Alkuperäiseen viestiin palatakseni, niin ostin nyt eibachin jouset. madallus 30/15mm. Mustat jouset niin ilmeisesti pro-kit.
e39 sopiva madallus?
Collapse
X
-
Tuosta tasonsäädöstä vielä. Itsellä sellainen on tuossa E39 TDS:ssä 9/98. Olisi mielenkiintoista varmistua miten se toimii. Renkaita vaihtaessani jokin kompressori vaihteli perän korkeutta tunkin laskettua. Iskarit näyttivät tavallisilta ja jousien tilalla oli jonkinlaiset ilmapalkeet, eli ilmajousitus taitaa olla. Olisko vanhemmissa toteutettu sitten jotenkin hydrauliikalla?BMW X3 -15
BMW 530D -08
BMW 320D -99
BMW 525TDSA Touring -98
BMW 318IS -90
Comment
-
-
Originally posted by Juhissiis jos on perän tasonsäätö niin ei siellä ainakaan vanhemmissa mitään ilmajousia ole. uudemmista en tiedä mutta voisi kuvitella että samalla tekniikalla toteutettu kuten aiemmat. eli takana on vain erilaiset iskarit joihin on yhdistetty se perän tasonsäätö.
eli jos laittaa alustasarjan niin eteen vaihdetaan iskarit ja jouset ja taakse pelkät jouset ja jätetään nuo alkuperäiset nivomatic paketin iskarit paikoilleen!Alku aina hankalaa, lopussa ihme jos seisoo...
E61 530d M-sport -08
E39 528i Touring -97
Yhteydenotot: [email protected] !!
Käyn harvoin foorumilla ja privaviestit jää usein lukematta pitkältä ajalta.
Comment
-
-
Juu kuten todettua niin uudemmista malleista ei valitettavasti ole kokemuksia koska niitä en ole koskaan purkanut. Ohjeeni koskevat siis vain E30 / E34 ikäisten autojen tekniikkaa. Eli E39 ne ei siis näkyään päde!
Kiitos korjauksesta!All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by SamppasikaOriginally posted by Juhissiis jos on perän tasonsäätö niin ei siellä ainakaan vanhemmissa mitään ilmajousia ole. uudemmista en tiedä mutta voisi kuvitella että samalla tekniikalla toteutettu kuten aiemmat. eli takana on vain erilaiset iskarit joihin on yhdistetty se perän tasonsäätö.
eli jos laittaa alustasarjan niin eteen vaihdetaan iskarit ja jouset ja taakse pelkät jouset ja jätetään nuo alkuperäiset nivomatic paketin iskarit paikoilleen!
Comment
-
-
Originally posted by WessuOriginally posted by SamppasikaOriginally posted by Juhissiis jos on perän tasonsäätö niin ei siellä ainakaan vanhemmissa mitään ilmajousia ole. uudemmista en tiedä mutta voisi kuvitella että samalla tekniikalla toteutettu kuten aiemmat. eli takana on vain erilaiset iskarit joihin on yhdistetty se perän tasonsäätö.
eli jos laittaa alustasarjan niin eteen vaihdetaan iskarit ja jouset ja taakse pelkät jouset ja jätetään nuo alkuperäiset nivomatic paketin iskarit paikoilleen!
Comment
-
-
Originally posted by KeimoOriginally posted by WessuOriginally posted by SamppasikaOriginally posted by Juhissiis jos on perän tasonsäätö niin ei siellä ainakaan vanhemmissa mitään ilmajousia ole. uudemmista en tiedä mutta voisi kuvitella että samalla tekniikalla toteutettu kuten aiemmat. eli takana on vain erilaiset iskarit joihin on yhdistetty se perän tasonsäätö.
eli jos laittaa alustasarjan niin eteen vaihdetaan iskarit ja jouset ja taakse pelkät jouset ja jätetään nuo alkuperäiset nivomatic paketin iskarit paikoilleen!
Mistä tilasit?
Comment
-
-
Tiedoksi sitten vaan että e39:ssä on 60mm:n pudotuksella etupään kulmat sitten niin perseellään että ajo-ominaisuudet muuttuu pikkustavaille järkyttäviksi. e39:n etupäätä kun on käytännössä äärimmäisen hankala=monen mielestä mahdoton säätää, on pentti perusautoilijan pakko tyytyä alustakulmien totaaliseen pielessä oloon. Ajoltaanhan tästä tulee todella yliohjaava ja kovemmassa kyydissä fiilis on kuin kumipallon päällä. e39:ssä selkeä raja on n.40mm:ssä jonka alustageometria vielä kestää ilman dramatiikkaa. Tämän jälkeen vaaditaan epäkeskopuslaa ja säätöyläpäätä jos ajo-ominaisuudet halutaan pitää kuosissa.
Comment
-
-
Originally posted by KeimoHommasin juuri vanteet Saksasta ja lähetyskulut olivat 57 € eli enpä uko, että ainakaan tuota ylittää. Jollain 30-40 eurolla pitäisi tulla.
Originally posted by jartsa02Noi jouset Eibachin Pro-jouset ja iskareina on Bilsteinin Sportit, hinnat taitaa olla n. jouset 250 - 300€ ja iskarit n. 600€.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Kitooos!!!Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment