E39 Vanne- ja rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tästä tulikin mieleen että käykö esim bmw e38 pyöränlaakerit kolmeysiin? Näin oli muistaakseni vahingossa käynyt jollekkin kun luin jotain vanhaa e39 tärinä keskustelua.
-
tarkotus olis laittaa e39 alle 9,5x19 et22 ja taakse 11x19 et42. mikä rengastus olis sopiva? tarkotus olis pusseilla puottaa alas.
Leave a comment:
-
Mielenkiintoista :think Ajatus kyllä kieltämättä kutkuttaa, kun meinaa kärsivällisyys loppua kesken noiden 74,1 vanteiden kanssa. Tämä sorvaus toki vannekohtaista, että voiko siitä noin vain lähteä sorvailemaan. Pitääpi laittaa mietintämyssyyn vähäksi aikaa.Last edited by Tomson; 08-04-2016, 20:39.
Leave a comment:
-
sorvaus
Originally posted by Tomson View PostMitähän suurinpiirtein mahtaisi maksaa 72.5 keskireijällä olevien vanteiden sorvaus e39 sopivaksi :think Ja onko tässä nyt mitään järkeä. Tuntuu, että noita on vaan omaan silmään sopivia huomattavasti enemmän tuolla keskireijällä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Tomson View PostMitähän suurinpiirtein mahtaisi maksaa 72.5 keskireijällä olevien vanteiden sorvaus e39 sopivaksi :think Ja onko tässä nyt mitään järkeä. Tuntuu, että noita on vaan omaan silmään sopivia huomattavasti enemmän tuolla keskireijällä.Hyvin passas vanteet soviterenkaineen paikalleen
Eli sanotaanko että tiukkaa teki.
Leave a comment:
-
Mitähän suurinpiirtein mahtaisi maksaa 72.5 keskireijällä olevien vanteiden sorvaus e39 sopivaksi :think Ja onko tässä nyt mitään järkeä. Tuntuu, että noita on vaan omaan silmään sopivia huomattavasti enemmän tuolla keskireijällä.
Leave a comment:
-
Originally posted by Martikainen93 View PostEntä jos laitan 9.5x18 eteenkin nii sekoaako sitten? Ja tarkostus olis speisereillä laittaa lähemmäs kaarta niin kuinka paksut ois hyvät?
Leave a comment:
-
Originally posted by Haju69 View PostEi sekoa laatikko kun alkuperäinen koko. Mutta eipä tule ihan kaarelle.
Leave a comment:
-
Originally posted by Martikainen93 View PostMiten tuota tullee kaarelle jos laittaa 8.5x18 et25 ja 9.5x18 et22 ja renkaiksi oon suunnitellu 235/40r18 ja 265/35r18? Ja sekoaakohan steppi nuista? :think
Leave a comment:
-
Miten tuota tullee kaarelle jos laittaa 8.5x18 et25 ja 9.5x18 et22 ja renkaiksi oon suunnitellu 235/40r18 ja 265/35r18? Ja sekoaakohan steppi nuista? :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Jondis View PostMulla ainakin edessä 18x9,5 et2 tulee just kaarelle ja takana 18x10,5 et22 myös kaarelle ja saman kokoset renkaat. Omaan silmään ainakin sopivat nätisti. Eteen joudut varmaan lyömään vähä speiseriä, että saat sen kaarelle mutta takaset menee varmasti tollasenaan ellei tule pikkasen ylikin kaaresta.
Edit: ja venyä tulee noilla renkailla aika reilusti, itse ajattelin laittaa seuraavaks 235/40 ja 265/35 kumit. Toki sulla taakse vielä enemmän, kuin mulla kun on puol tuumaa leveempi vanne..
Leave a comment:
-
Mulla ainakin edessä 18x9,5 et2 tulee just kaarelle ja takana 18x10,5 et22 myös kaarelle ja saman kokoset renkaat. Omaan silmään ainakin sopivat nätisti. Eteen joudut varmaan lyömään vähä speiseriä, että saat sen kaarelle mutta takaset menee varmasti tollasenaan ellei tule pikkasen ylikin kaaresta.
Edit: ja venyä tulee noilla renkailla aika reilusti, itse ajattelin laittaa seuraavaks 235/40 ja 265/35 kumit. Toki sulla taakse vielä enemmän, kuin mulla kun on puol tuumaa leveempi vanne..
Leave a comment:
-
Mielipiteitä
Morjensta
Olis tulos uusi kesä setuppi, eteen 18x9,5 ja taakse 18x11 ja molemmissa et 15. Rengaiksi ajattelin 225/40 ja 255/35, pientä venyä haetaanTulossa kans Bc Racing Br coilit ja madaltaa sievästi
Miltäs kuulostaa kokeneempien korvaan? Pyöriinkö ongelmitta ja miten vanteet osuu kaarelle?
Ja hyvää kevättä kaikille
Leave a comment:
-
Originally posted by cook View Postmiten istuu tälläinen vannesetti m5 alle
9x18 et6 menee eteen heittämällä
11x18 e9 taakse
minkälainen rengastus tuonne menisi, alusta tulee pysymään vakiona
itse itselleni vastaten etuset 245/40 ja taakset 275/35.
ja ehkä lievää mankelin käyttöä takakaarille jos ottaa pahasti kiinni
Leave a comment:
-
Originally posted by jarno j View PostMoro!
Pittäis tuohon 39 ruveta rengasjumppaa suunnittelee, vanteet on ronall58 8,5/10 edessä et13 takana19 edessä 10mm ja takana 5mm levikepalat.
Kumeja miettinyt 205/40 ja 225/35 ilmeisesti ei pitäisi kehältään heittää kauheana? Sen takia tommonen rengastus koska tolpat pyörii melko matalaksi kesänajaksi,ei pitäisi tuottaa ongelmia tuon mahtumisen kanssa??
Originally posted by jarno j View PostMoro!
Uusia vanteita alle laittamassa,vanteet tallissa kumia päälle odottamassa. 8,5/10/18" et 13 ja 19. Renkaiksi mietin 235/40/18 ja 255/35/18 ei pitäisi olla ongelmaa? Autoa laskettu n.60mm onko kyseisessä rengaskoossa kuinka paljon eroa ns.korkeudessa 215/55/16 ja 225/55/16 verrattuna? Kiitos
Noi uudet koot on kolme senttia halkaisijaltaan pienemmät kuin 225/55-16", eli pistä sinne vaan. Näyttää varmaan hyvältä ja kantavuudetkin riittää varsinkin farkkuun. Ja jos tomaatti, niin se vaan tykkää pienemmästä kehästä. Kiihtyykin paremmin.
Leave a comment:
Leave a comment: