Originally posted by betsku
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En tiedä vaikeudesta, alla olevassa linkissä on kuitenkin ohjeet. Liike ei tuota taida noin tehdä, vaan ottaa lasin irti (ja luultavasti hajottaa sen).
-
Nonii, kertokaapas nyt minullekkin sellainen juttu, että onko tuulilasin tiivisteen vaihto helppo homma, vai pitääkö tämä vaihdattaa ihan liikkeessä?
Leave a comment:
-
Nyt tuli tämäkin asia päätökseen, kun tankinpumpun vaihdon jälkeen auto hörähti käymään. Siirtopumppu tuli luultavasti vaihdettua "turhaan", mutta toisaalta tuskin tarvitsee sitäkään murehtia lähitulevaisuudessa. Laitoin virtaa molempiin vanhoihin pumppuihin ja molemmat kyllä pyörivät iloisesti. Ilmeisesti jompi kumpi tai molemmat pumput eivät jaksaneet enää tuottaa riittävää painetta.Originally posted by Ramzez View PostKerkesin jo sen siirtopumpun ostamaan ja laittamaan paikalleenkin, kun ajattelin vian olevan siinä. No eipä ilmeisesti ollutkaan kun polttoainetta ei edelleenkään tule suodattimelle asti. Huomenna vaihtuu tankinpumppu. Rahaa palaa ja niinpäin pois...
Leave a comment:
-
Mitä eroa on korimoduleissa, muuta kuin high ja low mallit? Kun löytyy usealla eri numerolla, eri hintaisia. Eikös ne kaikki kuitenkin tarvitse koodata autoon sopivaksi? Vai onko samalla numerolla samat varusteet ja toiminnot?
Samalla myyjällä ebayssä 8-50€ hintahaitari high moduleissa, ostin halvimman.
Leave a comment:
-
Onko saatavilla E39 540i vm98 Ta-technix alustasarjaa, ku tuolta Mtt-tradingin sivuilla luki että kyseinen setti ei käy V8-malleihin:think Mitä eroa niissä on?
Leave a comment:
Leave a comment: