Olikos tosiaan niin, että näissä bemarin kutosissa nakutus kuului asiaan? 525i E60 2006 kyseessä ajettu 127tkm. Tuli huomattua kun oven satuin avaamaan moottorin ollessa käynnissä kylmänä. Ei kuulu kyllä sisälle asti, autossa on kyllä edelleen liikkeen takuu voimassa mutta jos kyseessä tosiaan pelkkä ääni eikä aikapommi moottorissa niin eipä vissiin viitsi lähteä vänkäämään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bambino View PostOlikos tosiaan niin, että näissä bemarin kutosissa nakutus kuului asiaan? 525i E60 2006 kyseessä ajettu 127tkm. Tuli huomattua kun oven satuin avaamaan moottorin ollessa käynnissä kylmänä. Ei kuulu kyllä sisälle asti, autossa on kyllä edelleen liikkeen takuu voimassa mutta jos kyseessä tosiaan pelkkä ääni eikä aikapommi moottorissa niin eipä vissiin viitsi lähteä vänkäämään.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostKyllä ainakin vanhemmat tuppaa aina hieman nakuttamaan...ei itselläni ole vielä yhtään nakuttamatonta BMW:tä ollut. Venttiilinnostinten ominaisuushan tuo on.E60 525i 2006
Comment
-
-
Originally posted by bambino View PostOlikos tosiaan niin, että näissä bemarin kutosissa nakutus kuului asiaan? 525i E60 2006 kyseessä ajettu 127tkm. Tuli huomattua kun oven satuin avaamaan moottorin ollessa käynnissä kylmänä. Ei kuulu kyllä sisälle asti, autossa on kyllä edelleen liikkeen takuu voimassa mutta jos kyseessä tosiaan pelkkä ääni eikä aikapommi moottorissa niin eipä vissiin viitsi lähteä vänkäämään.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Onko E61 LCI saatavana OEM tai vastaavaa etupuskuriin tulevaa rekisterikilven taustaa/telinettä joka olisi FIN eurokilpeä pidempi?
Pitäisi peittää molemminpuoleiset ylimääräiset reiät, kun on kilpi ruuvattu suoraan puskuriin Saksan jäljiltä. Ainakin motonetista löytyvät kaksi mallia eivät jotenkin tunnu sopivan.Last edited by nachi; 16-04-2015, 23:15.
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostiDrivesta löytyy joku missä luki muistaakseni mikrofilter ja kuva näytti vahvasti siltä, että raittaria se ei ainakaan tarkoita.. Noh täytyy tutkia tarkemmin, putkenpäät ainakin nokeentuu sisältä. Mutta nyt heräsi uusi kysymys: saako keulilta ehjättyä jotenkin noita "kulmakarva" valoja? oikealla puolella palaa näköjään enää 2 lediä himmeesti ja se pitempi valopätkä(olisko lightbar oikea termi?) ei pala ollenkaa. Vasen toimii normaalisti. Ja tuo oikea umpio on myös kerännyt kosteutta aika paljon siihen kulmakarvaosaan. Autossa on xenonit kaarrevaloilla ja se on siis pre-lci.MB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Originally posted by Jondis View PostOlisin vieläkin vailla vastausta noihin "kulmakarva" valoihin.. Onko niille tehtävissä jotakin vai täytyykö ostaa vaan uudet umpiot jos ne haluaa kuntoon?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Pitäs vaihtaa koiranluut eteen, autoa on madallettu jonnin verran joten helpottaako asennusta jos koko keula on kerralla ilmassa?
Jos kyllä niin missä keulassa olisi hyvät paikat alustapukeille?Last edited by revote; 18-04-2015, 09:21.
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostPitäs vaihtaa koiranluut eteen, autoa on madallettu jonnin verran joten helpottaako asennusta jos koko keula on kerralla ilmassa?
Jos kyllä niin missä keulassa olisi hyvät paikat alustapukeille?
Itse käytin tunkkeja molemmin puolin ja pukit oli varmistukseksi.E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostPitäs vaihtaa koiranluut eteen, autoa on madallettu jonnin verran joten helpottaako asennusta jos koko keula on kerralla ilmassa?
Jos kyllä niin missä keulassa olisi hyvät paikat alustapukeille?
EDIT: HidasG05 X5 45e Msport
E70 X5 35d
E36 Compact VR6T
E60 M5 VR6T
E92 VR6T Build
Comment
-
-
Mikähän se tämmönen on tuolla sigun auton konehuoneessa? Läppäremontin yhteydessä tuli vastaan kun ton rasian maadotus on tossa imusarjan kyljessä olevan pultit alla. Sijaitsee siis tuossa suoraan kuskin etupuolella konehuoneen plusnavan vieressä raikkareitten alla. Ei taida olla mikään tehdasasennuspurkki?Last edited by GuGi_; 09-11-2018, 19:03."Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by Muppe View PostItse käytin tunkkeja molemmin puolin ja pukit oli varmistukseksi.
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostMikähän se tämmönen on tuolla sigun auton konehuoneessa? Läppäremontin yhteydessä tuli vastaan kun ton rasian maadotus on tossa imusarjan kyljessä olevan pultit alla. Sijaitsee siis tuossa suoraan kuskin etupuolella konehuoneen plusnavan vieressä raikkareitten alla. Ei taida olla mikään tehdasasennuspurkki?
Edit: http://www.herthundbuss.com/de/elpar...derschutz.html
Liekö saksassa kiukkuset näädät d
Mitähän helvettiä?F11 530xdA M-Sport 2014
Ex. E39 530iA Touring 2001
Ex. E61 530dA Edition Sport 2009
Comment
-
-
Originally posted by Benighted View Postgooglella löytyi joku näädänkarkotuslaite
Edit: http://www.herthundbuss.com/de/elpar...derschutz.html
Liekö saksassa kiukkuset näädät d
Mitähän helvettiä?"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Vanhempiin malleihin karkottimen sai ihan orkkis lisävarusteena. KLIK
Keski-Euroopassa jossain paikoin nuo jyrsijät voivat olla todellinen ongelma, syövät konehuoneesta johtojen eristeet.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment