ihan ok, kumit ok yms. Raportoidaan kauanko kestää.
                                Mikäs siinä. http://www.triscan.com/ 2010 rekisteröity firma. Vaihdat kumminkin autoa ennekuin 100tkm "järkevä" testisessio on valmis, toisaalta tod.näk. yrityskin on vaihtanut jo nimeä Tää on mun IMHO
                                Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
                                Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity, BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎