Originally posted by -kalevi-
View Post
e39 sopiva madallus?
Collapse
X
-
Einyt millään viittis selata kaikkia vanhoja kommentteja läpitse mutta itellä E39 sedaniin tulossa alle 35/40 madallus.. Onko jollain muulla / laittaa kuvaa että kuinka lähelle tienpintaa tolla setupilla tulee?:thinkAudi A7
EX MM:X5, 2x E60, 3X E36 Cabrio, 3XE46, 4 X E38, 6 X E39, 7 X E36, 3 X E34 jne.
Comment
-
-
Itsellä edessä eibach pro kit (noin -25mm) ja takana h&r (-50mm). Taakse vielä vaihtumassa eibach pro kit. Tässä juuri otettu kuva hieman oudolla filtterillä että paremmin näkee korkeuden.
Nykyinen: BMW 540i E39 '97
Ex: BMW 523i E39 '96, Nissan 200SX S13 '90, Escort 1.6 GT '88, Escort 1.6 CL '87, Escort 1.4 CL '86, Escort 1.3 C '86 jne.
Comment
-
-
Originally posted by VeeCasi View Post
Omassa katiskassa kiinni ta-technix sarja . Itellä ei oo muuta pahaa sanaa kuin takajouset on näissä onnettomat .Mutta onneksi ne saa vaihdettua jämäkempiin .Ja eessä loppuu säätövarat kesken730dA F01 SophistoGrau
Comment
-
-
Jäykemmät takajouset tuli mamasanilta.Varmaan puolet jäykemmät mitä nuo entiset.
Oiskohan ollu nuo :http://shop.mamasan.fi/product/show/...ng-vaihtojousi :think
Mutta kilautettele mamasanille ja varmista asia vielä ,niin tulee varmasti oikeen malliset
Comment
-
-
Originally posted by VeeCasi View PostJäykemmät takajouset tuli mamasanilta.Varmaan puolet jäykemmät mitä nuo entiset.
Oiskohan ollu nuo :http://shop.mamasan.fi/product/show/...ng-vaihtojousi :think
Mutta kilautettele mamasanille ja varmista asia vielä ,niin tulee varmasti oikeen mallisetBmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by ^^jaani^^ View PostTouringin tontituksesta.. Niin saako sen takapään nyt ohjelmoitua jotenki alemmas? Saako jostakin ostettua pelkkiä etutolppia?
Comment
-
-
Originally posted by ^^jaani^^ View PostTouringin tontituksesta.. Niin saako sen takapään nyt ohjelmoitua jotenki alemmas? Saako jostakin ostettua pelkkiä etutolppia?F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Pitäisi laittaa tuohon ilmaperällä varustettuun E39 525DA Touringiin madallusjouset eteen.
Tuossa on M-sport alusta, johon on edellisen omistajan toimesta uusittu iskarit mutta vain toinen etujousi
No eihän se balanssissa ole, kuskinpuoli varmaan 3 senttiä ylempänä
Lueskelin näitä E39 madallustopikkeja läpi, ja Eibachin -30mm setti sai kehuja. Kuvalinkit eivät kuitenkaan toimi enää, onko kenelläkään kuvaa miltä 525D/530D Touring näyttää noilla Eibachin jousilla ja 18" rengastuksella?
Nykyinen keulan korkeus tuossa vänkärinpuolella olisi ihan hyvä. Mutta kuskinpuoli ärsyttää.
Osuukohan tuolla -30mm setillä lähellekkään tätä tilannetta? Kuvassa toki 16" talvirenkaat, mutta kai tuosta vähän suuntaa näkee mitä haetaan.
Yhtään tuota korkeammalle ei saisi jäädä. Sentti tai kaksi alaspäin ei haittaa.
Mikä olisi järkevin jousivalinta, joka toimii noiden Sachsin M-Sport iskareiden kanssa, ja joilla ajomukavuuskin pysyy vielä kohtalaisena?
Laittakaahan kuvia ja speksejä madalletuista TouringeistaJos osuisi kerrankin valinta suoraan kohdalleen, Kolffin kanssa tuli aikoinaan säädettyä ihan tarpeeksi eri alustojen kanssa
E39 525DA Touring -01, 540tkm
Comment
-
-
Morjens! Ostin tossa vähän aikaa takaperin tommosen 520i:n vuosimallia -98. Ilmeisesti on ihan vakio alustalla. Pitäis saada vähän matalammaks, jottei näyttäisi niin maasturilta.Kesävanteet on 18 tuumaiset. Miten kannattais madaltaa suht halvalla? Kannattaisko ostaa madallusjouset ja mennä vakio iskareilla vaai pitäiskö ostaa joku halpis alustasarja? Tätä ketjua kun vähän kerkesin lukemaan niin Eibach pro kit:ä on ylistetty. :think
E39 525D touring
E12 518 -75 (ikuisuus projekti) <- saa kaupata osia
Ex: e39 520i, vw golf mk3, E36 316i coupe
Comment
-
Comment