E60/61 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kert
    replied
    Mulla ei toimi toisen ajovalon automaattinen korkeudensäätö.
    Kun laitan virrat päälle, niin vasen valo liikkuu alas ja ylös normaalisti, mutta oikea pysyy paikallaan. Valokatkaisian vihreä ledi vilkkuu myös.

Viimeksi kun katottiin vikakoodit niin joku headlight vikakoodi siellä oli, en muista ihan tarkaan. Ja just nyt ei ole mitään vikakoodinlukulaitetta millä voisi tarkistaa.
    Mutta, onko näissä esim. jotain tyyppivikaa mitä kannattaa kokeilla ensimmäisenä? Mikä sieltä hajoaa yleensä? Korkeudensäätömoottori?

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    Riippu minkäväristä sulla siellä on nyt.
    Jos punaista et voi laittaa virhreää tai sinistä sekaan muuten voit..

Originally posted by ozmousis View Post
    Pari kertaa vilauttanut jäähdytysnesteen tason valoa.
    Uskaltaako tätä laittaa 530i? Olis purkki hyllyssä..
    http://www.motonet.fi/fi/tuote/60975...s--36-C-vihrea

Leave a comment:

• ozmousis
    replied
    Pari kertaa vilauttanut jäähdytysnesteen tason valoa.
    Uskaltaako tätä laittaa 530i? Olis purkki hyllyssä..

Leave a comment:

• AnttiJuhani
    replied
    Mulla teki e65 myös samaa, myös idrive 1:llä varustettu. Kummassakaan ei ole ollut mitään vikaa itse renkaissa ja eipä kyllä alustassakaan, juuri katsastettu ja ei huomaa kyllä muitakaan oireilua.

EDIT: En sano etteikö olisi vanhoja puslia jo mutta ei ainakaan ihan tuntuvasti väljää missään.
    Last edited by AnttiJuhani; 13-05-2016, 16:25.

Leave a comment:

• Petsku333
    replied
    Vaikka lämpötila vaikuttaakin rengaspaineisiin pysyy rengaspaineet silti samassa suhteessa toisiinsa nähden, joten sillä ei vaikutusta.

Leave a comment:

• -challenger-
    replied
    Originally posted by AnttiJuhani View Post
    Kuulemma myös lämpötila vaikuttaa. Ja tottahan tuo tietenki on. :think Kuitenkin 10-15 asteen eroja päivittäin täällä.
    Se nyt ei pidä paikkaansa että sen takia alkais herjaamaan.
    Itselläki talvella tallissa about +17 ja sit suoraa pakkasee eikä kertaakaa oo alkanu tyre puncturee herjaamaan..

Leave a comment:

• AnttiJuhani
    replied
    Kuulemma myös lämpötila vaikuttaa. Ja tottahan tuo tietenki on. :think Kuitenkin 10-15 asteen eroja päivittäin täällä.

Leave a comment:

• Doni666
    replied
    Originally posted by AnttiJuhani View Post
    E61 ilmoittaa turhaan Tyre Puncturea. Renkaina 225/50/17 hyvät kumit. Jokaisessa painetta 3.1 bar eikä ole vuotanut. Varsinkin soratiellä tulee herjaa mutta saattaa tulla ihan tasaisella asfaltillakin. Mikä auttaisi?
    Jos ei muutamaan kertaan tehty alustus ei auta niin olisko jossain tukivarsissa välystä?

Leave a comment:

• AnttiJuhani
    replied
    E61 ilmoittaa turhaan Tyre Puncturea. Renkaina 225/50/17 hyvät kumit. Jokaisessa painetta 3.1 bar eikä ole vuotanut. Varsinkin soratiellä tulee herjaa mutta saattaa tulla ihan tasaisella asfaltillakin. Mikä auttaisi?

Leave a comment:

• Jarppa63
    replied
    Originally posted by Benighted View Post
    Mikä on nimeltään helmassa olevan nostokohdan palikka, siis se holkin sisään kuuluva täytepala? Itsellä vain tyhjä holkki tossa, eihän siitä mitään voi nostaa. Mistähän tuon saisi hankittua?

no vaikkapa: http://bemariosat.fi/index.php?contr...it_search=Etsi

tai

Jarppa

Leave a comment:

• bmw77
    replied
    Mikä on nimeltään helmassa olevan nostokohdan palikka, siis se holkin sisään kuuluva täytepala? Itsellä vain tyhjä holkki tossa, eihän siitä mitään voi nostaa. Mistähän tuon saisi hankittua?
    Jos tarkoitat tunkkiin laitettavaa "holkin täytepalaa", niin laitappa ebayhin hakusanaksi vaikka "bmw jack adapter#

Leave a comment:

• ohhoh
    replied
    51717065919

Tollanen?

Leave a comment:

• Benighted
    replied

Leave a comment:

• _Sylin_teri_
    replied
    Vaihdoin LCI:n avaimesta comfort accessin patterin nii nyt ois keskuslukko avaimesta pimeänä.

Mitäs nappeja piti painella että saa taas paritettua tuon avaimen?

Leave a comment:

• AnttiMH
    replied
    Originally posted by Aceishigh View Post
    Ei jaksa kikkailla. Onko joku E61:sen omistaja Proffanavilla tilannut tuolta ja onko homma toiminut?

Kehäkolmosen sisäpuolella on niin paljon tietöitä, että koko ajan ajellaan pellolla. Aiheellista olisi päivittää.
    Tilailin muistaakseni juuri tuolta. Tuli Romaniasta ihan aidon näköinen levy. Levy ei kuitenkaan toiminut useimmiten, jumitti ja dvd ei saanut sitä luettua.

En saanut yllättäen rahjojani takaisin enkä toimivaa levyä tilalle.

Foorumilta eräs henkilö nimin. Kissvesala teki minulle 3 levyä (koko Eurooppa) mielestäni hyvin kohtuulliseen hintaan. Voi kysyä vieläkö tekee, ja minkä vuoden kartat olis saatavilla. Itse olen ollut tyytyväinen, ja en jaksanut itse kikkailla ja kokeilla.

Leave a comment:

Working...
X