Olen kyllä mutta meni dynon kanssa ohjelmointi likemmäs 1000€ dpf:n poiston kanssa. Hieno palvelu ja edellisen Mb w211 200cdi:n ohjelmoitiin Ossilla. Karalalla 650€ dpf:n poiston kanssa ja AJ techillä 500€ ..
Suosittelen AJ-techiä, saat just sellaisen softan kuin haluat ja palvelu on varmasti parasta A++:aa
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Terve,
Olen juuri hankkinut itselleni 131tkm ajetun M-Sport varustellun E60 520DA vm.2008 BMW:n ja olen siitä hieman huolissani.
Kysynkin teiltä asiantuntijoina:
1. Milloin suosittelet imuläppien poistoa jo lainkaan?
2. Mitä suosittelet tekemään nokka-akselin ketjun suhteen, niitä kuulemma katkeilee yllättäen, mutta kukaan ei kerro millä km-lukemilla näin saattaa tapahtua?
Arvokasta mielipidettäsi odotellen,
Ystävällisin terveisin,
Markku
N47 koneessa (520d 9/2007->) ei läpät ole kovin iso ongelma,
eikä jakopäälle kannata tehdä mitään enenkuin se ääntää,
ja kun se ääntää, kannattaa mennä heti merkkiliikkeeseen reklamoimaan asiasta,
vuodenvaihteessa meni 2008 käyttöönotettu 161 tkm ajetun auton jakopääremppa kokonaan tehtaan piikkiin,
ja yhteen minun tuomaan 320 E91 LCI:iin menee myös tehtaan piikkiin,
en tiedä nykyistä ajomäärää...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
N47 koneessa (520d 9/2007->) ei läpät ole kovin iso ongelma,
eikä jakopäälle kannata tehdä mitään enenkuin se ääntää,
ja kun se ääntää, kannattaa mennä heti merkkiliikkeeseen reklamoimaan asiasta,
vuodenvaihteessa meni 2008 käyttöönotettu 161 tkm ajetun auton jakopääremppa kokonaan tehtaan piikkiin,
ja yhteen minun tuomaan 320 E91 LCI:iin menee myös tehtaan piikkiin,
en tiedä nykyistä ajomäärää...
Ääni ei ole kun takuu sille et kohta laukeaa,ilman ääntäkin noita menee...
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
Minusta järkevin ja paras lopputulokseen on ostaa ja asentaa E60 525D LCI esim. 2008 Imusarja koska ei tarvitse ostaa Billetti tulppia Englannista ja mukana tulleet mustat nitriittikunit on huonommat kuin Orginaalissa Bemarin läppien oranssiset silikonitiivisteet jopa niissäkin on vuotoa ja kun ostaa sen 525D Imusarjan jää tulppauksen vuodot pois ja imusarjan-kanava ei ole täydellinen , koska läppien poiston jälkeen on läppien kohdalla, sellainen virtausta haittaava kohta, joka kerää paskaa siihen epämääräiseen koloon. Uuden ostaessa BMW:n imusarja tulee tiivisteineen ja maksaa Suomen marmorilla alle 500€ ja jos joku viisas osaisi hakea Saksan sivuilta kyseisen imusarja vois varmaan kimppatilauksia tehdä ja lopputulos olisi näin em. takia hyvä.
Minusta järkevin ja paras lopputulokseen on ostaa ja asentaa E60 525D LCI esim. 2008 Imusarja koska ei tarvitse ostaa Billetti tulppia Englannista ja mukana tulleet mustat nitriittikunit on huonommat kuin Orginaalissa Bemarin läppien oranssiset silikonitiivisteet jopa niissäkin on vuotoa ja kun ostaa sen 525D Imusarjan jää tulppauksen vuodot pois ja kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta joka kerää paskaa siihen. Koko imusarja tulee tiivisteineen Orginaalina ja maksaa Suomen marmorilla alle 500€ ja jos joku viisas osaisi hakea Saksan sivuilta kyseisen imusarja vois varmaan kimppatilauksia tehdä ja lopputulos olisi näin em. takia hyvä.
Aika epäselvää sun kirjoitus, vaikea pysyä perässä.
Siis sinun mielestä paras ja järkevin lopputulos on ostaa 525D LCI imusarja? Siis lopputulos mihin?
"Kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta"
Mitä yrität sanoa?
Aika epäselvää sun kirjoitus, vaikea pysyä perässä.
Siis sinun mielestä paras ja järkevin lopputulos on ostaa 525D LCI imusarja? Siis lopputulos mihin?
"Kanava on täydellinen ei sellainen virtausta haittaava kohta"
Mitä yrität sanoa?
Sitä kai tuossa edellä yritettiin sanoa että kun 525d:n imusarjassa ei ole läppiä eikä niiden paikkojakaan, ei ole turhia paikkoja mistä ne voisivat vuotaa,
ja kun imukanavissa ei ole läpän paikkaa, ne on sieleät eikä sinne kerry töhnää.
Minä en ainakaan maksaisi 300-500€ imusarjasta. Kyllä ne tiivisteliimalla saa ihan riittävän pitäväksi...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Sitä kai tuossa edellä yritettiin sanoa että kun 525d:n imusarjassa ei ole läppiä eikä niiden paikkojakaan, ei ole turhia paikkoja mistä ne voisivat vuotaa,
ja kun imukanavissa ei ole läpän paikkaa, ne on sieleät eikä sinne kerry töhnää.
Minä en ainakaan maksaisi 300-500€ imusarjasta. Kyllä ne tiivisteliimalla saa ihan riittävän pitäväksi...
Ok, kiitos suomennoksesta
Olen samaa mieltä tuosta hinnasta, en ostaisi imusarjaa vain tuon takia. Itellä vuoti öljyä akselien aukkoihin asennettujen peitetulppien O-renkaat. Ne tiivistettiin nyt liimalla ja vuoto ei enää ole.
Ja eiköhän ne väännötkin ala löytymään kun vien AJ- techin Antille tai sitten Karalalle Jyväskylään. Tulee vaan Kirkkonummelta kova ajaminen meni kumpaan tahansa paikkaan mutta kaipa se on vaivan väärti.
Käytetty vm.2008 525D läpätön imusarja ebaystä alle 100€ -jonkun verran oli sisällä pinttynyttä likaa, mutta tunnin pesukoneessa pesemisen jälkeen uudenveroinen.
Comment