E39 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • peto2
    replied
    Originally posted by timppa811 View Post
    Tuli tutkittua tätä hieman lisää. Kompuralle tuleva putki kuumenee heti ja lähtevä tulee hemmetin kylmäksi. Voiko näillä tiedoilla olettaa kompuran olevan ehjä ja freonia olevan riittävästi?
    Pesin auton moottorin paripäivää sitten, eli taitaa kosteutta kuitenkin olla jossain? Automaatti-ilmastointihan oli kyseessä ja kaikki muut toiminnot toimivat niinkuin pitää. Kylmää ei vaan tule hyttiin asti.

    Veikkauksia/arvauksia?
    kyllä kylmää pitäis tulla mikäli putketkin jäähtyy/lämpenee.. olisko niin että vesiventtiili vuotaa/jumittaa ja päästää lämppärinkennolle jatkuvasti lämmintä vettä :think

    ookko koittanu kylmällä koneella?

    Leave a comment:


  • timppa811
    replied
    Tuli tutkittua tätä hieman lisää. Kompuralle tuleva putki kuumenee heti ja lähtevä tulee hemmetin kylmäksi. Voiko näillä tiedoilla olettaa kompuran olevan ehjä ja freonia olevan riittävästi?
    Pesin auton moottorin paripäivää sitten, eli taitaa kosteutta kuitenkin olla jossain? Automaatti-ilmastointihan oli kyseessä ja kaikki muut toiminnot toimivat niinkuin pitää. Kylmää ei vaan tule hyttiin asti.

    Veikkauksia/arvauksia?

    Originally posted by timppa811 View Post
    Ilmastointi lakkasi toimimasta.
    Ilmailin autoa termostaatin vaihdon jälkeen ilman flektiä. Ilmastointi unohtui päälle ja taitaa olla että järjestelmään tuli sen verran painetta lämmetessään ja aineet tuli ulos.

    Mikä neuvoksi? Uudet aineet sisään ja ajoa vai voiko tuota systeemiä jotenkin testata? En nähnyt että ainetta olisi tullut ulos. Kosteutta näytti ilmastoinnin paksunputken juuressa kuitenkin olevan...

    Leave a comment:


  • Sampsaa
    replied
    Originally posted by NAL-E View Post
    Saksasta vaan uutta putkeen. Esim. turbolader.net
    Täytyy kysellä mitä tuola maksaa. Onko nuo oem laatua vai aivan jotain muuta?

    Leave a comment:


  • NAL-E
    replied
    Originally posted by Sampsaa View Post
    Turbo on tullut tiensä päähän. Olisiko kenelläkään kokemuksia/suosittelis jotain firmaa joka huoltaisi tai antaisi vaihdossa kunnostetun turbon?
    Saksasta vaan uutta putkeen. Esim. turbolader.net

    Leave a comment:


  • Sampsaa
    replied
    Turbo on tullut tiensä päähän. Olisiko kenelläkään kokemuksia/suosittelis jotain firmaa joka huoltaisi tai antaisi vaihdossa kunnostetun turbon?

    Leave a comment:


  • timppa811
    replied
    Ilmastointi lakkasi toimimasta.
    Ilmailin autoa termostaatin vaihdon jälkeen ilman flektiä. Ilmastointi unohtui päälle ja taitaa olla että järjestelmään tuli sen verran painetta lämmetessään ja aineet tuli ulos.

    Mikä neuvoksi? Uudet aineet sisään ja ajoa vai voiko tuota systeemiä jotenkin testata? En nähnyt että ainetta olisi tullut ulos. Kosteutta näytti ilmastoinnin paksunputken juuressa kuitenkin olevan...

    Leave a comment:


  • opTA
    replied
    Originally posted by Looks View Post
    Eipä löytynyt tsöörtsillä, joten mikä on m52 single-vanos venttiilikopan pulttien kiristysjärjestys?
    Mikäli en nyt aivan väärin sano, niin vastakkaiset kulmat (yks kulma ja sen vastakulma, toinen kulma ja sen vastakulma.. jne), elikkä siis samallatavalla kuin vanteiden pultitkin kiristetään, mutta älä suoraan kiristi tiukalle heti vaan kaikki ensin kohilleen ja vähän kerrassaan kiristelet jotta kansi laskeutuu tasaisesti. (yhtään pidempää tai vaikeammin en sitten voinut enää kirjoittaa)

    Leave a comment:


  • Looks
    replied
    Eipä löytynyt tsöörtsillä, joten mikä on m52 single-vanos venttiilikopan pulttien kiristysjärjestys?

    Leave a comment:


  • sonikk
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Mitä eroa on + ja ei+ polttimoilla?
    Pikainen googletus kertoi että olisi 300 lumenia kirkkaammat kuin tavan 85122, tiedä sitten.

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Olen ostanut pari setti philips 85122+ xenon polttimoita ebaystä. Polttomot on hyviä ja niissä philips logot yms. merkinnät. Nyt erään xenonkaupan myyjä väittää ettei euroopassa myydä + polttimoita, että ebayssä myytävät ovat kopioita. Wtf?
    Itsekkin ostin parin ja pakkaus oli bulkki eli valkoisessa laatikkosa, tuo hämäs kyllä itseä mutta muuten oli senverran aidon näköinen että uskoin...
    Vähän kyllä oli valotehon kanssa diibadaaba, en tiiä, pitäs päästä vertailee vähä.

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Mitä eroa on + ja ei+ polttimoilla?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Olen ostanut pari setti philips 85122+ xenon polttimoita ebaystä. Polttomot on hyviä ja niissä philips logot yms. merkinnät. Nyt erään xenonkaupan myyjä väittää ettei euroopassa myydä + polttimoita, että ebayssä myytävät ovat kopioita. Wtf?

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by joccede View Post
    Kun auton sammuttaa, mutta jättää avaimet pesään alkaa mittaristo huutamaan että Key In Ignition Lock. Onko mahdollista koodata pois tätä toimintoa? En tiedä mitään yhtä ärsyttävää pimpotusta
    Pystyyhän tuon koodaamaan pois.

    Leave a comment:


  • joccede
    replied
    Kun auton sammuttaa, mutta jättää avaimet pesään alkaa mittaristo huutamaan että Key In Ignition Lock. Onko mahdollista koodata pois tätä toimintoa? En tiedä mitään yhtä ärsyttävää pimpotusta

    Leave a comment:


  • Fastpiksu
    replied
    Originally posted by Fastpiksu View Post
    Saiskos rautalangasta väännettynä webaston käyttöohjeita ´00 530d.
    Joko tuo ei toimi taikka sitten en osaa käyttää sitä..
    Löysin kontista palaneen sulakkeen jonka vaihdoin ehjään, laitoin Timer1 kohtaan klo 6:45, jännityksellä odotan tapahtuuko mitään.

    Semmonenkin askarruttaa että mitähän vittua mahto tapahtua.. Kävin n.2km lenkin ajamassa jonka jälkeen ajoin parkkiin ja auto piti ihme kahinaa. Polkasin kytkintä, kytkin pohjassa kahina loppu ja kun kytkimen nosti vapaalla niin alko uudestaan kuulumaan. Painelaakeri? N. kilometrin ajon jälkeen ei oo taas pitäny mitään ääntä. Oisko siellä sitten kytkinakseli kuivana rasvasta..?

    Leave a comment:

Working...
X