Originally posted by JarnoE36
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Imusarjan läpät poistettiin ja alavääntl tippui reilusti
Collapse
X
-
Originally posted by JP-76 View PostSuosittelen AJ-techiä, saat just sellaisen softan kuin haluat ja palvelu on varmasti parasta A++:aa
Sanoi Antti että vääntöjä on saatu yli 700nm..Jarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
-
mitä teen 2008 520da E60 autoni kanssa?
Terve,
Olen juuri hankkinut itselleni 131tkm ajetun M-Sport varustellun E60 520DA vm.2008 BMW:n ja olen siitä hieman huolissani.
Kysynkin teiltä asiantuntijoina:
1. Milloin suosittelet imuläppien poistoa jo lainkaan?
2. Mitä suosittelet tekemään nokka-akselin ketjun suhteen, niitä kuulemma katkeilee yllättäen, mutta kukaan ei kerro millä km-lukemilla näin saattaa tapahtua?
Arvokasta mielipidettäsi odotellen,
Ystävällisin terveisin,
Markku
Ps. Email osoitteeni on: [email protected]
Comment
-
-
N47 koneessa (520d 9/2007->) ei läpät ole kovin iso ongelma,
eikä jakopäälle kannata tehdä mitään enenkuin se ääntää,
ja kun se ääntää, kannattaa mennä heti merkkiliikkeeseen reklamoimaan asiasta,
vuodenvaihteessa meni 2008 käyttöönotettu 161 tkm ajetun auton jakopääremppa kokonaan tehtaan piikkiin,
ja yhteen minun tuomaan 320 E91 LCI:iin menee myös tehtaan piikkiin,
en tiedä nykyistä ajomäärää...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostN47 koneessa (520d 9/2007->) ei läpät ole kovin iso ongelma,
eikä jakopäälle kannata tehdä mitään enenkuin se ääntää,
ja kun se ääntää, kannattaa mennä heti merkkiliikkeeseen reklamoimaan asiasta,
vuodenvaihteessa meni 2008 käyttöönotettu 161 tkm ajetun auton jakopääremppa kokonaan tehtaan piikkiin,
ja yhteen minun tuomaan 320 E91 LCI:iin menee myös tehtaan piikkiin,
en tiedä nykyistä ajomäärää...-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Pitäisi laittaa 525D LCI-Imusarja
Minusta järkevin ja paras lopputulokseen on ostaa ja asentaa E60 525D LCI esim. 2008 Imusarja koska ei tarvitse ostaa Billetti tulppia Englannista ja mukana tulleet mustat nitriittikunit on huonommat kuin Orginaalissa Bemarin läppien oranssiset silikonitiivisteet jopa niissäkin on vuotoa ja kun ostaa sen 525D Imusarjan jää tulppauksen vuodot pois ja imusarjan-kanava ei ole täydellinen , koska läppien poiston jälkeen on läppien kohdalla, sellainen virtausta haittaava kohta, joka kerää paskaa siihen epämääräiseen koloon. Uuden ostaessa BMW:n imusarja tulee tiivisteineen ja maksaa Suomen marmorilla alle 500€ ja jos joku viisas osaisi hakea Saksan sivuilta kyseisen imusarja vois varmaan kimppatilauksia tehdä ja lopputulos olisi näin em. takia hyvä.
Originally posted by AiM View PostJa kuitenkin 525D on saanut ilman läppiä -tuskin tuossa alavääntö sen heikompi on kuin läpällisessäkään.Last edited by 325E; 18-02-2015, 00:47.
Comment
-
-
Originally posted by 325E View PostMinusta järkevin ja paras lopputulokseen on ostaa ja asentaa E60 525D LCI esim. 2008 Imusarja koska ei tarvitse ostaa Billetti tulppia Englannista ja mukana tulleet mustat nitriittikunit on huonommat kuin Orginaalissa Bemarin läppien oranssiset silikonitiivisteet jopa niissäkin on vuotoa ja kun ostaa sen 525D Imusarjan jää tulppauksen vuodot pois ja kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta joka kerää paskaa siihen. Koko imusarja tulee tiivisteineen Orginaalina ja maksaa Suomen marmorilla alle 500€ ja jos joku viisas osaisi hakea Saksan sivuilta kyseisen imusarja vois varmaan kimppatilauksia tehdä ja lopputulos olisi näin em. takia hyvä.
Aika epäselvää sun kirjoitus, vaikea pysyä perässä.
Siis sinun mielestä paras ja järkevin lopputulos on ostaa 525D LCI imusarja? Siis lopputulos mihin?
"Kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta"
Mitä yrität sanoa?
Comment
-
-
Originally posted by Hakkapeliitta View PostAika epäselvää sun kirjoitus, vaikea pysyä perässä.
Siis sinun mielestä paras ja järkevin lopputulos on ostaa 525D LCI imusarja? Siis lopputulos mihin?
"Kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta"
Mitä yrität sanoa?
ja kun imukanavissa ei ole läpän paikkaa, ne on sieleät eikä sinne kerry töhnää.
Minä en ainakaan maksaisi 300-500€ imusarjasta. Kyllä ne tiivisteliimalla saa ihan riittävän pitäväksi...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostSitä kai tuossa edellä yritettiin sanoa että kun 525d:n imusarjassa ei ole läppiä eikä niiden paikkojakaan, ei ole turhia paikkoja mistä ne voisivat vuotaa,
ja kun imukanavissa ei ole läpän paikkaa, ne on sieleät eikä sinne kerry töhnää.
Minä en ainakaan maksaisi 300-500€ imusarjasta. Kyllä ne tiivisteliimalla saa ihan riittävän pitäväksi...
Olen samaa mieltä tuosta hinnasta, en ostaisi imusarjaa vain tuon takia. Itellä vuoti öljyä akselien aukkoihin asennettujen peitetulppien O-renkaat. Ne tiivistettiin nyt liimalla ja vuoto ei enää ole.
Comment
-
-
Originally posted by JarnoE36 View PostJa eiköhän ne väännötkin ala löytymään kun vien AJ- techin Antille tai sitten Karalalle Jyväskylään. Tulee vaan Kirkkonummelta kova ajaminen meni kumpaan tahansa paikkaan mutta kaipa se on vaivan väärti.M550d
Comment
-
-
Käytetty vm.2008 525D läpätön imusarja ebaystä alle 100€ -jonkun verran oli sisällä pinttynyttä likaa, mutta tunnin pesukoneessa pesemisen jälkeen uudenveroinen.BMW E60 535dA ///M-Sport 2009
454hp/850Nm
100-200kmh@9,98s
0-200kmh@15,35s
1/4 mile 12,82s@185,8kmh
1 mile 259kmh
BMW E61 530xd ///M-Sport 2010
Project target;
+500hp/+1000Nm
100-200kmh@<9s
0-200kmh@<14s
1/4 mile <12s@19xkmh
1 mile +270kmh
Comment
-
-
No ebaystä saa niitä alumiini lätkiä alle kolmeen kymppii. Silikoonia o renkaaseen kevyt huntu niin on helppo, nopea ja varmasti hyvä lopputulos.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostEt ole Harista ajatellut? Valkeakoski on vähän lähempänä.
Harinen tarjoaa 450€ ohjelmoinnin ilman dynoa (tien päällä testaus ennen ja jälkeen) ja dynon kanssa 550€.Jarppa
Toyota GT86
(330d Sport F31 N57 2014)
( 518d F10 2015 B47 Business Exclusive )
(330da E91 N57 LCI 2008 ///M-Sport)
( 530da E60 M57N2 2006)
( 520da E60 2006)
( 520 E39x3)
(E46x2)
(Z3)
Comment
-
-
Originally posted by JarnoE36 View PostItse asiassa Harinen alkaa näyttää hyvältä vaihtoehdolta kun Jklään 3h ajo ja Seinäjoelle 4h..
Harinen tarjoaa 450€ ohjelmoinnin ilman dynoa (tien päällä testaus ennen ja jälkeen) ja dynon kanssa 550€.M550d
Comment
-
Comment