Tuli tutkittua tätä hieman lisää. Kompuralle tuleva putki kuumenee heti ja lähtevä tulee hemmetin kylmäksi. Voiko näillä tiedoilla olettaa kompuran olevan ehjä ja freonia olevan riittävästi?
Pesin auton moottorin paripäivää sitten, eli taitaa kosteutta kuitenkin olla jossain? Automaatti-ilmastointihan oli kyseessä ja kaikki muut toiminnot toimivat niinkuin pitää. Kylmää ei vaan tule hyttiin asti.
Veikkauksia/arvauksia?
kyllä kylmää pitäis tulla mikäli putketkin jäähtyy/lämpenee.. olisko niin että vesiventtiili vuotaa/jumittaa ja päästää lämppärinkennolle jatkuvasti lämmintä vettä :think
Tuli tutkittua tätä hieman lisää. Kompuralle tuleva putki kuumenee heti ja lähtevä tulee hemmetin kylmäksi. Voiko näillä tiedoilla olettaa kompuran olevan ehjä ja freonia olevan riittävästi?
Pesin auton moottorin paripäivää sitten, eli taitaa kosteutta kuitenkin olla jossain? Automaatti-ilmastointihan oli kyseessä ja kaikki muut toiminnot toimivat niinkuin pitää. Kylmää ei vaan tule hyttiin asti.
Ilmastointi lakkasi toimimasta.
Ilmailin autoa termostaatin vaihdon jälkeen ilman flektiä. Ilmastointi unohtui päälle ja taitaa olla että järjestelmään tuli sen verran painetta lämmetessään ja aineet tuli ulos.
Mikä neuvoksi? Uudet aineet sisään ja ajoa vai voiko tuota systeemiä jotenkin testata? En nähnyt että ainetta olisi tullut ulos. Kosteutta näytti ilmastoinnin paksunputken juuressa kuitenkin olevan...
Ilmastointi lakkasi toimimasta.
Ilmailin autoa termostaatin vaihdon jälkeen ilman flektiä. Ilmastointi unohtui päälle ja taitaa olla että järjestelmään tuli sen verran painetta lämmetessään ja aineet tuli ulos.
Mikä neuvoksi? Uudet aineet sisään ja ajoa vai voiko tuota systeemiä jotenkin testata? En nähnyt että ainetta olisi tullut ulos. Kosteutta näytti ilmastoinnin paksunputken juuressa kuitenkin olevan...
Eipä löytynyt tsöörtsillä, joten mikä on m52 single-vanos venttiilikopan pulttien kiristysjärjestys?
Mikäli en nyt aivan väärin sano, niin vastakkaiset kulmat (yks kulma ja sen vastakulma, toinen kulma ja sen vastakulma.. jne), elikkä siis samallatavalla kuin vanteiden pultitkin kiristetään, mutta älä suoraan kiristi tiukalle heti vaan kaikki ensin kohilleen ja vähän kerrassaan kiristelet jotta kansi laskeutuu tasaisesti. (yhtään pidempää tai vaikeammin en sitten voinut enää kirjoittaa)
Olen ostanut pari setti philips 85122+ xenon polttimoita ebaystä. Polttomot on hyviä ja niissä philips logot yms. merkinnät. Nyt erään xenonkaupan myyjä väittää ettei euroopassa myydä + polttimoita, että ebayssä myytävät ovat kopioita. Wtf?
Itsekkin ostin parin ja pakkaus oli bulkki eli valkoisessa laatikkosa, tuo hämäs kyllä itseä mutta muuten oli senverran aidon näköinen että uskoin...
Vähän kyllä oli valotehon kanssa diibadaaba, en tiiä, pitäs päästä vertailee vähä.
Olen ostanut pari setti philips 85122+ xenon polttimoita ebaystä. Polttomot on hyviä ja niissä philips logot yms. merkinnät. Nyt erään xenonkaupan myyjä väittää ettei euroopassa myydä + polttimoita, että ebayssä myytävät ovat kopioita. Wtf?
Kun auton sammuttaa, mutta jättää avaimet pesään alkaa mittaristo huutamaan että Key In Ignition Lock. Onko mahdollista koodata pois tätä toimintoa? En tiedä mitään yhtä ärsyttävää pimpotusta
Kun auton sammuttaa, mutta jättää avaimet pesään alkaa mittaristo huutamaan että Key In Ignition Lock. Onko mahdollista koodata pois tätä toimintoa? En tiedä mitään yhtä ärsyttävää pimpotusta
Saiskos rautalangasta väännettynä webaston käyttöohjeita ´00 530d.
Joko tuo ei toimi taikka sitten en osaa käyttää sitä..
Löysin kontista palaneen sulakkeen jonka vaihdoin ehjään, laitoin Timer1 kohtaan klo 6:45, jännityksellä odotan tapahtuuko mitään.
Semmonenkin askarruttaa että mitähän vittua mahto tapahtua.. Kävin n.2km lenkin ajamassa jonka jälkeen ajoin parkkiin ja auto piti ihme kahinaa. Polkasin kytkintä, kytkin pohjassa kahina loppu ja kun kytkimen nosti vapaalla niin alko uudestaan kuulumaan. Painelaakeri? N. kilometrin ajon jälkeen ei oo taas pitäny mitään ääntä. Oisko siellä sitten kytkinakseli kuivana rasvasta..?
Leave a comment: