Originally posted by makkis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ajovalot tehokkaammaksi E60 ?
Collapse
X
-
Originally posted by Tatu S. View PostTässä on LCI:n bi-xenon umpiot kun edellinen omistaja on jostain kumman syystä halunnut pre-lci:n adaptiivisista bi-xenoneista eroon. Eli sisemmissä on parkkipolttimot. Ei käy tuo vaihtoehto siis sen takiaRange Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostMillä se vilauttaa pitkiä jos käytät sitä vilautus toimintoa?e60 530d M57N2, -05
Ex:
e36 320i M50B20, -92
e36 320i M52B20, -93
Comment
-
-
Originally posted by Tatu S. View PostEipä tuo pitkiä vilauttelekkaan...
No ei se sit varmaan toimi, olen luullut vilautus toiminnon olevan "pakollinen" varuste autossa, kun kerta E60:ssä on vain sitä varten niitä halogeeneja bixenon umpioissa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Päivitetäämpäs taas. Iskin kiinni e36:sta ottamani vastuksellisen bosch:n releen ja nyt toimii. Ei räpsyttele paneeli enää eikä toistaiseksi ole toistunut edellisellä releellä käynyt vikatila. Koputellaan puuta ja katsotaan jos nyt toimis niinkun pitääkin. Herätevirtakaapelista mittasin jännitteen 9,6V vielä tuossa kun paneeli oli päällä, eli bi-xenoneiden verhon paukkulankaan liitetystä kaapelista.e60 530d M57N2, -05
Ex:
e36 320i M50B20, -92
e36 320i M52B20, -93
Comment
-
-
Originally posted by >Jon1< View PostMulla on cobran 55w xenonit "lisäpitkissä" ja kyllä näkee. ainut miinus että kovemmilla pakkasilla jompi kumpi ei kerralla syty. yritin relejohtosarjan lyödä väliin mutta sen jälkeen toiminu ollenkaan*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by pasianssi71 View PostTilattu d1s osram night breakerit sekä h7 osram night breaker laser polttimot.
Mitäs muuta tuonne kannattaa samalla vaihdella kun umpiot irrottaa?
Jos aika riittää niin tarkoitus myös kiillotella "lasit" samalla kertaa.
Onko joku onnistunut vaihtamaan projektorit ilman umpioiden avaamista? Uudet projektorit meni heittämällä paikalleen mutta niitä kromi rinkuloita en saanut kiinni enään. Eli onko siihen joku kikka vai pitääkö linssit irroitaa?e65 730d lci
ex.e60 535d e39 523i 540i 528iA
Comment
-
-
Tässä lääke ajovaloille, kiillottelen ensin nuo umpiot vaan tuolla "tahnalla" jos ei haluttua tehoa niin sitten hionta.
Polttimot pitäis olla ainakin nyt laadukkaat.
Tuli jo asennettua ja kyllä parani valot, umpiot olis vaatinu hiomapaperia mutta nyt ei aika riittänyt.
Paljon paremmaksi nuo tuli jo noilla aineilla.
Onkos joku laitellut tällaisia?
Omassakin jotkut ledit on mutta välillä herjaa.Last edited by pasianssi71; 25-01-2018, 18:20.
Comment
-
-
Valotehoa
Originally posted by >Jon1< View PostMulla on cobran 55w xenonit "lisäpitkissä" ja kyllä näkee. ainut miinus että kovemmilla pakkasilla jompi kumpi ei kerralla syty. yritin relejohtosarjan lyödä väliin mutta sen jälkeen toiminu ollenkaan
Mulla kans suunnitelmissa korvata H7 "lisäpitkä" 55w xenoneilla. Ilmeisesti tuo yhdistelmä toimii käytännössä ihan hyvin.
Voisko ne lisäxenonit kytkeä siten että laittaa niille oman virransyötön relejohtosarjalla ja ottaa vain herätteen "lisäpitkiltä" eli H7:lta. Alkuperäisen h7:n tilalle laittaisi vastuksen joka vastaa 55w halogeenia.
Kaiken järjen mukaan järjestelmän ei pitäisi huomata mitään eroa ja xenon sais ainakin tarpeeksi virtaa ��. Näin vältyttäisiin palaneen polttimon tunnistuksen koodaamiselta.
Edit. Valot valmiit. Osram xenarc night breaker laser D1S polttimot bixenoneihin ja lisäpitkinä 55w Cobran xenon muutossarja. Kaikki kävi suoraan paikalleen eikä mitään ongelmia ole. Rupes näkemään myös pimeällä sateessaLast edited by arsde; 24-09-2018, 12:20.
Comment
-
Comment