Pitäisi laittaa Evox-r 2.0 projektoreista bi-xenonit käyttöön, mut ei tee mieli silputa auton omia johtoja. En muista yhtään millaiset auton omat liittimet on eikä pääse nyt katsomaan, niin voisko joku laittaa vaikka eBay linkin E39:n pitkiin sopivista "jatkojohdoista"? Ryöstää sitten niistä virran läpille.
Pitäisi laittaa Evox-r 2.0 projektoreista bi-xenonit käyttöön, mut ei tee mieli silputa auton omia johtoja. En muista yhtään millaiset auton omat liittimet on eikä pääse nyt katsomaan, niin voisko joku laittaa vaikka eBay linkin E39:n pitkiin sopivista "jatkojohdoista"? Ryöstää sitten niistä virran läpille.
Laitoin -96 e39 autoon Hellan facelift halogeenit. Autossa on manuaalinen valojen korkeudensäätö rullasta ratin oikealla puolella (S510 Headlight Vertical Aim Control).
Ohjeiden mukaan korkeudensäätö pitäisi olla plug n' play, esim. vilkuille ja toiselle h7:lle olikin adapterit mukana. Piuhat on kiinni, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu kun rullaa koittaa räplätä (ei myöskään kuulu mitään moottorin ääntä jos olisi esim. tangot katki). Korkeudensäätö toimi vanhoilla preface halogeeneilla.
Osaako joku suoraan heittää mikä tuossa voisi olla? Koitin vähän googlettaa mutta ei heti tärpännyt, pitäisi varmaan katsoa onko jotain vikakoodeja LCM:ssä?
Laitoin -96 e39 autoon Hellan facelift halogeenit. Autossa on manuaalinen valojen korkeudensäätö rullasta ratin oikealla puolella (S510 Headlight Vertical Aim Control).
Ohjeiden mukaan korkeudensäätö pitäisi olla plug n' play, esim. vilkuille ja toiselle h7:lle olikin adapterit mukana. Piuhat on kiinni, mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu kun rullaa koittaa räplätä (ei myöskään kuulu mitään moottorin ääntä jos olisi esim. tangot katki). Korkeudensäätö toimi vanhoilla preface halogeeneilla.
Osaako joku suoraan heittää mikä tuossa voisi olla? Koitin vähän googlettaa mutta ei heti tärpännyt, pitäisi varmaan katsoa onko jotain vikakoodeja LCM:ssä?
Kuulemma sillä ne saa myös jumiin kun kääntää rullan eri laitaan valojen ollessa irti.
Kuulemma sillä ne saa myös jumiin kun kääntää rullan eri laitaan valojen ollessa irti.
Okei, noin on hyvinkin voinut käydä. Toisen umpion liitin ei myöskään ollut kunnolla pohjassa ennenkuin uskalsin runtata kovempaa. Pitäisikö tuon sitten herätä toimimaan jos kokeilen laittaa valot päälle rullan eri asennoilla tms?
Okei, noin on hyvinkin voinut käydä. Toisen umpion liitin ei myöskään ollut kunnolla pohjassa ennenkuin uskalsin runtata kovempaa. Pitäisikö tuon sitten herätä toimimaan jos kokeilen laittaa valot päälle rullan eri asennoilla tms?
Pitääköhän siinä irrottaa töpseli aina välissä?
En ole koskaan ollut tuossa tilanteessa. Kunhan kerroin kuulemani.
Single parts, xenon headlight | BMW 5' E39 540i M62 Europe
Tuosta tuo osa nro. 10, eli joku ajovalon alakiinnike. Prefaceliftissä ovat nuo eri osanumerolla, niin ovatko faceliftin versiot välttämättömät kun asennetaan facelift valot prefaceen?
Tuosta tuo osa nro. 10, eli joku ajovalon alakiinnike. Prefaceliftissä ovat nuo eri osanumerolla, niin ovatko faceliftin versiot välttämättömät kun asennetaan facelift valot prefaceen?
Eivät ole. Menevät paikoilleen ihan nätisti muttta yksi ruuvin reikä jää käyttämättä.
Onko niillä sedaniin tarkoitetuilla hellan retrofitkit facelift takavaloilla mitään eroa varsinaisiin facelift valoihin? Tuoko se kitti käytännössä mitään muuta kun ne huijausboksit?
Comment