E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Jyle View Post
    Puhut asiaa.. Vuoden verran oon menny noilla jenkkiparkeilla, eikä ongelmia ole ollut.. Pysäytetty on ja tutkittu muuten autoa, mutta ei niistä mitään ole mainittu.
    Palaako siis vilkut ja normiparkit yhtäaikaa?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by JaHu85 View Post
    Oliko uusi anturi huono vai hajottaako joku anturin aina uudelleen? Ei viitsisi joka viikko uutta anturi ostaa..
    Anturi vain epäsopiva vaikka tuntukin aluksi toimivan... Orggista tilalle tai sitten tilaa paikallisesta Hellan anturia.

    Leave a comment:


  • Jyle
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Tuota parkkivalo lainsäädäntöä en oikeen ymmärrä. Xenonit ajovaloissa saa olla valkoset, siniset tms., mutta auta armias jos lyöt siihen viereen parkit ledeillä, jotka on xenonien väriset, nii eiei saa olla tuon värisiä parkkeja, pitää olla ne kusen keltaset. Samoin saa laitella vaiika millasta huomiovaloa tai tuuningumpiota lledinauhoilla jne. mutta parkit pitää olla kusen keltaset. Joutuukohan siitä sitte linnaan, jos sattuu olemaan kummatki etuparkit pimeenä ja auto tekee ite jenkkiparkit vilkuista?
    Puhut asiaa.. Vuoden verran oon menny noilla jenkkiparkeilla, eikä ongelmia ole ollut.. Pysäytetty on ja tutkittu muuten autoa, mutta ei niistä mitään ole mainittu.

    Leave a comment:


  • JaHu85
    replied
    Pientä ongelmaa 523i vm.96

    Nokan asentoanturi antoin vikakoodia, vaihdettiin uusi anturi (tarvike, schmiedman). Vikakoodi lähti pois, alakierrosten vedot tuli takaisin.
    Meni muutama päivä ja tuntui taas puhdittomalta alakierroksilla, koodien luku ja taas nokan asentoanturista koodia. Nollattii ja tuli samantien uudestaan..

    Oliko uusi anturi huono vai hajottaako joku anturin aina uudelleen? Ei viitsisi joka viikko uutta anturi ostaa..

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Tuota parkkivalo lainsäädäntöä en oikeen ymmärrä. Xenonit ajovaloissa saa olla valkoset, siniset tms., mutta auta armias jos lyöt siihen viereen parkit ledeillä, jotka on xenonien väriset, nii eiei saa olla tuon värisiä parkkeja, pitää olla ne kusen keltaset. Samoin saa laitella vaiika millasta huomiovaloa tai tuuningumpiota lledinauhoilla jne. mutta parkit pitää olla kusen keltaset. Joutuukohan siitä sitte linnaan, jos sattuu olemaan kummatki etuparkit pimeenä ja auto tekee ite jenkkiparkit vilkuista?

    Leave a comment:


  • Jyle
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Onko ne lailliset?
    Ei

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Miten sais jenkkiparkit toimimaan?
    Onko ne lailliset?

    Leave a comment:


  • mijuko
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Eipä löydy iteltäni tollasia vehkeitä.. Onko muuta keinoa? Löytyyköhän jostain nyrkki pajasta vehkeitä ton koodaamiseen?
    Originally posted by HTK12 View Post
    Etsi joku foorumilainen jolla on tai sitten osta oma. Ei oo pahan hintaisia nuo kaapelit. Alle 50€ taitaa saada tältä foorumiltakin. Ebay:sta sitten halvemmalla.
    Omat laitteet maksaa helposti hintansa takaisin

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Eipä löydy iteltäni tollasia vehkeitä.. Onko muuta keinoa? Löytyyköhän jostain nyrkki pajasta vehkeitä ton koodaamiseen?
    Etsi joku foorumilainen jolla on tai sitten osta oma. Ei oo pahan hintaisia nuo kaapelit. Alle 50€ taitaa saada tältä foorumiltakin. Ebay:sta sitten halvemmalla.

    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied
    Eipä löydy iteltäni tollasia vehkeitä.. Onko muuta keinoa? Löytyyköhän jostain nyrkki pajasta vehkeitä ton koodaamiseen?

    Leave a comment:


  • mijuko
    replied
    Originally posted by Jookuj View Post
    Miten sais jenkkiparkit toimimaan?
    Koodaamalla esim. BMW Scanner 1.4:lla
    Front turn signals as park lights:think

    Leave a comment:


  • Jookuj
    replied
    Miten sais jenkkiparkit toimimaan?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Pyyhkimet lakkaa välillä toimimasta, wtf?

    Leave a comment:


  • Ha2
    replied
    Minä vaihdoin tuohon 6/2002 530i touringiin GM:n ja ainoa ero entiseen on, että tämä "uusi" (siis käytettynä ostettu) ei tunnista takalasin avoinna oloa. Alkuperäinen tunnisti ja näytti siis mittaristossa, että lasiluukku on auki, jos se oli. Jos avaa koko kontin luukun niin sen tämä nykyinen toki tunnistaa. Kaivelin vähän ja tämä minun uusi GM taitaa olla E38:sta. Molemmat on toki GM3 high -versioita.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mitä eroa on korimoduleissa, muuta kuin high ja low mallit? Kun löytyy usealla eri numerolla, eri hintaisia. Eikös ne kaikki kuitenkin tarvitse koodata autoon sopivaksi? Vai onko samalla numerolla samat varusteet ja toiminnot?

    Samalla myyjällä ebayssä 8-50€ hintahaitari high moduleissa, ostin halvimman.
    Uudemmissa on muutoksia/parannuksia elektroniikassa ja enemmän NCS:llä koodattavia parametrejä. Pitää koodata autoon, numero ei koodausta kerro.

    Leave a comment:

Working...
X