Hakusessa e39 touring faceliftinä, enimmäkseen niitä on tuolla 2,2 litrasella pannulla. Kerkiääkö sillä mihinkään? Kokemusta mulla on e39 523i sedanista joka siis numeroiden mukaan on puolen sekuntia nopeampi 0-100. Vääntöäki tuossa 2,2 inan vähemmän. M52b25 vs m54b22, kannattaako noita 520i edes harkita? Nettiautossakaan ei ole lähimaastossa yhtäkään myynnissä eikä viittis kovin kaus lähteä toteamaan mopoksi.
E39 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
-
Ei kerkiä. Mulla 528ia ja melkein joka päivä mietin, miksen ostanut v8:sia. On se niin laiska sopivissa oloissa...Originally posted by Morriz View PostHakusessa e39 touring faceliftinä, enimmäkseen niitä on tuolla 2,2 litrasella pannulla. Kerkiääkö sillä mihinkään?
Miten lähtee irti facelift umpion alta se korinvärinen lista? Menee aina lokasuojan päästä se väkänen poikki kun yrittää irroittaa...
Comment
-
Minun mielestäni tuo M52B28 on täysin riittävä tehoiltaan E39 touringissa. Mutta sehän on vain minun mielipide.Originally posted by Bmw Master View PostEi kerkiä. Mulla 528ia ja melkein joka päivä mietin, miksen ostanut v8:sia. On se niin laiska sopivissa oloissa...
Miten lähtee irti facelift umpion alta se korinvärinen lista? Menee aina lokasuojan päästä se väkänen poikki kun yrittää irroittaa...
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Lisättäköön, että manuaalina noita katselen. Serkkupojan 528ia toukkaa ajoin ja kyllä se aika laiskamato oli vrt 523i manuaalina.Originally posted by Bmw Master View PostEi kerkiä. Mulla 528ia ja melkein joka päivä mietin, miksen ostanut v8:sia. On se niin laiska sopivissa oloissa...
Miten lähtee irti facelift umpion alta se korinvärinen lista? Menee aina lokasuojan päästä se väkänen poikki kun yrittää irroittaa...-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
Sisäreunasta kynsi irti ja sieltä alkaen kevyesti vääntää eteenpäin. Samalla pitää vaikka jollain muovisella verhoilutyökalulla tai teipillä suojatulla meisselillä vivuta listan ja umpion välistä listan etureunaa alaspäin. Klipsit on siinä 1/3 ja 2/3 kohdalla. Sitten vain lopuksi kääntää sen listan ulkolaitaa kohti ja kääntää sisälokarin päästä irti, että listan ulkolaidassa oleva kynsi säilyy ehjänä.Originally posted by Bmw Master View PostMiten lähtee irti facelift umpion alta se korinvärinen lista? Menee aina lokasuojan päästä se väkänen poikki kun yrittää irroittaa...E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Toki sillä 2,2i koneellakin pääsee paikasta a paikkaan b, mutta kyllähän se nyt melko onneton on.. Kyllä e39:ssä saa olla se 200 hp+, eli 530i voisi olla ihan hyvä vaihtoehto. Ite ajan e39 540 eikä siinäkään tunnu sitä voimaa olevan liikaa..Originally posted by Morriz View PostHakusessa e39 touring faceliftinä, enimmäkseen niitä on tuolla 2,2 litrasella pannulla. Kerkiääkö sillä mihinkään? Kokemusta mulla on e39 523i sedanista joka siis numeroiden mukaan on puolen sekuntia nopeampi 0-100. Vääntöäki tuossa 2,2 inan vähemmän. M52b25 vs m54b22, kannattaako noita 520i edes harkita? Nettiautossakaan ei ole lähimaastossa yhtäkään myynnissä eikä viittis kovin kaus lähteä toteamaan mopoksi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Tuskin, veikkaan koiranluuta. Olisit katsonut mitä se rytkytti.Originally posted by asdf1 View PostKatsastusmies kertoi että "kallistuksen vakaajan kiinnitys välyksellinen edessä oikealla. Korjattava 6.11.12 mennessä".
Mikähän osa tuotakin varten pitäis vaihtaa?
EDIT: Editoit samaan aikaan. Hassusti mulla näkyy edit tilassa tuo sun linkki, mutta ei kuitenkaan tule tähän tekstiin kun painan save
Last edited by Bmw Master; 10-10-2012, 17:34.
Comment
-
Ei päässy kattoon ja muutenki se vähän epäselvästi ilmoitti asiasta.. Tais olla kiire kotiin kun kello oli jo 20min yli sulkemisajanOriginally posted by Bmw Master View PostTuskin, veikkaan koiranluuta. Olisit katsonut mitä se rytkytti.
EDIT: Editoit samaan aikaan. Hassusti mulla näkyy edit tilassa tuo sun linkki, mutta ei kuitenkaan tule tähän tekstiin kun painan save

http://www.realoem.com/bmw/showparts...57&hg=31&fg=10
Onko se tuo osa 6?-05 e61 530d msport
Comment
-
-
No niin, johan tuo -01 525i toimikin pitkään liian hyvin ollakseen mun auto. Aamulla liikennevaloissa katselin, että kylläpä edellä oleva skoda hoyryää paljon. Työpaikan pihassa huomasinkin kauhukseni, että höyry tulikin E39 konepellin alta
Syyläri näkyi oikeasta päädystä hyöryävän ja olevan hiukan märkä, päädyn ja kennon välistä. Tässähän ei mitään ongelmaa vielä, sillä uusilla osillahan tästä selvitään.
Ihmetys tulikin iltapäivällä kotona, johon asti auto toimikin ihan normaalisti, paitsi hieman syylärin päädystä höyryten, kiinnitin huomioni oudosti sykkiviin ylä- ja alavesiletkuihin.
En ole koskaan ennen nähnyt vesiletkujen sykkivän tuolla tavalla. Kuitenkin ei oksenna vesiä mistään paineella pihalle, eikä lämmötkään nouse normaalia korkeammalle. Myös kuumaa ilmaa puhaltaa sisälle normaaliin tapaan. Vettä oli tuolla 50 km kotimatkalla tuosta vuodosta johtuen hävinnyt jokunen desi, alle puolilitraa kuitenkin.
Eli mitähän tuo sykkiminen letkuissa meinaa? Ihan uusi ilmiö minulle.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
hyvin pitkälti veikkaan koripuolen puslaa.. ois kait siinä muuten lukenu että kallistuksen vakaimen pystytanko väljyksellinen tai nuin ainakin täällä on katsuri aina kirjottanuOriginally posted by asdf1 View PostKatsastusmies kertoi että "kallistuksen vakaajan kiinnitys välyksellinen edessä oikealla. Korjattava 6.11.12 mennessä".
Mikähän osa tuotakin varten pitäis vaihtaa?
99 520iA
mut asiaan
mikäs oli vakia turbo 530d mallissa 184hv versio taitaa kyllä olla facefilt mallissa sama
pitäis hommata uus laippa siihen että voi tehä ilmankatteja downpipen
helpompi hommata värmeet eka ja sitten mikkiliimaa kovasti
Nissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
-
Originally posted by NAL-E View PostGarret GT2556v. Tota noin, mimmosen downpipen meinasit tehdä? Kiinostais itteeki korvata tuo vakio, mieluusti yhellä putkella isompi...
suunnittelin jos tekis alku pätkän tuota 3" sitten vakio kokoon (siis 2.5") eikös se oo jotain 2.45" oikeesti tai jotain
tai sitten vääntää koko putken uusiksi samaa 3tuumaistaNissan Stagea NM35 -01
2auto (siisti sivikki -00 jenkki malli.
harrastepohjalta E21 316
Comment
Comment