...jos joku tulee mun autosta avaamaan korkki käynissä olevan moottorista niin otan vastaavasti hänenkin korkki irti...
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä mulla aamusin tuo rosteriputki meinaa kosteutta puskea ulos, mutta tosiaan vain sen 1-2min ajan jolloin putki jo alkanut lämmetä :think
Originally posted by EPDM View Post...jos joku tulee mun autosta avaamaan korkki käynissä olevan moottorista niin otan vastaavasti hänenkin korkki irti...
Ts. sieltä lentää öljyä pihalle kun menee öljykorkin avaamaan auto käynnissä.
Comment
-
-
Kyllä sen Ämmäläisen(kin) öljykorkin voi käydessä (tyhjäkäynnillä) hetkellisesti avata,jos epäilee reilumpaa "läpipuhallusta".Varaa vaan jonkun rätin siihen koneen päälle peitoksi valmiiksi,koska ketjusta kuitenkin jonkin verran öljyä roiskuttelee.Itse katson jokaisesta autosta tuon huohotksen määrän kuitenkin merkistä ja mallista riippumatta,mitä olen ostelemassa.Turhaa Jeesustelua,ettei sitä M5:n korkkia voisi hetkellisesti avata pientä tsekkausta varten.
Katsoin nyt äsken kysyjälle tuosta omastanikin huohotuksen määrän,kun kurvasin pihaan kuumalla koneella.Ei tuo omani ainankaan työnnä mitään ihmeenpiä huohotushöyryjä ulos.Vain ketju roiskuttaa pieniä ölypisaroita.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKatsoin nyt äsken kysyjälle tuosta omastanikin huohotuksen määrän,kun kurvasin pihaan kuumalla koneella.Ei tuo omani ainankaan työnnä mitään ihmeenpiä huohotushöyryjä ulos.Vain ketju roiskuttaa pieniä ölypisaroita.
Originally posted by Heguli 31 View PostItse katson jokaisesta autosta tuon huohotksen määrän kuitenkin merkistä ja mallista riippumatta,mitä olen ostelemassa.Last edited by Reeperbahn; 24-06-2012, 01:17.-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostTuntuu erittäin omituiselta että porukka täällä hermostuu jos öljykorkin aukasee... Pitäähän se sinne kurkata jos autoa meinaa ostella ettei mitään epämääräistä autossa ole
Toki, niinkuin Heguli sanoi, rätin kanssa sitä voi sitten availla...
Comment
-
-
herrakani
Mä kävin koeajaa yhtä mikä huohotti niistä venakoppien etupuolella olevista letkuista, lähemmän tarkastelun jälkee huomasin et ne letkut oli ihan muusina ja koko koneen etuosa oli ihan öljymujussa.
(onnea vaan uudelle omistajalle, vieläköhän on elävien kirjoissa koko auto?)
Comment
-
Originally posted by herrakani View PostMä kävin koeajaa yhtä mikä huohotti niistä venakoppien etupuolella olevista letkuista, lähemmän tarkastelun jälkee huomasin et ne letkut oli ihan muusina ja koko koneen etuosa oli ihan öljymujussa.
(onnea vaan uudelle omistajalle, vieläköhän on elävien kirjoissa koko auto?)Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
-
Jos lämpimällä koneella avaa tuon korkin ja höyryä puskee ulos, niin ei siitä hetkellisesti voi kyllä mitään johtopäätöstä vetää.
Pitempään seisseeseen moottoriin kuitenkin kerääntyy sitä kosteutta aika paljon, ehkä sitten pitemmän ajon jälkeen voi alkaa miettimään miksi sisältä tulee paksua usvaa ja öljynlämmötkin on vaan 80`C.
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View Posthttp://www.nettiauto.com/bmw/m5/4726325
kysyin miten se
Teho: 309 kW / 420 Hv,
Vääntö: 550 Nm,
on saavutettu viikko sitten.....eipä ole tullut vastausta.
Maantiellä 8l kulutuslukemat voi kans unohtaa. Nätillä ajolla voi sen 10l lukeman kyllä saavuttaa kohtuu helposti maantiellä.
Comment
-
-
Originally posted by U. Turhapuro View PostKahvipöydässä!
Maantiellä 8l kulutuslukemat voi kans unohtaa. Nätillä ajolla voi sen 10l lukeman kyllä saavuttaa kohtuu helposti maantiellä.Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
Comment