Onkoissa noissa ekoissa 530d:ssä jo dpf? varustelistasta löytyy ainakin tämmönen ruksi: S169A
Abgasnorm EU3 EU3 exhaust emissions standard
Ei ole kaikissa DPF:ää.
Perustunnistuskeinona pakoputken päät (ellei ole muokattu); Suorat putkenpäät --> DPF / Putkenpäät käännetty alas --> Ei DPF:ää.
Eli tuo kun on eu3, niin ei pitäisi dpf:ää olla? Ja putkenpäät mallia tarvike edellisten jäljiltä eli siitä ei pääse päättelemään.. täytyy varmaan käyttää joskus nosturilla niin voi olla varma asiasta sitten
Eli tuo kun on eu3, niin ei pitäisi dpf:ää olla? Ja putkenpäät mallia tarvike edellisten jäljiltä eli siitä ei pääse päättelemään.. täytyy varmaan käyttää joskus nosturilla niin voi olla varma asiasta sitten
No onko ne nokiset sisältpäin ne putkenpäät? Jos on DPF ja se paikallaan on putket ihan kirkkaat sisältäkin.
AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Sigun E61:ssä puhaltimen lämpöjen kanssa ollut ongelmaa. Automaatin puolella pidemmällä matkalla auto jossain vaiheessa kuin sauna, vaikka käänsi lämmöt viileimmälle. Kun vaihtoi manuaalipuolelle puhalsi taas viileämpää lämpötilaan koskematta. Tällä viikolla puhaltimen moottori sitten lopetti toimintansa kokonaan, välillä lähtee käyntiin kun kolauttaa kylkeen. Uusi moottori Schmiedmannilta tilattu, mutta mietin onko näillä yhteyttä vai selittyykö tuo automaattipuolen ongelma jollain kabiinin lämpötila-anturilla?
Toinen kysymys termareista. Salavalikosta seuraillut ja matka-ajossa lämpötila vaihtelee hieman. Yleensä on n.84, mutta välillä nousee 88-89. Käsittääkseni nämä pitäisi olla 90 paremmalla puolella? Missä vaiheessa kannattaa alkaa vaihtamaan?
Sigun E61:ssä puhaltimen lämpöjen kanssa ollut ongelmaa. Automaatin puolella pidemmällä matkalla auto jossain vaiheessa kuin sauna, vaikka käänsi lämmöt viileimmälle. Kun vaihtoi manuaalipuolelle puhalsi taas viileämpää lämpötilaan koskematta. Tällä viikolla puhaltimen moottori sitten lopetti toimintansa kokonaan, välillä lähtee käyntiin kun kolauttaa kylkeen. Uusi moottori Schmiedmannilta tilattu, mutta mietin onko näillä yhteyttä vai selittyykö tuo automaattipuolen ongelma jollain kabiinin lämpötila-anturilla?
Toinen kysymys termareista. Salavalikosta seuraillut ja matka-ajossa lämpötila vaihtelee hieman. Yleensä on n.84, mutta välillä nousee 88-89. Käsittääkseni nämä pitäisi olla 90 paremmalla puolella? Missä vaiheessa kannattaa alkaa vaihtamaan?
Ei noilla lämmöillä kannata vaihtaa. Sitten kun ei nouse 80 päälle niin on aika vaihtaa, ei ne yli 90 nouse kuin poikkeustapauksessa...
Onhan sinulla keskisuulakkeiden säätö jollain muulla kuin kuumimmalla (jos on laajennettu ilmastointi)? Säädetään i-driven menun kautta...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Ei noilla lämmöillä kannata vaihtaa. Sitten kun ei nouse 80 päälle niin on aika vaihtaa, ei ne yli 90 nouse kuin poikkeustapauksessa...
Onhan sinulla keskisuulakkeiden säätö jollain muulla kuin kuumimmalla (jos on laajennettu ilmastointi)? Säädetään i-driven menun kautta...
Noniin, annetaan siis olla vielä.
Oon säätäny sieltä valikosta viileämmälle, muttei ollut vaikutusta. Jotenkin tuntuu, ettei automaatin puolella tajunnut oikeaa lämpötilaa tai sitten siellä joku lämmönsäätöventtiili jumissa (ei selitä, koska manuaalipuolella toimi) Pitää ensviikolla vaihtaa tuo moottori alkuun ja katella tuota automaatin ongelmaa sitten.
Ei kait tässä kohtaa mitään kurkkailuja tarvita, varustelistalla on EU3 eli ei DPF:ä. Tuskin sitä kukaan on retrofitannut.
iDrivesta löytyy joku missä luki muistaakseni mikrofilter ja kuva näytti vahvasti siltä, että raittaria se ei ainakaan tarkoita.. Noh täytyy tutkia tarkemmin, putkenpäät ainakin nokeentuu sisältä. Mutta nyt heräsi uusi kysymys: saako keulilta ehjättyä jotenkin noita "kulmakarva" valoja? oikealla puolella palaa näköjään enää 2 lediä himmeesti ja se pitempi valopätkä(olisko lightbar oikea termi?) ei pala ollenkaa. Vasen toimii normaalisti. Ja tuo oikea umpio on myös kerännyt kosteutta aika paljon siihen kulmakarvaosaan. Autossa on xenonit kaarrevaloilla ja se on siis pre-lci.
Comment