Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imusarjan läpät poistettiin ja alavääntl tippui reilusti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JP-76
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2009
    • 1060
    • Kanta-Häme

    #76
    Originally posted by JarnoE36 View Post
    Olen kyllä mutta meni dynon kanssa ohjelmointi likemmäs 1000€ dpf:n poiston kanssa. Hieno palvelu ja edellisen Mb w211 200cdi:n ohjelmoitiin Ossilla. Karalalla 650€ dpf:n poiston kanssa ja AJ techillä 500€ ..
    Suosittelen AJ-techiä, saat just sellaisen softan kuin haluat ja palvelu on varmasti parasta A++:aa
    Kalusto:
    BMW 550i xDrive -14
    BMW S1000R -17
    Toyota Proace -15

    Comment

    • JarnoE36
      BTCF Member
      • Jun 2009
      • 253
      • Uusimaa

      #77
      Originally posted by JP-76 View Post
      Suosittelen AJ-techiä, saat just sellaisen softan kuin haluat ja palvelu on varmasti parasta A++:aa
      Joo Antti soittikin saman päivän aikana kun laitoin sähköpostitse tarjouskyselyä. 500€ ei ole paha hinta dynolla yksilöitu ohjelma dpf:n poistolla

      Sanoi Antti että vääntöjä on saatu yli 700nm..
      Jarppa

      Toyota GT86
      (330d Sport F31 N57 2014)
      ( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
      (330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
      ( 530da E60 M57N2 2006)
      ( 520da E60 2006)
      ( 520 E39x3)
      (E46x2)
      (Z3)

      Comment

      • markku55
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2015
        • 200
        • Hanko

        #78
        mitä teen 2008 520da E60 autoni kanssa?

        Terve,
        Olen juuri hankkinut itselleni 131tkm ajetun M-Sport varustellun E60 520DA vm.2008 BMW:n ja olen siitä hieman huolissani.
        Kysynkin teiltä asiantuntijoina:
        1. Milloin suosittelet imuläppien poistoa jo lainkaan?
        2. Mitä suosittelet tekemään nokka-akselin ketjun suhteen, niitä kuulemma katkeilee yllättäen, mutta kukaan ei kerro millä km-lukemilla näin saattaa tapahtua?

        Arvokasta mielipidettäsi odotellen,
        Ystävällisin terveisin,
        Markku

        Ps. Email osoitteeni on: [email protected]

        Comment

        • MajorDrake
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 7527
          • Jyväshyvä

          #79
          N47 koneessa (520d 9/2007->) ei läpät ole kovin iso ongelma,
          eikä jakopäälle kannata tehdä mitään enenkuin se ääntää,
          ja kun se ääntää, kannattaa mennä heti merkkiliikkeeseen reklamoimaan asiasta,
          vuodenvaihteessa meni 2008 käyttöönotettu 161 tkm ajetun auton jakopääremppa kokonaan tehtaan piikkiin,
          ja yhteen minun tuomaan 320 E91 LCI:iin menee myös tehtaan piikkiin,
          en tiedä nykyistä ajomäärää...
          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

          Comment

          • exautisti
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 1267
            • oulu

            #80
            Originally posted by MajorDrake View Post
            N47 koneessa (520d 9/2007->) ei läpät ole kovin iso ongelma,
            eikä jakopäälle kannata tehdä mitään enenkuin se ääntää,
            ja kun se ääntää, kannattaa mennä heti merkkiliikkeeseen reklamoimaan asiasta,
            vuodenvaihteessa meni 2008 käyttöönotettu 161 tkm ajetun auton jakopääremppa kokonaan tehtaan piikkiin,
            ja yhteen minun tuomaan 320 E91 LCI:iin menee myös tehtaan piikkiin,
            en tiedä nykyistä ajomäärää...
            Ääni ei ole kun takuu sille et kohta laukeaa,ilman ääntäkin noita menee...
            -99 punane passatti

            https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964

            Tuikun softat
            Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
            BMW Maahantuonti ammattitaidolla
            Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
            Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..

            www.mcars.fi

            Kysy 041-5056506

            https://www.facebook.com/MCarsOulu/

            INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star

            Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti

            Comment

            • 325E
              Bimmer Enthusiast
              • May 2006
              • 1227
              • LAHTI

              #81
              Pitäisi laittaa 525D LCI-Imusarja

              Minusta järkevin ja paras lopputulokseen on ostaa ja asentaa E60 525D LCI esim. 2008 Imusarja koska ei tarvitse ostaa Billetti tulppia Englannista ja mukana tulleet mustat nitriittikunit on huonommat kuin Orginaalissa Bemarin läppien oranssiset silikonitiivisteet jopa niissäkin on vuotoa ja kun ostaa sen 525D Imusarjan jää tulppauksen vuodot pois ja imusarjan-kanava ei ole täydellinen , koska läppien poiston jälkeen on läppien kohdalla, sellainen virtausta haittaava kohta, joka kerää paskaa siihen epämääräiseen koloon. Uuden ostaessa BMW:n imusarja tulee tiivisteineen ja maksaa Suomen marmorilla alle 500€ ja jos joku viisas osaisi hakea Saksan sivuilta kyseisen imusarja vois varmaan kimppatilauksia tehdä ja lopputulos olisi näin em. takia hyvä.




              Originally posted by AiM View Post
              Ja kuitenkin 525D on saanut ilman läppiä -tuskin tuossa alavääntö sen heikompi on kuin läpällisessäkään.
              Last edited by 325E; 18-02-2015, 00:47.

              Comment

              • Hakkapeliitta
                Bimmer Fanatic
                • Mar 2014
                • 552
                • P-Sawo

                #82
                Originally posted by 325E View Post
                Minusta järkevin ja paras lopputulokseen on ostaa ja asentaa E60 525D LCI esim. 2008 Imusarja koska ei tarvitse ostaa Billetti tulppia Englannista ja mukana tulleet mustat nitriittikunit on huonommat kuin Orginaalissa Bemarin läppien oranssiset silikonitiivisteet jopa niissäkin on vuotoa ja kun ostaa sen 525D Imusarjan jää tulppauksen vuodot pois ja kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta joka kerää paskaa siihen. Koko imusarja tulee tiivisteineen Orginaalina ja maksaa Suomen marmorilla alle 500€ ja jos joku viisas osaisi hakea Saksan sivuilta kyseisen imusarja vois varmaan kimppatilauksia tehdä ja lopputulos olisi näin em. takia hyvä.

                Aika epäselvää sun kirjoitus, vaikea pysyä perässä.

                Siis sinun mielestä paras ja järkevin lopputulos on ostaa 525D LCI imusarja? Siis lopputulos mihin?

                "Kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta"
                Mitä yrität sanoa?

                annetaan BMW-osaa

                Comment

                • MajorDrake
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 7527
                  • Jyväshyvä

                  #83
                  Originally posted by Hakkapeliitta View Post
                  Aika epäselvää sun kirjoitus, vaikea pysyä perässä.

                  Siis sinun mielestä paras ja järkevin lopputulos on ostaa 525D LCI imusarja? Siis lopputulos mihin?

                  "Kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta"
                  Mitä yrität sanoa?
                  Sitä kai tuossa edellä yritettiin sanoa että kun 525d:n imusarjassa ei ole läppiä eikä niiden paikkojakaan, ei ole turhia paikkoja mistä ne voisivat vuotaa,
                  ja kun imukanavissa ei ole läpän paikkaa, ne on sieleät eikä sinne kerry töhnää.

                  Minä en ainakaan maksaisi 300-500€ imusarjasta. Kyllä ne tiivisteliimalla saa ihan riittävän pitäväksi...
                  M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                  Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                  Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                  Comment

                  • Hakkapeliitta
                    Bimmer Fanatic
                    • Mar 2014
                    • 552
                    • P-Sawo

                    #84
                    Originally posted by MajorDrake View Post
                    Sitä kai tuossa edellä yritettiin sanoa että kun 525d:n imusarjassa ei ole läppiä eikä niiden paikkojakaan, ei ole turhia paikkoja mistä ne voisivat vuotaa,
                    ja kun imukanavissa ei ole läpän paikkaa, ne on sieleät eikä sinne kerry töhnää.

                    Minä en ainakaan maksaisi 300-500€ imusarjasta. Kyllä ne tiivisteliimalla saa ihan riittävän pitäväksi...
                    Ok, kiitos suomennoksesta

                    Olen samaa mieltä tuosta hinnasta, en ostaisi imusarjaa vain tuon takia. Itellä vuoti öljyä akselien aukkoihin asennettujen peitetulppien O-renkaat. Ne tiivistettiin nyt liimalla ja vuoto ei enää ole.

                    annetaan BMW-osaa

                    Comment

                    • BMW525Xda
                      BTCF Member
                      • Feb 2014
                      • 8681
                      • Xxxxxx

                      #85
                      Minä taas en mielelläni osta autoa joka on liimalla kasattu

                      Ehdottomasti jos vaihtoehdot on liima tai alkuperäinen osa valitaan jälkimmäinen.

                      Comment

                      • jumbo
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jun 2005
                        • 6603
                        • Lappeenranta

                        #86
                        Originally posted by JarnoE36 View Post
                        Ja eiköhän ne väännötkin ala löytymään kun vien AJ- techin Antille tai sitten Karalalle Jyväskylään. Tulee vaan Kirkkonummelta kova ajaminen meni kumpaan tahansa paikkaan mutta kaipa se on vaivan väärti.
                        Mitenkäs Motorbit tuusulassa? http://www.motorbit.fi
                        M550d

                        Comment

                        • AiM
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2007
                          • 247
                          • Ylöjärvi/Tampere-Sjoki

                          #87
                          Käytetty vm.2008 525D läpätön imusarja ebaystä alle 100€ -jonkun verran oli sisällä pinttynyttä likaa, mutta tunnin pesukoneessa pesemisen jälkeen uudenveroinen.
                          BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
                          454hp/850Nm
                          100-200kmh@9,98s
                          0-200kmh@15,35s
                          1/4 mile 12,82s@185,8kmh
                          1 mile 259kmh

                          BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
                          Project target;
                          +500hp/+1000Nm
                          100-200kmh@<9s
                          0-200kmh@<14s
                          1/4 mile <12s@19xkmh
                          1 mile +270kmh

                          Comment

                          • Kissvesala
                            Moderator
                            • Jun 2010
                            • 3110
                            • Liminka

                            #88
                            No ebaystä saa niitä alumiini lätkiä alle kolmeen kymppii. Silikoonia o renkaaseen kevyt huntu niin on helppo, nopea ja varmasti hyvä lopputulos.
                            Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
                            Kissvesala.fi
                            Priva tai o443424479

                            Comment

                            • JarnoE36
                              BTCF Member
                              • Jun 2009
                              • 253
                              • Uusimaa

                              #89
                              Originally posted by WSE1 View Post
                              Et ole Harista ajatellut? Valkeakoski on vähän lähempänä.
                              Itse asiassa Harinen alkaa näyttää hyvältä vaihtoehdolta kun Jklään 3h ajo ja Seinäjoelle 4h..

                              Harinen tarjoaa 450€ ohjelmoinnin ilman dynoa (tien päällä testaus ennen ja jälkeen) ja dynon kanssa 550€.
                              Jarppa

                              Toyota GT86
                              (330d Sport F31 N57 2014)
                              ( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
                              (330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
                              ( 530da E60 M57N2 2006)
                              ( 520da E60 2006)
                              ( 520 E39x3)
                              (E46x2)
                              (Z3)

                              Comment

                              • jumbo
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2005
                                • 6603
                                • Lappeenranta

                                #90
                                Originally posted by JarnoE36 View Post
                                Itse asiassa Harinen alkaa näyttää hyvältä vaihtoehdolta kun Jklään 3h ajo ja Seinäjoelle 4h..

                                Harinen tarjoaa 450€ ohjelmoinnin ilman dynoa (tien päällä testaus ennen ja jälkeen) ja dynon kanssa 550€.
                                Kysyitkö motorbitiltä tuusulasta? Onhan tuo nyt murto-osan päässä noista muista
                                M550d

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎