Originally posted by Kosta87
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 530d hidas lämpeään ja muutenkin kylmää kyytiä..termariko Part. II
Collapse
X
-
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
-
-
Minkä lämpötilan jälkeen olis tuo termariremppa tarpeen aloittaa? Oma käy n. 80-84 moottoritiellä ja kaupungissa 78-80. Onko tietoa missä asteissa alkaa softa lisäämään rikastusta?2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostMun 530d ajossa pyörii 76-88 välillä riippuen matkan pituudesta niin olen kuvitellut sen olevan täysin kunnossa jos ylittää tuon 80 asteen rajan vain..Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostNo, näin aika pitkälle. Alle 80 jos jää, niin termari vaihtoon. Em esimerkissä voidaan puhua jo hieman huonosta termarista, mutta itse en vielä noilla tiedoilla vaihtaisi.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostNo, näin aika pitkälle. Alle 80 jos jää, niin termari vaihtoon. Em esimerkissä voidaan puhua jo hieman huonosta termarista, mutta itse en vielä noilla tiedoilla vaihtaisi.Originally posted by MajorDrake View PostEn minäkään. Jos lämmöt nousee yli 80 asteen 20 km matkalla, aika turhaa niitä on vaihdella, muuten saa olla puolen vuoden välein vaihtamassa...
Miten muuten jos tuon egr deleten tekisi noilla E39 osilla niin miten vaikuttaa moottorin lämpenemiseen? Mullehan jäisi enää pelkkä päätermari silloin kun ei ole automaatin lämmönvaihdinta mun manuaali autossa..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostSeurataan siis tilannetta..
Miten muuten jos tuon egr deleten tekisi noilla E39 osilla niin miten vaikuttaa moottorin lämpenemiseen? Mullehan jäisi enää pelkkä päätermari silloin kun ei ole automaatin lämmönvaihdinta mun manuaali autossa..
Hitaastihan ne nousee normaalistkin, vaatii webaston +n. 15km että on n. 85C astetta veden lämpö.
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View PostSeurataan siis tilannetta..
Miten muuten jos tuon egr deleten tekisi noilla E39 osilla niin miten vaikuttaa moottorin lämpenemiseen? Mullehan jäisi enää pelkkä päätermari silloin kun ei ole automaatin lämmönvaihdinta mun manuaali autossa..tietysti vikavaloa siitä antaa jos ei ota ohjelmasta pois mutta eipä ole itseä haitannut
Comment
-
-
Todella surkeita osia on näköjään automaattilaatikon lämmönvaihdin, vaihdettu vuosi sitten ja näyttäisi, että laskee taas läpi, koska ei auttanut päätermarin ja egr termarin vaihto lämpöihin, täytynee kokeilla sitä kuristussysteemiä lämmönvaihtimen vesiletkulle...
Termarit maksoivat marmorilta 105e eli ei taida olla hinnassa paljoa eroa tarvike termareihin. Autona 530xd e60 -07.
Comment
-
-
Tässä omaan termareita odotellessa tuli mieleen että pitääkö particle filter vikakoodi nollata ensin ennenkuin alkaa tekemään polttoja? Omassa sain tänään hinkutettua lämmöt 75-90° ja ei siltikään poltot alkanu vaan lävähti dpf herja tauluun.
Lämmöt normaalisti ajossa siinä 65 paikkeilla ja nyt pitkään tyhjäkäynnillä nousivatkin reilusti ylöspäin ja pysyivät yli 75 asteessa tienpäälläkin.
Comment
-
-
Originally posted by toitsu View PostTodella surkeita osia on näköjään automaattilaatikon lämmönvaihdin, vaihdettu vuosi sitten ja näyttäisi, että laskee taas läpi, koska ei auttanut päätermarin ja egr termarin vaihto lämpöihin, täytynee kokeilla sitä kuristussysteemiä lämmönvaihtimen vesiletkulle...
Termarit maksoivat marmorilta 105e eli ei taida olla hinnassa paljoa eroa tarvike termareihin. Autona 530xd e60 -07.
Comment
-
-
Originally posted by HC-Tuning View PostTässä omaan termareita odotellessa tuli mieleen että pitääkö particle filter vikakoodi nollata ensin ennenkuin alkaa tekemään polttoja? Omassa sain tänään hinkutettua lämmöt 75-90° ja ei siltikään poltot alkanu vaan lävähti dpf herja tauluun.
Lämmöt normaalisti ajossa siinä 65 paikkeilla ja nyt pitkään tyhjäkäynnillä nousivatkin reilusti ylöspäin ja pysyivät yli 75 asteessa tienpäälläkin.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by HC-Tuning View PostOnnistuuko tämä nollaus carlylla tai inpalla?
Carlylläkin varmaan myös,eikö siinä ole dpf pakkopolttokin?
Vikakoodit jollain vain pois ja kun lämmöt ja muut arvot kohdallaan pitäisi poltto käynnistyä.
Varsinkin jos pakkopolttoa pyydetty.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
Comment