ok, välillä tuntuu vaan jotenkin erilaiselta tehojen suhteen. Ehkä vain kuvitelmaa Onko sekkarissa mitään toimintoa esim. 0-100 vai onko ihan ite katkastava aika? ei okein ole ehtinyt perehtyä noihin kaikkiin vermeisiin vielä
Itsellä oli aikoinaan myös kuvitelmaa muuttuvista tehoista, mutta se on selvää, että kuumalla ilmalla esim. kaupunki-ajossa tehoja "karkaa", koska imuilman lämpötila on niin suuri johtuen pienistä nopeuksista, helteestä ja kuumasta moottorista. Joskus jopa mietin, että kaasun erilaisilla poljinnoilla olisi vaikutusta tehoon, esim. puolesta välistä pohjaan ei olisi tullut kaikkia tehoja käyttöön jne. Nykyään keskityn kuitenkin hieman muihin asioihin, enkä enää jaksa vaivata päätäni moisilla, radalla ainakin pärjännyt oikein hyvin toisia moposortteja vastaan niin se riittää, en ole tuota kulutustakaan muistaakseni koskaan mitannut tästä femmasta..
Autojen kolarikorjaukset, korimuutokset, faceliftaukset, maalaukset ja muovikorjaukset ym laatutakuulla! KLIKnyt myös facebookissaKLIKTai suoraan Whats App 041591103
Joo juurikin tuossa olen huomannut "eroja" että miten kaasua painaa Välillä tuntuu että ei mihinkään ja välillä että OHO Mutta pitää huomenissa tuohon sekuntikelloon perehtyä..
Itsellä oli aikoinaan myös kuvitelmaa muuttuvista tehoista, mutta se on selvää, että kuumalla ilmalla esim. kaupunki-ajossa tehoja "karkaa", koska imuilman lämpötila on niin suuri johtuen pienistä nopeuksista, helteestä ja kuumasta moottorista. Joskus jopa mietin, että kaasun erilaisilla poljinnoilla olisi vaikutusta tehoon, esim. puolesta välistä pohjaan ei olisi tullut kaikkia tehoja käyttöön jne. Nykyään keskityn kuitenkin hieman muihin asioihin, enkä enää jaksa vaivata päätäni moisilla, radalla ainakin pärjännyt oikein hyvin toisia moposortteja vastaan niin se riittää, en ole tuota kulutustakaan muistaakseni koskaan mitannut tästä femmasta..
Kuumalla ilmalla M5 tosiaankin hävittää rajusti tehoja. Ilmeisesti jotku anturit on sellaisella paikalla, että näyttävät "vääriä" arvoja moottorinohjaukselle.
Mulla meni M5 kalajoen huippunopeusajoissa ku astmanen lehmä. Tulos jotain 17x kmh. E46 M3 taisi vetää jotain 190kmh pintaan. Taas viikko sitten koitettiin 900m matkaa tutkaan samoilla vehkeillä ja M5 meni 1km/h kovempaa tuon matkan kuin E46, joten tehot oli taas tallessa. Ilma oli kostea ja viileähkö.
Noniin, tämäki topic on ainakin jossainmäärin ajankohtaiseksi (1-12kk ostoaika?) kun olis tarvetta isommalle autolle ja M:hän se pitäis olla - huomiona myös että nyt E39 M5 hinnat tulleet suht hyvälle tasolle... :think
Cabrion laitoin myyntiin ja compacti pitäisi saada vaihdossa menemään, toki sen voi yrittää myydä mutta luulen että myyntiaika voi olla aika pitkä..?
Eli olen kattonu alle 30 teur hintasia mutta tuo 25 teur hintaluokka olis lähempänä järkevää. Kriteereinä aukoton huoltokirja, miel. alle 180tkm mittarilukema ja nainen asetti ehdoksi että ei beigeä/caramel sisustaa tai jalopuita , ei pakolla facelift. Varustetasothan tuntuu olevan suht samanlaisia näissä - mitkä suurimmat erot mitä saanu ruksia?
Tuli myös tuota muoniossa sijaitsevaa autoa kokeiltua mutta se ei sitten sisustan kunnolta ja väreiltään oikein miellyttänyt. Bonarina siinä oli keskikonsolissa "jääkaappi" ja säätimet ilmastoinnille lähellä, myös cd-soitin käsituessa. Se tosin söi yhden istumapaikan pois.
Kaikki tieto esim. näistä yksilöistä olis ihan tervetullutta: http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2651864 tässä aika pienet km:t ja varmasti mahdollista tinkiä sekä helppo laittaa auto väliin, miinusta korkea hinta
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2691978 tässä hieman korkeat km:t(?) ja huono kuva sisustasta joten paha sanoa kunnosta, myynti-ilmotus tyhmä. Väri kyllä ihan siisti ja ehkä saisi jalopuusta huolimatta toimia... hinta plussaa mutta myös hieman epäilyttävää.
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2591804 tämäkin hyvän näköinen (vanteet ei omaan makuun) ja ilmeisesti hyvin pidetty? Kaikki info tervetullutta. Alkaa olemaan hintahaarukan yläpäässä kyllä...
Jos ei kilsoja pelkää niin eikös tuo ois jo aika halpa. Siistin näkönen peli ainakin kuvissa. Mitä lie sitten verot.
eikös tuo ole aika tasan 9000e.
Niin no.
Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa vai miten se meni. Jahka tuosta blocketin halvimmasta, luultavasti huoltokirjattomasta 250-300tkm ajetusta Moposportista rupee hajoomaan osaa, niin kyllä siinä köyhää vituttaa, kun joka remppa kustantaa sen "tonnin".
Tuohan kyllä on todella makea kampe Onko omasi? Verot tosiaan tuohon päälle niin ollaan kyllä melko lähellä 27-29 teur... :think näyttää muuten ilmotuksen mukaan olevan tässä myös turbo ja alustasarjaki
Köyhän ei ole varaa ostaa halpaa vai miten se meni. Jahka tuosta blocketin halvimmasta, luultavasti huoltokirjattomasta 250-300tkm ajetusta Moposportista rupee hajoomaan osaa, niin kyllä siinä köyhää vituttaa, kun joka remppa kustantaa sen "tonnin".
Tuohan kyllä on todella makea kampe Onko omasi? Verot tosiaan tuohon päälle niin ollaan kyllä melko lähellä 27-29 teur... :think näyttää muuten ilmotuksen mukaan olevan tässä myös turbo ja alustasarjaki
No ei valitettavasti ole Tingit taxfree hinnan tasan 15te ja toivot että verot jäävät noin 8te --> auto kilpiin 23te.
M5 moottori on nähtävästi erittäin herkkä lämpätilaeroihin. Penkitin oma femma tänään. Ilma pajan sisälläkin oli kuuma (25-27c). Tuli huima ero kun penkitin sen kuumana ja sitten olosuhtein nähden ainakin jonkunverran viileimpänä kun olin jättänyt tuuletin puhaltamaan pari tuntia joten saisin mahdollisman suuri ero jäähdytinvedenlämpötilaan ja öljylämpötilaan,, ts saadakseen tehokkain karttaa käyttöön, niitä on 8 femmassa.
Noniin, tämäki topic on ainakin jossainmäärin ajankohtaiseksi (1-12kk ostoaika?) kun olis tarvetta isommalle autolle ja M:hän se pitäis olla - huomiona myös että nyt E39 M5 hinnat tulleet suht hyvälle tasolle... :think
Cabrion laitoin myyntiin ja compacti pitäisi saada vaihdossa menemään, toki sen voi yrittää myydä mutta luulen että myyntiaika voi olla aika pitkä..?
Eli olen kattonu alle 30 teur hintasia mutta tuo 25 teur hintaluokka olis lähempänä järkevää. Kriteereinä aukoton huoltokirja, miel. alle 180tkm mittarilukema ja nainen asetti ehdoksi että ei beigeä/caramel sisustaa tai jalopuita , ei pakolla facelift. Varustetasothan tuntuu olevan suht samanlaisia näissä - mitkä suurimmat erot mitä saanu ruksia?
Tuli myös tuota muoniossa sijaitsevaa autoa kokeiltua mutta se ei sitten sisustan kunnolta ja väreiltään oikein miellyttänyt. Bonarina siinä oli keskikonsolissa "jääkaappi" ja säätimet ilmastoinnille lähellä, myös cd-soitin käsituessa. Se tosin söi yhden istumapaikan pois.
Kaikki tieto esim. näistä yksilöistä olis ihan tervetullutta: http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2651864 tässä aika pienet km:t ja varmasti mahdollista tinkiä sekä helppo laittaa auto väliin, miinusta korkea hinta
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2691978 tässä hieman korkeat km:t(?) ja huono kuva sisustasta joten paha sanoa kunnosta, myynti-ilmotus tyhmä. Väri kyllä ihan siisti ja ehkä saisi jalopuusta huolimatta toimia... hinta plussaa mutta myös hieman epäilyttävää.
http://www.nettiauto.com/bmw/m5/2591804 tämäkin hyvän näköinen (vanteet ei omaan makuun) ja ilmeisesti hyvin pidetty? Kaikki info tervetullutta. Alkaa olemaan hintahaarukan yläpäässä kyllä...
Muitaki vaihtoehtoja saa ehdottaa
Tuo ensimmäinen on varmasti noista paras, tuossa harmaassa 183tkm ajetussa oli kuulunut jotain ääniä käännellessä, ja tuo 123tkm ajettu on italiasta tuotu. Muista en osaa sanoa mittään:think
Niin minustakin. Puhuin sen edellisellä omistajan kanssa kun huvitti että meidä automme oli täsmalleen sama km määrät, rakennus kuukausi ja varusteet oli paitsi puhelinta myös täsmälleen samanlaiset. Hän toki pyysi autosta alussa älyttömiä 38t mikä on puolet enemmän mitä mun auto tuli maksamaan.
Hänellä oli muutamia muita vastaavia leluja pihassa joten en ukso että huollot ovat jäännyt tekemättä.
Paljon ajetusta yhdeksäket luvun autosta saat EHKÄ verot alk. kasin kanssa.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment