E39 M5 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juu tiesin kyllä mitä haet tuolla, tuosta on ollut Tylyttäjän kanssa puhetta että operaatio olisi hyvä tehdä. En ole vaan oikein tiennyt miten se tulisi tehdä..kiitos Robille vinkistä
-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
Kyllä niihin pusliin oli uretaania laitettu (Raikun toimesta), mitkä oli silloin kiinni kun sen ostit. Tosin olivat ja hiukan kulahtaneet puslat (vaikka olivat muistaakseni vain noin vuoden vanhat), eli uusissa toimisi paremmin. Mutta kyllä se eron huomasi kun sitä sinne tyrkättiin.Originally posted by Reeperbahn View PostJuu tiesin kyllä mitä haet tuolla, tuosta on ollut Tylyttäjän kanssa puhetta että operaatio olisi hyvä tehdä. En ole vaan oikein tiennyt miten se tulisi tehdä..kiitos Robille vinkistä
Jotenkin tollanen M5 tykkää syödä takapään puslat aikamoisella vauhdilla :thinkCurrent: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Ja piti tulla siis tuohon keväthuoltoonkin uudet, mutta tilaus venähti eivätkä ehtineet mukaan.Originally posted by Tylyttäjä View PostKyllä niihin pusliin oli uretaania laitettu (Raikun toimesta), mitkä oli silloin kiinni kun sen ostit. Tosin olivat ja hiukan kulahtaneet puslat (vaikka olivat muistaakseni vain noin vuoden vanhat), eli uusissa toimisi paremmin. Mutta kyllä se eron huomasi kun sitä sinne tyrkättiin.
Jotenkin tollanen M5 tykkää syödä takapään puslat aikamoisella vauhdilla :thinkCurrent: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Ja saako noita apukelkan puslia polyuretaanisina?-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
-
Raikun kautta mä tohon tilailin muistaakseni. M5:een ei ole kovin moneen paikkaan tarjolla uretaanipuslia, koska kyseessä nyt on kuitenkin nopeahko "herramiesauto", eikä mikään varsinainen urheiluauto. US-Partsista oon muuten yleensä tilaillu, olin siellä 90-luvulla 5 vuotta duunissa. Esim. nykyiseen kulkineeseen tilasin kaikki sieltä, siihen saikin oikeastaan joka paikkaan uretaania.Originally posted by Reeperbahn View PostJa saako noita apukelkan puslia polyuretaanisina?
Takakelkan puslia ei käsittääkseni kukaan tee uretaanisina. Ainakaan ei silloin tehnyt kun asiaa tutkin viimeksi. Raikku oli kai sorvaillu itse omaan autoonsa. Ne olis kyllä fiksu modi! Samalla kannattaa vahvistaa se perän kiinnitys. Ne mun oli tarkoitus teettää Raikulla ja oli sovittukin jo, mutta ei se kerinnyt sitten tekemään, kun tuli sitten vaihdettua tohon Subaruun.
Takapää on mielestäni E39:n heikoin lenkki ajettavuuden osalta. Pre-faceliftiin kannattaa harkita niitä vakaajatankoja facelift -mallista. Ei ne varmaan ole turhaan niitäkään siihen laittanu.Last edited by Tylyttäjä; 22-03-2013, 07:47.Current: Modified Subaru WRX Sti '05
EX: BMW E39 M5
Performance Mods: Hartge headers/Supersprint exhaust :: ALPHA-N by EVOLVE-ECU Evolve Power remapped
Performance: 417hp/542Nm :: 0-100km/h 4,7s :: 1/4 mile 13.005s @ 181km/h
(Currently fastest N/A M5 E39 in Finland @ 1/4 mile. Values without ALPHA-N + Power remap)
Suzuki GSX-R 1070 K5
Performance Mods: Lot
Performance: 200mph/322kph@1mile
(First N/A, no NOS, under 1100cc bike in Finland to reach 200mph @ 1 mile)
Comment
-
Näitä ja mahdollisesti muitakin puslia olisi mahdollista saada valmistettua, onko hommassa jotain mitä pitäisi erityisesti ottaa huomioon? Tuota puslan keskiosaa kun katsoo.Originally posted by Reeperbahn View PostJa saako noita apukelkan puslia polyuretaanisina?
Edit. Tai onko homma edes kannattavaa missään suhteessa
Last edited by jumbo; 23-03-2013, 06:54.M550d
Comment
-
-
Nyt on tähän leikkiin lähdetty, pitäisi kysellä raikulta kk-laakereiden vaihtotyöstä aikataulua, ja muutenkin mitä kannattaa noin 200 tkm tehdä. Nyt on ongelmana kielitaito, jos joku osaisi auttaa niin olen erittäin tyytyväinen. Prkl ku ei koulu kiinnostanu :thinkE39 ///M5, E46 316i, E30 316i, E46 320i, E46 316ia
Comment
-
Jakoketjun ohjurit voi olla syytä ainakin tarkistaa, että onko irtoillut palasia. Jos on, niin sitten vaihtoon ohjurit ja ketju. Samalla siinä sitten huoltaa vanokset ja muuta pientä.Originally posted by _Joonas_ View PostNyt on tähän leikkiin lähdetty, pitäisi kysellä raikulta kk-laakereiden vaihtotyöstä aikataulua, ja muutenkin mitä kannattaa noin 200 tkm tehdä. Nyt on ongelmana kielitaito, jos joku osaisi auttaa niin olen erittäin tyytyväinen. Prkl ku ei koulu kiinnostanu :thinkE61 ///M5 -07
F15 X5 40e ///M-Sport -16
Ex. E39 ///M5 -01
-Custom clutch stop, E60 short shifter, Alpha-N with Power mapping by Evolve, AP coilovers, HEL brake lines.
Comment
-
Originally posted by IIIolut View PostJakoketjun ohjurit voi olla syytä ainakin tarkistaa, että onko irtoillut palasia. Jos on, niin sitten vaihtoon ohjurit ja ketju. Samalla siinä sitten huoltaa vanokset ja muuta pientä.
Ihan yli arvostettu vaihto osa...ei ne koskaan mene rikki...
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
Paljonko EPDM oli moottorilla ajettu kun laahaimet antautui?-BMW M3 -09
-MB E320 Coupe -94
-MB E250 CGI -10
-Husqvarna R320 -14
Comment
Comment