Originally posted by GTI16V
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ostamassa II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikä olisi hyvä alustaratkaisu, jos tuo oma 20 000 ajettu AP Sportfahwerken säädettävä sarja kerran on lopussa.
Onko madallusjouset ja hyvät iskarit kestävämpi ratkaisu? Vai mikä noissa yleensä pettää? Mitään älytöntä madallusta en hae, mutta vakio M5 matalampi saisi olla.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostMikä olisi hyvä alustaratkaisu, jos tuo oma 20 000 ajettu AP Sportfahwerken säädettävä sarja kerran on lopussa.
Onko madallusjouset ja hyvät iskarit kestävämpi ratkaisu? Vai mikä noissa yleensä pettää? Mitään älytöntä madallusta en hae, mutta vakio M5 matalampi saisi olla.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostMikä olisi hyvä alustaratkaisu, jos tuo oma 20 000 ajettu AP Sportfahwerken säädettävä sarja kerran on lopussa.
Onko madallusjouset ja hyvät iskarit kestävämpi ratkaisu? Vai mikä noissa yleensä pettää? Mitään älytöntä madallusta en hae, mutta vakio M5 matalampi saisi olla.
toinen olis d2, siitä tosin on kokemusta e39 530d alla n.50-60tkm ja sitä suosittelin jos on halua sijoittaa säädettävään alustaan.
vai onko siellä alustassa sitten tukivarret yms puslat loppu?
Comment
-
-
Originally posted by veku View Postvain 20000 ajettu ja alusta lopussa ?
Ainoa minkä itse huomaa on pienissä töyssyissä se, kun etupää painuu helposti ja terävästi pohjaan. Johtunee siitä, että varmaan aika minimikorkeuteen säädetty. Lisäksi noissa on ohjeiden mukaan joku kireyden säätö, en tiedä mihin kireyteen on säädetty. Että voisiko olla myös säädetty löysäksi?E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by cook View Postmulla on bc racing ja mitä olen sillä ajanut n.6500km niin tuntuu aika hyvälle.
toinen olis d2, siitä tosin on kokemusta e39 530d alla n.50-60tkm ja sitä suosittelin jos on halua sijoittaa säädettävään alustaan.
vai onko siellä alustassa sitten tukivarret yms puslat loppu?E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostKiitti, pitää tutkia noitakin. Katsastuksessa ei ainakaan mitään välyksiä löytynyt, ja katsuri on BMW-harrastaja ja vaikutti tietävän kyllä mitä tekee ja katsoo.
Comment
-
-
Originally posted by cook View Posten sit tiedä, miten ne tarkastaa noi välykset. mulla oli tossa 530d:Ssä reaktiotangon sisempi pusla revenny melkein kokonaan irti molemmilta puolilta ja katsasuksessa sanottiin ettei ole väljyyksiä :O kuoppaan ajaessa kolahdus oli erittäin voimakas
Edit: Sen verran tuossa autossa on tullut vastaan kaikenlaista, että ne puslatkin voisi varmaan hyvä olla vaihtaa jossain vaiheessa joka tapauksessa.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostKyllähän siinä kolahduskin välillä kuuluu, mutta tuntuu, että ääni tulee siitäkin kun iskarit lyö pohjaan. Parkkihallin hidasteet on pahimpia, koska tuntuu, että kun sen suht pienen nyppylän yli matelee niin keula "romahtaa" alas. Muussa ajossa taas ei omasta mielestä erikoista tunnu.
Edit: Sen verran tuossa autossa on tullut vastaan kaikenlaista, että ne puslatkin voisi varmaan hyvä olla vaihtaa jossain vaiheessa joka tapauksessa.
itse ehkä vaihtelisin ensin noita alatukivarsia, reaktiotankoja ennenkuin vaihtaisin iskarit/jouset. jos niiden vaihtoajankohdasta ei ole tietoa
Comment
-
-
Originally posted by BMW_Harrastaja View PostOlen vähän kuullut, että noissa alustoissa jouset vaan on niin veltot, että pohjaavat melko helposti ruuvasipa ne miten tahansa. Vakioalustalla ei pohjaa "ikinä", ja on mukavaa menoa, mutta tontissahan se ei ole sitten.
Tuon takia mietinkin, että olisiko laadukkaammat madallusjouset hyvillä iskareilla parempi vaihtoehto.Last edited by lj123; 10-07-2016, 21:38.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Originally posted by Paabo View PostTäällä omassa ämmässä on alla Konin alusta ja olen kyllä tosi tyytyväinen siihen. Itse kun en välitä mistään kivireestä niin on arkiajossa oikein mainio alusta. Mielestäni todella herrasmiesmäinen alusta.
Comment
-
-
Käytän auton huomenna takarenkaiden vaihdossa ja katsotaan samalla, ettei nyt mitään vuotoja ole iskareissa tai muuta näkyvää vikaa. Kun ehtii, niin päätin, että nostetaan tuota korkeutta myös ja kokeillaan mitä se vaikuttaa. Asennusohjeissa on myös tuo kireyden säätö niin se varmaan kannattaa silloin tutkia myös että mihin asentoon on väännetty.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
Comment