Originally posted by _jake_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Clavurion View PostSiirtopumppu. Haulla aiheesta paljon lisää.
Comment
-
-
Originally posted by MentalNight View PostJoo katselinkin tuossa parin purkaamon numerot valmiiksi, toivottavasti löytyy, on aika suolasen hintanen nimittäinKiitos avusta kuitenkin !
Originally posted by janke View PostMulta löytyisi ylimääräiset, ovat olleet täysin toimivat ja vaihdettu kiertovesipumpulliseen vuosi sitten. Privaa jos tarvit!!!!Elämä potkii.
_______________________________
-E39 528iA '97
-E34 518i '91
Comment
-
-
Originally posted by MentalNight View Postno voi nyt vittu tarvii kuulemma boschin numerosarjan, koska noita on useanmallisia :/ voi kilin vittu tässä on talvi ennenkun luistonesto pelaa
Jaa niin mitenkä oliMistähän sain päähän nuo mangneetti venttiilit....... :think Jää ikuiseksi mysteeriksi.
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View Postonko e39 sedaniin ollut saatavilla hydraulista takakontinluukkua/luukun aukaisua? Ja millanen homma ois retrofitata? Touringeihin tuota on ainaki ollut saatavilla.
Comment
-
-
vuoto
Moro. Eli ongelmana olis tällä kertaan jäähdytinnesten vuoto.
Vaihdoin paisuntasäiliö ku sieltä oli mennyt se syylarin paluletkun muovijutka paskaaks ja luulin että se olis nyt siinä. Mut eii...! Vieläkiin joka toinen päivä täytyy kaata lisää nestettä. :S huomasin että kuvassa osa nr. 11 tiivisten välista vuotaa. Miten mä pääsen käsiksi sinne ku imusarja on tiellä? onko iso homma purkaa?
Kiitokset jo etukäten teille vastauksista.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...mp_thermostat/
Comment
-
-
Sähköinen kuskin penkki ja ratti lamaantuivat, aiemmin toimivat silloin tällöin ja arvelin että syy olisi vain penkin sivussa olevan suojan takakiinnikkeen hajoaminen ja että liitin pääsee painamaan penkin runkoon. Korjasin tuon takakiinnikkeen ja iloisena taas penkkiä kasaan, tuolla korjauksella toimi taas 2 päivää
Kokeilin sitä liitintä painaa kovempaa siihen penkin säätömoduulin ja heilutella johtoja mutta ei vain toimi. Kaverilta sitten lainasin toimivaa säätömoduulia että sain inhimillisen ajoasennon.
Eli tämän perusteella olisi sitten omasta penkistä tuo säätömoduuli rikki, onkohan joku syventynyt näiden sielunelämään tarkemminkin että mikähän sieltä yleensä hajoaisi, onnistuuko korjaus? Päällisin puolin boxi näytti ehjältä, pinnit suorassa.
Pitäisi varmaan koittaa tuota moduulia jotenkin purkaa jos siellä ihan selvää vikaa näkyisi.
Jos olisi toimivaa moduulia ylimääräisenä saa sitäkin tarjota
Comment
-
-
Terno
-
Kävin hakemassa kl-varaosista kattoluukun kiskon muoviohjurit kummallekkin puolelle, ja ne on vissiin kohtuu työläs homma vaihtaa? Olen aikasemmin lukenu sen korjauksesta juttuja, mutta en enään niitä löytäny vaikka kokeilin hakea.
Osaako kukaan sanoa, että pitääkö koko v*tun kattoverhoilu irrottaa?Ja jos pitää niin mistä kaikkialta se on kiinni? Autohan oli 528i toukka -97
Oli muuten hyvä hintaset nuo osat-97 vuojen 528iA toukka :think
Comment
-
-
Mistähän kannattais lähteä selvittään syyllistä, kun auto välillä sammuu vaihdettaessa P:ltä -> D:lle. Autona 523ia.
Kierrokset vain laskevat, kuulemma, ja auto sammuu. Itse en ole moista huomannut vielä, mutta muija siitä on kitissyt välillä. Auto pelaa muuten vallan mainiosti, vedot tuntuu olevan tallella yms. vaihteisto toimii ok.
:think-Pori Connection-
Comment
-
-
Originally posted by Zmuli View PostMistähän kannattais lähteä selvittään syyllistä, kun auto välillä sammuu vaihdettaessa P:ltä -> D:lle. Autona 523ia.
Kierrokset vain laskevat, kuulemma, ja auto sammuu. Itse en ole moista huomannut vielä, mutta muija siitä on kitissyt välillä. Auto pelaa muuten vallan mainiosti, vedot tuntuu olevan tallella yms. vaihteisto toimii ok.
:think
Comment
-
Comment