mistä johtuu kun rupesi bemari tekemään sellaista että pyyhkiät pysähtyy keskelle lasia..? ilkee käydä aina käsin alas painamassa..:think
Voisi olla pyyhkijöiden rele/releet tai sitten sitten pyyhkijän moottori (rajakytkin). Releet löytyy apparin puoleisen raitisilmakotelon alla olevasta sähkö boxista.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
itellä jumi kans pyyhkijät liian ylös eräs aamu kun töihin ajelin ja lopulta pysähtyi kokonaan ja syypääksi paljastui löystynyt mutteri pyyhkijöiden vivustossa. itse purin turhaan pyyhkijät ja kaikki suojamuovit pois mutta vivusto näkyy aika hyvin kun irroittaa kuskin puolen raitisilmasuodatinkotelon.
Tuleekos m57d30 koneen syylärin pohjasta (punainen proppu) kaikki jäähdytin-nesteet ulos? Onko väliä laittaako punaista vai sinistä nestettä? Ilmaantuuko itsestään?
Kumma, kun paisarissa näyttäisi nesteen väri olevan vaalean ruskeaa, korkin pohja ruosteessa. Mistäs sinne ruostetta olisi päässyt?
ex: BMW E38 735iA -97 ex: MB W211 E200CDI -03 ex: BMW E39 530d ///M-Sport -99 ex: BMW E39 528iA -96 ex: MB W126 300SE -89 ex: BMW E34 525iAT -95 ex: BMW E36 316iA -91
No nyt näytti 2päivää seisoneena 5,6 Nyt akku sit latinkiin ja puhaltimen sulake irti(nr.9)? Ja katotaan tapahtuuko mitään. Helvetti ku ei itsellä aikaa ruveta suorittaa tota mittausta. Mitähä liike ottaa jos selvittää minkäsulakkeen takaa muutosta kulutuksessa tapahtuu?
Olen tässä keväthuoltoa tehnyt tuohon sigun E39:ään ja samalla tuli luettua vikakoodit ja livedataa. Laitoin auton käymään ja tsekkasin myös korjausarvot. Jos kyseessä olisi oma autosi, huolestuisitko näistä arvoista:
Käy kyllä tasaisesti, ei savuta eikä anna mitään vikakoodeja. Lisäksi tuo adjustment 2 arvo vaihteli -1,6 ja -2,2 välillä kierroksista riippuen. Samoin adjustment 5 arvo kävi yhdessä kohtaa lähellä +2, mutta vakiintui sitten tuohon n. 1,5 arvoon.
Voiko suuttimien elinikää lisätä millään fiksulla konstilla?
Tuleekos m57d30 koneen syylärin pohjasta (punainen proppu) kaikki jäähdytin-nesteet ulos? Onko väliä laittaako punaista vai sinistä nestettä? Ilmaantuuko itsestään?
Kumma, kun paisarissa näyttäisi nesteen väri olevan vaalean ruskeaa, korkin pohja ruosteessa. Mistäs sinne ruostetta olisi päässyt?
ei tuu aivan kaikki ulos, lohkossa saattaa olla pakosarjan puolella proppu mistä saa loput pois. vihreetä sisään.
ettei olisi joku noheva laittanut kanelia nesteisiin? miltä korkki haisee?
Olen tässä keväthuoltoa tehnyt tuohon sigun E39:ään ja samalla tuli luettua vikakoodit ja livedataa. Laitoin auton käymään ja tsekkasin myös korjausarvot. Jos kyseessä olisi oma autosi, huolestuisitko näistä arvoista:
Ei aihetta toimenpiteisiin noiden perusteella. Yleensä käynti alkaa tuntua selvästi epätasaiselta, kun jonkun pytyn korjausarvo nousee +3 päälle.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
sitten kysymys: kumpi on syyllinen, laakerin abs kehä vai itse anturi?
-abs ja asc valot syttyy kun nopeus ylittää n. 50km/h
-nopeusmittari näyttää oikein n. 60km/h asti tästä eteenpäin liian vähän. kun todellinen nopeus on 120km/h näyttää mittari n. 90km/h ja heiluu n. 5km/h ees taas.
-INPA antaa vikakoodia vas.taka anturista.
-livedatan mukaan vas.taka anturi antaa normaalia nopeutta mutta n. kerran pyöränkierrokseen signaali katoaa kokonaan pieneksi hetkeksi (livedatan hitauden vuoksi tämän näkee vain alle 4km/h nopeuksissa) isommissa nopeuksissa anturi tuntuis antavan ihan mitä sattuu nopeuksia kun muut antaa tasaista lukemaa.
No nyt näytti 2päivää seisoneena 5,6 Nyt akku sit latinkiin ja puhaltimen sulake irti(nr.9)? Ja katotaan tapahtuuko mitään. Helvetti ku ei itsellä aikaa ruveta suorittaa tota mittausta. Mitähä liike ottaa jos selvittää minkäsulakkeen takaa muutosta kulutuksessa tapahtuu?
Tuon lataamiseen menee sitten varmaan vuorokausi tai pari, jos saat sen vielä ottamaan virtaa vastaan. Lyijyakkuja ei saisi purkaa alle 10.5V. Ei sitä itsekkään pitkää mittaile, jos löytyy yleismittari.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment