Sarkasmia vissiinkin? Varmaan TJJ viittaa koko "myymisen sietämätön vaikeus"-topickkiin kun kaikki autot pitää saada yhtä halvalla kuin se halvin nettiautossa..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by peltone View PostSarkasmia vissiinkin? Varmaan TJJ viittaa koko "myymisen sietämätön vaikeus"-topickkiin kun kaikki autot pitää saada yhtä halvalla kuin se halvin nettiautossa..
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostMerkkiä en vaihda. Enkä ole autoa vaihtamassa, vastahan tuon hommasin...
M5 on todella tehokas, ihan eri maailmasta... kyllä nyt piisaa, ainakin mulle. Manuaalivaihteisiin pitää totutella, mutta ei ne nyt toistaiseksi ole vituttaneet. Otin harjoitusta kakkosautolla hyvän aikaa. :=)
Mutta kai tuo sun viimeinen rivi on vitsi? Et kai nyt oikeasti meinaa, että on sama asia ostaa 15500e M5 kuin joku ... vähemmän revitelty, uudempi, paremminvarusteltu M5?
Se on hyvä, että nyt tehot riittää. Kerrankin noin, ainakin vähän aikaa...
Viimeinen oli lähinnä sarkasmia mutta Nettiautossa tosiaan oli tuolla hinnalla E39 M5, pyynti oli 17500 ja sitten otsikko tarjoushinta 15500. Eipä sitä enää löydy. Lähinnä hämmästelin miten tuossakin on hinta romahtanut.
Revittelyn tunnistaminen on vaikeaa, siis autohan voi olla muuten tosi siisti mutta kuski on polttanut kumia joka lähdössä. Mutta toki M5:n ostossa pitää olla tarkkana, muutaman tonnin säästö ostohinnassa voi myöhemmin kostautua remonttien hinnassa ja se ajamisen ilokin jää vähäiseksi kun auto on kokoajan rikki.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostRevittelyn tunnistaminen on vaikeaa, siis autohan voi olla muuten tosi siisti mutta kuski on polttanut kumia joka lähdössä. Mutta toki M5:n ostossa pitää olla tarkkana, muutaman tonnin säästö ostohinnassa voi myöhemmin kostautua remonttien hinnassa ja se ajamisen ilokin jää vähäiseksi kun auto on kokoajan rikki.
E34 M5:n kohdalla ollaan toki myös mielenkiintoisessa tilanteessa, kun kalusto on niin vanhaa ja korjaus kallista, että lähtöhinnat on Saksassa jo siellä 3k€:n kieppeillä. Mulle kelpaisi harrastajana sellainenkin, projektiksi. Joku mölö noita silti hakee vieläkin käyttöpeliksi ja poikkeuksetta seuraa hirveää parkua kun selviää, että edessä on 10k€:n remontti ja pahenee vaan.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Marko.K View PostIhan vain mielenkiinnosta, paljonko ollut maantie/keskikulutus normaalilla ajolla? :thinkE61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
-
Mulla ollut maantiekulutus n. 10.2l/100
Puhdas kaupunki näyttäs olevan niinkin iso kuin 19-20l (keskinopeus 20-30kmh tienoilla), mutta heti kun nopeudet kasvaa ja pätkät pitenee niin kulutus laskee. Meinaan vaihtaa vielä mm. termarin, ja kattoa jos sekin vähän laskee tuota kyläajelun kulutusta.
Tässä muuten yksi tempesti eiliseltä. Veto oli ihan OK, mutta asfaltti vähän kosteaa ja rouheeta. Parempaan en pystynyt kun sitten kytkin alkoi jo vähän väsähtää:
0-100 km/h: 6,2 s
0-10 km/h: 0,5 s
0-20 km/h: 1,0 s
0-30 km/h: 1,5 s
0-40 km/h: 2,1 s
0-50 km/h: 2,6 s
0-60 km/h: 3,3 s
0-70 km/h: 4,0 s
0-80 km/h: 4,6 s
0-90 km/h: 5,3 s
0-100 km/h: 6,2 s
0-100 m: 6,4 s
0-10 km/h: 1 m
0-20 km/h: 3 m
0-30 km/h: 6 m
0-40 km/h: 12 m
0-50 km/h: 19 m
0-60 km/h: 29 m
0-70 km/h: 42 m
0-80 km/h: 56 m
0-90 km/h: 72 m
0-100 km/h: 96 m
0-100 m: 101,3 km/h
Peak: 126 km/h
0-60 mph: 5,9 s
---
Sitten yksi 60kmh-100kmh:
60-100 km/h: 3,0 s
60-70 km/h: 1,0 s
60-80 km/h: 1,4 s
60-90 km/h: 2,1 s
60-100 km/h: 3,0 s
60-70 km/h: 19 m
60-80 km/h: 28 m
60-90 km/h: 45 m
60-100 km/h: 67 m
---
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostSitten yksi 60kmh-100kmh:
60-100 km/h: 3,0 sE92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOnks toi pelkällä kakkosella ilman vaihtoja? Ihan mukava aika!
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by teropa View PostEi, se sisältää vaihdon kolmoselle just ennen satkua.
TeroMercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostMut kai se kakkosellakin satkun ottais?
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Millaiset arvot bensalitroja/tunnissa on vielä ns. normaalit, ainakaan pelkästään kiihdyttämällä 3 vaihteella rajottimeen n.80km/h nopeudesta en saanut piikkiarvoksi kuin n.135L/H:think Eli mikä on raja jonka alle jäätyään täytyy alkaa etsiä syypäätä? ja mitä tuolla ajotietokoneen sekuntikellolla tms. voi mittailla? vai onko vaan ihan normi sekkariM550d
Comment
-
-
Originally posted by jumbo View PostMillaiset arvot bensalitroja/tunnissa on vielä ns. normaalit, ainakaan pelkästään kiihdyttämällä 3 vaihteella rajottimeen n.80km/h nopeudesta en saanut piikkiarvoksi kuin n.135L/H:think Eli mikä on raja jonka alle jäätyään täytyy alkaa etsiä syypäätä? ja mitä tuolla ajotietokoneen sekuntikellolla tms. voi mittailla? vai onko vaan ihan normi sekkari
Normi sekkari ja voi mitata vaikka kiihtyvyys aikoja..
Comment
-
Comment