Originally posted by Mlatvala
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E61 530d hidas lämpeään ja muutenkin kylmää kyytiä..termariko Part. II
Collapse
X
-
-
Originally posted by Mlatvala View Postminä.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
45km ajon aikana jäähdytysnesteen lämpötila pyöri 65-71° asteessa. Kuuluis olla 88-90°~? Mitäs muuta salavalikosta kannattaa tarkastaa? Saako sen selville jostain mikä termareista ei toimi vai kannattaako ne kaik vaihtaa/vaihdattaa? Ja onko jotai muuta mitä kannattais tarkistaa/vaihtaa samalla?
Comment
-
-
Tuli yhteen E91 320d koneeseen vaihdettua termarit kun lämmöt ei nousseet kuin max 60. Termareiden vaihdon jälkeen 10min tyhjäkäyntiä ilmauksen yhteydessä ja pari km ajamista ja lämmöt 91astetta.
Originally posted by Kernwaffe View Post45km ajon aikana jäähdytysnesteen lämpötila pyöri 65-71° asteessa. Kuuluis olla 88-90°~? Mitäs muuta salavalikosta kannattaa tarkastaa? Saako sen selville jostain mikä termareista ei toimi vai kannattaako ne kaik vaihtaa/vaihdattaa? Ja onko jotai muuta mitä kannattais tarkistaa/vaihtaa samalla?Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
535d: matala lämpötila ja epävakaat kierrokset
Terve,
Vasta ostetussa autossa (E60 535d) huomasin ensin, että tasaisessa ajossa kierrokset eivät pysy tasaisina, vaan heilahtelevat parin sadan kierroksen verran silloin tällöin.
Lisäksi huomasin, että lämmöt eivät nouse kuin maksimissaan 64 asteeseen. Termarit vaihtoon siis. Onko näillä kahdella asialla jotain yhteyttä toisiinsa? Vai onko kyseessä joka tapauksessa kaksi erillistä ongelmavyyhteä?Entiset: e21 316, e30 318i, e30 325i Cabrio, e36 328i Cabrio, e39 M5, e46 330xd, e90 335xi M-Sport, e60 535d
Nykyiset: F11 530 xd, Jeep Wrangler TJ 4.0L, 1969 Corvette T-Top 4-speed Muncie
Comment
-
-
Originally posted by wiikki View PostTerve,
Vasta ostetussa autossa (E60 535d) huomasin ensin, että tasaisessa ajossa kierrokset eivät pysy tasaisina, vaan heilahtelevat parin sadan kierroksen verran silloin tällöin.
Lisäksi huomasin, että lämmöt eivät nouse kuin maksimissaan 64 asteeseen. Termarit vaihtoon siis. Onko näillä kahdella asialla jotain yhteyttä toisiinsa? Vai onko kyseessä joka tapauksessa kaksi erillistä ongelmavyyhteä?"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Pre-Tech-lci:ssä kierroslukumitatarin heijaaminen viisarin leveyden verran on ominaisuus, jos ajossa ei tunnu nykimistä niin ei kannata huolehtia turhasta...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostPre-Tech-lci:ssä kierroslukumitatarin heijaaminen viisarin leveyden verran on ominaisuus, jos ajossa ei tunnu nykimistä niin ei kannata huolehtia turhasta...Entiset: e21 316, e30 318i, e30 325i Cabrio, e36 328i Cabrio, e39 M5, e46 330xd, e90 335xi M-Sport, e60 535d
Nykyiset: F11 530 xd, Jeep Wrangler TJ 4.0L, 1969 Corvette T-Top 4-speed Muncie
Comment
-
Comment