Originally posted by Jyle
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Anturi vain epäsopiva vaikka tuntukin aluksi toimivan... Orggista tilalle tai sitten tilaa paikallisesta Hellan anturia.Originally posted by JaHu85 View PostOliko uusi anturi huono vai hajottaako joku anturin aina uudelleen? Ei viitsisi joka viikko uutta anturi ostaa..
Leave a comment:
-
Puhut asiaa.. Vuoden verran oon menny noilla jenkkiparkeilla, eikä ongelmia ole ollut.. Pysäytetty on ja tutkittu muuten autoa, mutta ei niistä mitään ole mainittu.Originally posted by Samppae39 View PostTuota parkkivalo lainsäädäntöä en oikeen ymmärrä. Xenonit ajovaloissa saa olla valkoset, siniset tms., mutta auta armias jos lyöt siihen viereen parkit ledeillä, jotka on xenonien väriset, nii eiei saa olla tuon värisiä parkkeja, pitää olla ne kusen keltaset. Samoin saa laitella vaiika millasta huomiovaloa tai tuuningumpiota lledinauhoilla jne. mutta parkit pitää olla kusen keltaset. Joutuukohan siitä sitte linnaan, jos sattuu olemaan kummatki etuparkit pimeenä ja auto tekee ite jenkkiparkit vilkuista?
Leave a comment:
-
Pientä ongelmaa 523i vm.96
Nokan asentoanturi antoin vikakoodia, vaihdettiin uusi anturi (tarvike, schmiedman). Vikakoodi lähti pois, alakierrosten vedot tuli takaisin.
Meni muutama päivä ja tuntui taas puhdittomalta alakierroksilla, koodien luku ja taas nokan asentoanturista koodia. Nollattii ja tuli samantien uudestaan..
Oliko uusi anturi huono vai hajottaako joku anturin aina uudelleen? Ei viitsisi joka viikko uutta anturi ostaa..
Leave a comment:
-
Tuota parkkivalo lainsäädäntöä en oikeen ymmärrä. Xenonit ajovaloissa saa olla valkoset, siniset tms., mutta auta armias jos lyöt siihen viereen parkit ledeillä, jotka on xenonien väriset, nii eiei saa olla tuon värisiä parkkeja, pitää olla ne kusen keltaset. Samoin saa laitella vaiika millasta huomiovaloa tai tuuningumpiota lledinauhoilla jne. mutta parkit pitää olla kusen keltaset. Joutuukohan siitä sitte linnaan, jos sattuu olemaan kummatki etuparkit pimeenä ja auto tekee ite jenkkiparkit vilkuista?
Leave a comment:
-
Onko ne lailliset?Originally posted by Jookuj View PostMiten sais jenkkiparkit toimimaan?
Leave a comment:
-
Originally posted by Jookuj View PostEipä löydy iteltäni tollasia vehkeitä.. Onko muuta keinoa? Löytyyköhän jostain nyrkki pajasta vehkeitä ton koodaamiseen?Omat laitteet maksaa helposti hintansa takaisinOriginally posted by HTK12 View PostEtsi joku foorumilainen jolla on tai sitten osta oma. Ei oo pahan hintaisia nuo kaapelit. Alle 50€ taitaa saada tältä foorumiltakin. Ebay:sta sitten halvemmalla.
Leave a comment:
-
Etsi joku foorumilainen jolla on tai sitten osta oma. Ei oo pahan hintaisia nuo kaapelit. Alle 50€ taitaa saada tältä foorumiltakin. Ebay:sta sitten halvemmalla.Originally posted by Jookuj View PostEipä löydy iteltäni tollasia vehkeitä.. Onko muuta keinoa? Löytyyköhän jostain nyrkki pajasta vehkeitä ton koodaamiseen?
Leave a comment:
-
Eipä löydy iteltäni tollasia vehkeitä.. Onko muuta keinoa? Löytyyköhän jostain nyrkki pajasta vehkeitä ton koodaamiseen?
Leave a comment:
-
Minä vaihdoin tuohon 6/2002 530i touringiin GM:n ja ainoa ero entiseen on, että tämä "uusi" (siis käytettynä ostettu) ei tunnista takalasin avoinna oloa. Alkuperäinen tunnisti ja näytti siis mittaristossa, että lasiluukku on auki, jos se oli. Jos avaa koko kontin luukun niin sen tämä nykyinen toki tunnistaa. Kaivelin vähän ja tämä minun uusi GM taitaa olla E38:sta. Molemmat on toki GM3 high -versioita.
Leave a comment:
-
Uudemmissa on muutoksia/parannuksia elektroniikassa ja enemmän NCS:llä koodattavia parametrejä. Pitää koodata autoon, numero ei koodausta kerro.Originally posted by Bmw Master View PostMitä eroa on korimoduleissa, muuta kuin high ja low mallit? Kun löytyy usealla eri numerolla, eri hintaisia. Eikös ne kaikki kuitenkin tarvitse koodata autoon sopivaksi? Vai onko samalla numerolla samat varusteet ja toiminnot?
Samalla myyjällä ebayssä 8-50€ hintahaitari high moduleissa, ostin halvimman.
Leave a comment:
Leave a comment: