Originally posted by holisti72
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 jarrujen ilmaus hankalaa..
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by Simo e39 View PostTakajarruputkia piti vaihtaa. Ja meillä päin on kyllä tollasen remontin jälkeen myös ilmattu jarrute39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKysyin vaan kun tiedän tapauksia, missä on vuotavia jarruputkia/letkuja yritetty korjata ilmaamalla. Itse vaihdoin omaani viime kesänä taakse jarruputket & letkut, eikä ilmaamisessa ollut mitään ihmeellistä. Vaihdoin kyllä samalla jarrunesteet autoon. Jos remppa onnistui, niin jarrujen pitäisi kyllä ilmaantua helposti. Oliko jarruletkut missä kunnossa? Kannattaa myös vaihtaa ne konehuoneen ~15cm pitkät jarruletkut. Nm. mulla petti toinen ja ei kyllä ollut häävit jarrut enää.. Sain nilkuteltua auton kotiin, kun ajeli todella varovasti pari kilometriä.
Takaletkut on vaihdettu pari vuotta sitten joten ne on vielä kunnossa. Konehuoneen puolelta en ole katsonut letkun pätkiä, kiitoksia vinkistä.
Pitää ilmata uudelleen auton käydessä, niin eiköhän se silloin ilmaannu.
Etusivulla on lukittu topicci jossa on neuvottu tuo absi pumpun ilmaus putkista. Jos ei ilmaannu niin pitää kokeilla vielä tuota.
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostJossain olen nähny ohjeen abs yksikön ilmalukon poistoon, ja käytin sitä itsekin, kun jarruputki vuoti huolella ja ilmat meni yksikköön asti. Eikä tarvinnu mitään läppäreitä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHommat voi tehdä monella tavalla, läppärillä abs-pumpun pyörittämällä saa näppärästi ilmattua.Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSaat ilmata missä järjestyksessä haluat. Mikäli ilmaa on päässyt ABS yksikölle, niin perinteinen ilmaus ei riitä, vaan tarvii testerin kaveriksi.
Sen onnistui ilmaamaan (vai oliko vahinko?) satulalta säiliötä kohti ruutalla.
Olen kyllä 99% varma että ilmaa oli ja sitä meni alakautta ruutatessa absiyksikön läpi.
Comment
-
-
Originally posted by Purni View PostLisätään tähän vielä että, yleensä puhutaan että ilmaus pitäisi tehdä DIS:lla. Inpasta löytyy myös ABS/DSC yksikön valikosta josta voi ohjaa pumppua/solenoideja ja tärisyttää sitä yksikköä.
Originally posted by BMW525Xda View PostOnko e46 erilainen absiyksikkö, tarvitseeko testeriä myös ?
Sen onnistui ilmaamaan (vai oliko vahinko?) satulalta säiliötä kohti ruutalla.
Olen kyllä 99% varma että ilmaa oli ja sitä meni alakautta ruutatessa absiyksikön läpi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostTämän topicin yläpuolella on suoraan vanha sticky aiheesta.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=316170Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
-
Originally posted by Purni View PostJosta puuttuu puolet tiedoista miten niitä jarruja voi ilmata.Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by schwarze View PostKerropas se toinen puoli, niin modet ehki uppii sen tuohon sticyyn
*Perinteisesti pumppaamalla ja ohjelmalla inpa/dis/ista aktivoimalla pumppua.
*Painepuollolla et saat paineen suoraan säiliöstä järjestelmään.
Tässä nyt pari.Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
-
Originally posted by Purni View PostJosta puuttuu puolet tiedoista miten niitä jarruja voi ilmata.Originally posted by Purni View PostTässäkin ketjussa tullut eri vaihtoehtoja esille.
*Perinteisesti pumppaamalla ja ohjelmalla inpa/dis/ista aktivoimalla pumppua.
*Painepuollolla et saat paineen suoraan säiliöstä järjestelmään.
Tässä nyt pari.Aprilia RSV4
Comment
-
Comment