Otin hanskalokeron ja potkumuovin veks mutta ei ainakaan äkkiseltään näy yhtäkään roisketta tuolla kojetaulun sisällä. Eniten roisketta näkyy laturin ja kompuran luona.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by djs^ View PostOtin hanskalokeron ja potkumuovin veks mutta ei ainakaan äkkiseltään näy yhtäkään roisketta tuolla kojetaulun sisällä. Eniten roisketta näkyy laturin ja kompuran luona.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by djs^ View PostOtin hanskalokeron ja potkumuovin veks mutta ei ainakaan äkkiseltään näy yhtäkään roisketta tuolla kojetaulun sisällä. Eniten roisketta näkyy laturin ja kompuran luona.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Mitä kuluvia osia tai jopa tyyppivikoja näistä löytyy alustan puolelta (pre-LCI 535da M-Sport)? Iskarit on uusittu, muusta en tiedä mutta terävissä koloissa tuntuu että keula ja perä kolisee.
Koiranluut varmaan ainakin yksi, mitä muita voisi vaihtaa? Ja toinen kysymys, mitä nämä maksaa osien puolesta ja kuinka monen tunnin homma on vaihtaa
Comment
-
-
Koiranluut ja etupäässä reaktiotangon puslat ovat yleensä kolinan lähteinä BMW:ssä...vaikka kuluvia osiahan nuo kaikki monivarsituennan osat on.
Jos etupäässä kolisee niin molemmat pyörät ilmaan ja sitten vain altapäin heiluttelemaan ja katsomaan mistä antaa myöden. Jos autonosturi tai -pukki löytyy.
Eipä nuo kaikki nyt ihan halpoja ole, mutta saksan ebaystä kannattaa ostaa, voi säästä jopa satasen reaktiotangoissa ja tukivarsissa.
Motonetin halpapaskoista kannattaa sitten pysyä niin kaukana kuin mahdollista (nimimerkillä tavallisen monta takuuvaihdattanut!)F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostMitä kuluvia osia tai jopa tyyppivikoja näistä löytyy alustan puolelta (pre-LCI 535da M-Sport)? Iskarit on uusittu, muusta en tiedä mutta terävissä koloissa tuntuu että keula ja perä kolisee.
Koiranluut varmaan ainakin yksi, mitä muita voisi vaihtaa? Ja toinen kysymys, mitä nämä maksaa osien puolesta ja kuinka monen tunnin homma on vaihtaa
Ei ole mikään paha homma vaihdella jos työkalut ja hieman asentajan taitoja löytyy IMO.
Täältä laatuosaa edukkaasti: http://profiteile.de// tai http://www.topautoosat.fi/auton-varaosat.html
Tuolta profiteileltä tosin kestää osien toimitus aika kauan.
Comment
-
-
Originally posted by Petteri80 View PostTäältä laatuosaa edukkaastihttp://www.topautoosat.fi/auton-varaosat.html
Voisiko joku listata minulle kiitos
(olen onneton näiden kanssa, en tunne tekniikkaa niin paljoa)
(auto on siis 535da M-Sport vm 2005)
Comment
-
-
Vie kaara johonkin oikeasti bemareita tuntevaan liikkeseen alustatarkastukseen niin saat listan mitä on rikki. Ei varmaan maksa satasta enempää, tai sitten huutelut voorumilta apuja. Varmasti löytyy joku joka korvausta vastaan tsekkaa alustan.F11 M550d -13
ex:
E60 535d -08 405/800
E39 M5 -99
E60 530dA -03 302/660
E39 523iA -98
Lada 1600 -91
Ford Escort Sport -72
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostTuo on hyvä vaihtoehto mutta en oikein kerkeä arkisin viemään autoa pajalle. No pitää koittaa keksiä jotain.
Pointti siinä että pääsin ajamaan Boiga:n autolla ja vitsi että se meni sukkasilleen. Haluan omastani samanlaisen ja varmaan vaatii että kaikki kulutusosat menee vaihtoon.
Jos ei tietoa koska alustan osia vaihdettu niin etupään osalta seuraavaa:
- Reaktiotangot (näihin vaihtaisin powerflexit vielä)
- koiranluut
- Raidetangonpäät
Takapäähän:
- Narinahelat ja siihen liittyvä puslahärpäke.
Toki kaikki missä väljää jo on niin vaihtoon, sehän on selvä.
Profiteilesta, merkkiosia laidasta laitaan, halpoja ja hyviä. Laadukkaiksi tunnetuissa merkeissä sieltäkin tilatessa kannattaa pysyä.
Toimitus vei itsellä ~kuukauden päivät mutta joku on saanut parissa viikossakin jos osat vaan on hyllyssä.
Suosittelen. Samaan rahaan saa merkkiosat kuin moponetista harakiri- osat.W201 2,5D
W123 280ce
E21 316
ex-E60 530ia
ex-E53 4,4i
ex-E39 523i
ex-E34 520ia
ex-E21 318i
Comment
-
-
Originally posted by Grapes View PostVie kaara johonkin oikeasti bemareita tuntevaan liikkeseen alustatarkastukseen niin saat listan mitä on rikki. Ei varmaan maksa satasta enempää, tai sitten huutelut voorumilta apuja. Varmasti löytyy joku joka korvausta vastaan tsekkaa alustan.
Kuka foorumilla osaisi tarkastaa alustan?
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostKiitos noista. Nyt vaan pitäisi löytää noiden viralliset nimet. Ja minulla ei ole varaa odottaa kuukautta, viikon päästä vien ehkä auton pajalle niin siihen yhteyteen pitäs olla osat kasassa.
Nämä osat on siis taka-akselilta:
narinahela on numero 2
integral link numero 5
lähde
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostMiten saa 535d:sta helpoiten välijäähyn irti, tuleeko alakautta?
Anyone?E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
Comment