Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mik@ View PostJoo voi olla parempi että laittaa oman anturin. Joku jenkki oli kytkenyt tuohon orkkis flektin rinnalle, sillä kyselin. Taidan laittaa vain releen, kun näköjään olisi säätimiä millä nopeutta saa muutettua lämpötilan mukaan.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostJännitteeseen en ota kantaa, mutta suuttimen sisällä on pienet jouset ja kumitulpat takaiskuina. Ne saattaa hukkaan mennä. Jos suuttimia irrottaa niin jo letkuja irrottaessa saa olla tarkkana ettei pärvötä suuttimia ja osia pitkin konehuonetta. BTDT.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostPitäisikö noiden kumitappien ja jousien estää linjan valuminen tyhjäksi? Pumppu pörisee hetken ennnekuin vesi alkaa tulemaan.
Kannattaa tarkistaa, ettei pissapojan letkun liitos vuoda tai ole löysä konepellin saranan kohdassa apukuskin puolella.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEikös ne juuri nuo kolme paikkaa ja avaimet ole ne mihin paremmat ruuvauspalvelut muuttaa lukemat. Joten noista ei voi päätellä mitään.
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostLaittaisit vaan uuden viskon, se on varmatoiminen ja vie tehoa vain sen verran kuin tarvitsee. Omat sähköviritykset harvemmin kestää 10-15v ongelmitta.joka startissa. No kattoo jaksaako askarrella vai ei. En varmaankaan ostaisi sähköflektiä mutta sopivan kokoinen flekti sattuu nurkissa pyörimään niin sillä tässä mietin.
edit: Taidampa tosiaan laittaa vaan uuden viskon tilalle. Lämmitin kuumailmapuhaltimella viskoa hieman niin jäähdyttyään sai pysäytettyä ihan helposti. Että taitaa olla ainakin osittain rikki kun aiemmin ei pysähtynyt oikeen millään.
Onko 8 koneessa sama visko kuin 6:ssa? Ja toimiiko tarvikeet?Last edited by Mik@; 21-01-2013, 23:03.E61 520Da
Comment
-
-
E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------
Date: 01/21/13 21:56:58 ECU: DM528DS0 JobStatus: OKAY Variant: DM528DS0 -------------------------------------------------------------
RESULT: 3 errors in error memory ! -------------------------------------------------------------
108 Permanent supply
Error frequency : 1 Logistic counter: 32
255.00 [1] 255.00 [1] 255.00 [1] Fehler aufgetreten vor 3.50 h Hexcode=6C02004200420120FFFFFF0000FEFEFE 0.00 [HEX]
min value fall below Error not present Static error-------------------------------------------------------------
15 Lambda-sensor aging diagnostic Cycle duration OBDII Error !!
Error frequency : 1 Logistic counter: 32
Engine speed 560.00 rpm Load signal 1.85 ms Battery Voltage 12.70 V Fehler aufgetreten vor 3.30 h Hexcode=0F110042004101200E257F0200FEFEFE 0.00 [HEX]
max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error not present Static error ================================================== ===========
Mitähän nuo meinaa? Onko lambda tulossa wanhaksi?E61 520Da
Comment
-
-
Menee kyllä järki tuon auton kanssa. Ilmeisesti auto on käyttökelvoton jos pakkasta -10 tai enemmän.
Kuukauden auto pelannu hienosti, mutta viimeviikolla radio lakkasi taas kuulumasta kun pakkaset alkoivat. Toissa aamuna ei edes ovet auennut -akku totaalisen tyhjä. Noh, kaapeleilla käyntiin ja radiokin rupesi taas pelaamaan.
Joku rele vissiinkin jää vetäneeksi, mutta milläs sen selvittää? Olen koittanut mitata virtoja auton ollessa nukkumassa ja mitään ylimääräistä kulutusta ei ole.
Comment
-
-
Kuinka paljon E39 raadoilla on menekkiä? Saako purkuun tuotetun E39:sin helposti kaupattua osina eteenpäin?Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
'07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6
...Ja pienet sille!
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostEikös ne juuri nuo kolme paikkaa ja avaimet ole ne mihin paremmat ruuvauspalvelut muuttaa lukemat. Joten noista ei voi päätellä mitään.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by [Are] View PostOsaakos kukaan sanoa että passaako -97 523i:n syyläri minun -97 528i:hin?
Tuo 523i on manuaalivaihteinen ja siinä ei ole autom. ilmastointia, mutta minulla taas on automaatti ja autom. ilmastointi. Että onkos sillä sitten suurikin merkitys?
Oman autosi tiedot löydät täältä:
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by MouTine View PostKuinka paljon E39 raadoilla on menekkiä? Saako purkuun tuotetun E39:sin helposti kaupattua osina eteenpäin?- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
Comment