E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Minkäs kokonen letku on passeli jarrusatulan ilmausnippaan? Ei kehtais lähtä tuonne pakkaseen irrottaan rengasta ja mittaan.
Kolomekutosesta jarruja ilmatessa nappasin hyllystä Tunturi Sporttiin ostamani bensaletkun tankin ja kaasarin välille. Kävi hyvin. En muista kokoa
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mites toi m-sportin sumari vaihto menee? Sisälokasuoja irti?:think
Eikös siinä mustan suojalätkän alla ole ruuvit jotka irroittamalla koko sumuvalo liittimineen lähtee irti.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Kertokaas tyhmälle mikä v*ttu maksaa tuossa rullassa 11 28 1 731 220 se on kuitenkin fyysisiltä mitoiltaan tismalleen samanlainen kuin rulla 11 28 1 704 500 Eli siis osat 3 ja 6
ainoa ero oli että tuossa kalliimmassa rullassa luki että made in germany ja halvemmassa made in poland
loppujen lopuksi hinnoiksi jäi pappa kerhon kortilla marmori tiskiltä tilattuna 65,xx€ ja 36,xx€
Kertokaas tyhmälle mikä v*ttu maksaa tuossa rullassa 11 28 1 731 220 se on kuitenkin fyysisiltä mitoiltaan tismalleen samanlainen kuin rulla 11 28 1 704 500 Eli siis osat 3 ja 6
Käytässössä ero on laakerien rasituskestävyydessä. Rullaan #3 kohdistuu huomattavasti enemmän rasitusta (vetovoimaa), kuin tuohon rullaan #6, joka vain hieman painaa hihnaa.
Vastaus: Kalliimmassa parempi (=kalliimpi) laakeri.
Käytässössä ero on laakerien rasituskestävyydessä. Rullaan #3 kohdistuu huomattavasti enemmän rasitusta (vetovoimaa), kuin tuohon rullaan #6, joka vain hieman painaa hihnaa.
Vastaus: Kalliimmassa parempi (=kalliimpi) laakeri.
Jotai tällaista arvelin itsekkin. Hyvä että sain joltain muultakin vahvistuksen asiaan.
tekee vaan homman ripeesti niin ei kerkee kupla menemään abs pumppuun -> normi ilmaus.
No eihän se menny niinku elokuvissa... Kuten vähän pelkäsinkin niin putken puoleinen pääty sen verran ruostunut ettei auennut edes lämmityksen jälkeen.
Vaihtoon menee siis molemmat jarruputketkin keulalta perälle saakka.
Tuli tuossa vaihdettua uudet xenon polttimot ajovaloihin ja samalla huomattua, että umpio heiluu kuoren sisällä kun hullun mulkku mielettömän perseessä, varsinkin vasemmalla, oikealla heiluu vain sivusuunnassa ja ylös/alas säätö toimii. Kummallakaan puolella ei kuulu mitään ääntä, jotta edes yrittäisi säätää ylös/alas, kun laittaa virrat päälle, eli liekö sitten moottoritkin sököt. En tiennyt edes, että E39:ssä niiden kuuluu noin tehdä, eikä ne minulla ole koskaan niin tehnytkään.
Sain sen kuitenkin nyt väliaikaisesti suunnattua nippuside patenteilla sen kuskin puolen, on vähän erilainen näkyvyys nyt, kun valot ei enää näytä aivan auton eteen ja on uudet philipsin polttimot
Mitenkäs tuo nyt olisi edullisin ja järkevin korjata, mitä kaikkea sinne tarvitsee vaihtaa ? Vai ostanko suosiolla ebaysta uudet tarvike umpiot, millainen laatu noissa on ollut ja tuleeko kaikki tarvittava mukana ?
Comment