Tuolla edellinen http://www.btcf.fi/forum/showthread....0+530d+kylm%E4
Alotellaan ja nostellaan ku kelit kylmenee niin rupiaa varmaan olemaan taas tuttua monille e60/61 omistajille.
Salavalikossa lämmöt seilas 73-77 välillä @ +0...+2 ilmalla 130km ajoa. Hienosti 2v lämpes
Oma kysymys koskee egr termarin eliminointia. Joskus täällä oli ohjeet ja hyvin selostettu (oliko jopa kuvien kera?) miten tuosta ks. Termarista eliminoidaan ensimmäinen avautumisvaihe (75 astetta?) ja mahdollisesti kokonaan (egr ohjelmoitu pois käytöstä, lienee tarpeeton silloin tuo termari, vai täytyykö jättää toinen avautumisvaihe käyttöön, ~88 asteinen. Johtuuhan se lämpö kyllä sen verran pakosarjasta silti..) Eli miten tapahtuu tämä toimenpide?
Alotellaan ja nostellaan ku kelit kylmenee niin rupiaa varmaan olemaan taas tuttua monille e60/61 omistajille.
Salavalikossa lämmöt seilas 73-77 välillä @ +0...+2 ilmalla 130km ajoa. Hienosti 2v lämpes

Oma kysymys koskee egr termarin eliminointia. Joskus täällä oli ohjeet ja hyvin selostettu (oliko jopa kuvien kera?) miten tuosta ks. Termarista eliminoidaan ensimmäinen avautumisvaihe (75 astetta?) ja mahdollisesti kokonaan (egr ohjelmoitu pois käytöstä, lienee tarpeeton silloin tuo termari, vai täytyykö jättää toinen avautumisvaihe käyttöön, ~88 asteinen. Johtuuhan se lämpö kyllä sen verran pakosarjasta silti..) Eli miten tapahtuu tämä toimenpide?
Comment