Tämä se ykkösvaihtoehto. Plussaa väri ja ei lastutettu. Varusteista kaipöaan lähinnä mukitelinettä. Sisustan väri ehkä hieman arka? Onko nuo Oxigen vanteet jotku halppispaskat? Kannattaako ostaa ilman niitä? Mikä olisi käypä hinta autolle? Cd-vaihtaja ei toimi ja kääntyvä valo ei toimi kuskin puolella. Lisäksi näemmä jo 23000 ajettu samoilla öljyillä ja kuskin penkissä ruma kuluma. 13500€ ilman kesävanteita ja 14500€ kesävanteilla?
Tässä kakkosavaihtoehto. Paljon tehty remppaa ja suht hyvät varusteet. Huolettaa vain lämppärin puuttuminen ja 360tkm mittarilukema. Käpä hinta 10500€?
Tuossa olisi vähemmän ajettu ja hyvillä varusteilla. Ei lastutettu. Ehkä tämä voi olla musta hevonen. 11000€?
Heittäkääs nyt vielä ne kriittisimmät jutut mitkä tarkistaa?
Ja onko tuo 535D niin paljon parempi kuin 530D? Kyllä tuo 535d kovasti himottaisi ja lastuttaa sen sinnr 350hp
Miksi se on plussaa ettei ole ohjelmoitu, jos itse meinaat sen ohjelmoida? Eikä ne mihinkään ohjelmoinnilla hajoa, päinvastoin, toimii paremmin. Itse ohjelmoisin edellisen 535d:n ja nykyinenkin menee ohjelmointiin viikonpäästä. Ja mitä tuohon 535 parempi kuin 530. Noh, makuasioita ne varmaan, mutta ajoin tuttavan 530D:tä joka oli ohjelmoitu myös, niin varmasti kiitettävästi sekin liikkui oman 535D:n jälkeen. Toisaalta 535:ssa on yksi solmu enemmän, eli yksi rahareikä enemmän, jos ne nyt sattuu väljistymään tai hajoamaan . Mutta mitä kannattaa tarkistaa, niin laatikon toiminta on ihan hyvä todeta ajamalla, ettei kierrokset humppaa ja vaihtaa nätisti. Tuohon kurvivalon toimimattomuuteen, niin luultavasti on SMC boxi umpion alta rikki vain, eli uusi/käytetty tilalle, ja taas rokkaa. Itsellä on yksi ehjä käytetty boksi jemmassa, jos tuohon päädyt. Sitten muut, että milloin alipaineletkuja vaihdettu ym, muita huoltoja. Termostaatteja menee jonkin verran myös.
BMW F30 335i xDrive ///M-Sport Individual
Ex: BMW E60 535d LCI ///M-Sport Individual, BMW E60 535d ///M-Sport, E39 535i ///M-Sport, E39 528i
Tämä se ykkösvaihtoehto. Plussaa väri ja ei lastutettu. Varusteista kaipöaan lähinnä mukitelinettä. Sisustan väri ehkä hieman arka? Onko nuo Oxigen vanteet jotku halppispaskat? Kannattaako ostaa ilman niitä? Mikä olisi käypä hinta autolle? Cd-vaihtaja ei toimi ja kääntyvä valo ei toimi kuskin puolella. Lisäksi näemmä jo 23000 ajettu samoilla öljyillä ja kuskin penkissä ruma kuluma. 13500€ ilman kesävanteita ja 14500€ kesävanteilla?
Tässä kakkosavaihtoehto. Paljon tehty remppaa ja suht hyvät varusteet. Huolettaa vain lämppärin puuttuminen ja 360tkm mittarilukema. Käpä hinta 10500€?
Tuossa olisi vähemmän ajettu ja hyvillä varusteilla. Ei lastutettu. Ehkä tämä voi olla musta hevonen. 11000€?
Heittäkääs nyt vielä ne kriittisimmät jutut mitkä tarkistaa?
Ja onko tuo 535D niin paljon parempi kuin 530D? Kyllä tuo 535d kovasti himottaisi ja lastuttaa sen sinnr 350hp
Onko tuo ekan auton penkki kulunut puhki vai onko kamera tehny tepposen tai sitten paskanen ? Eikös noihin penkkeihin saa osiaki ettei koko tuolia tarvi ostaa ? Jos tuo on ainut missä on sanomista, puhelimella ei niin hyvin saa selvää.
Ei tuo väri mielestäni oo mitenkään arka, roiskunu ja kuivunu rapa ja kura on just tuon harmaata Ja nahkapinnat on helppo puhdistaa vrt kangas.
Kyllähän 535d enemmän potenttiaalia on (~380hp) muttei 530d jää liikenteessä jalkoihin, varsinkaan lastulla (~300hp). Tehoillahan ei sinänsä mitään tee, mutta onhan sitä kiva olla. Omassa 530d paras puoli lastussa on ettei ole enään niin laiska/kuminauhamainen liikkeellelähdössä, litran pienempi kulutus, ja samalla pääsi eroon dpf:stä ja hiukkassuodattimesta. Ja onhan se ohituksissa mukava lisä raskaaseen autoon.
Eikä sillä itelleni olis merkitystä onko autossa lastu jo valmiiks, kunhan olis oikea eikä mikään tehopoksi. Säästyishän siinä puoli tonttua. Jos vaan on ollu järkevässä ajossa eikä pelkässä kumenpoltossa.
Tyyppivikojahan on aika lista, mutta jos laatikko ja turbo(t) on kunnossa eikä hammastanko oo viallista erää, ei näiden läpikäyntiin montaa satasta mee kun ei oo ilmajousitusta kuten farkussa.
Varusteissa kannatta miettiä mitä voi/kannattaa rahallisesti jälkikäteen asentaa, ja mitä ei. Itelle tärkeimmät on comfort jakkarat, ja mieluiten muistilla jos on useempi kuski. Dynamic drivea ei itellä oo, mutta aktiiviohjaus on mukava kaupunkiajossa. Esim hifejä voi jälkikäteen päivitellä jos ei miellytä.
Edit: En oo hintoja vertaillu moneen vuoteen mutta jos joutusin nyt laittaa auton, metsästäsin e61 535d:n kaikilla herkuilla taitaa vaan olla aika kiven alla kuten sillonki, oli sitten tyytyminen hyvin varusteltuun 530d:hen.
Pitkälti samaa mieltä Korpraalin kanssa. Lisäyksenä vielä, että se päätermostaatinvaihto ei ole ihan pikkuhomma, toki se kokeneelta kaverilta kohtuuajassa käy. Ja termostaattejahan menee kuin leipää. EGR-termostaatti on hollilla ja sen vaihto käy nopeastikin.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ei se penkki mielestäni puhki ole kulunut, kai hionnalla ja maalauksella selviää. Mitäs mieltä noista vanteista? Vertini Magic, Zito 935 ja Vertini Stance 6 olisivat enemmän mun silmään. Lastutus mielummin itse, niin riskit loppuun poljetulle autolle pienemmät.
Onko tuo ekan auton penkki kulunut puhki vai onko kamera tehny tepposen tai sitten paskanen ?
pääsi eroon dpf:stä ja hiukkassuodattimesta. Ja onhan se ohituksissa mukava lisä raskaaseen autoon.
Tyyppivikojahan on aika lista, mutta jos laatikko ja turbo(t) on kunnossa eikä hammastanko oo viallista erää, ei näiden läpikäyntiin montaa satasta mee kun ei oo ilmajousitusta kuten farkussa.
Dynamic drivea ei itellä oo
Mielestäni penkki ei ole puhki, pinta vain kulunut ja nahkaväri kulunut pois. Fixattavissa pienellä vaivalla kuntoon.
Hiukkassuodatin on sama asia kuin DPF. Samaa mieltä ohituskiihtyvyydestä.
Laatikko, turbo(t) ja moottori lienevät isoimpia rahareikiä. Farkuissa ilmajousitus ja takaluukun johtosarjat saattavat tehdä ongelmia - etenkin jälkimmäiset.
Msporttiin ei saa Dynamic Drivea.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ei se penkki mielestäni puhki ole kulunut, kai hionnalla ja maalauksella selviää. Mitäs mieltä noista vanteista? Vertini Magic, Zito 935 ja Vertini Stance 6 olisivat enemmän mun silmään. Lastutus mielummin itse, niin riskit loppuun poljetulle autolle pienemmät.
Juuri näin penkeistä. Vanteet ovat mielestäni jäätävät, niitä en huolisi. Arveletko, että vakioauto olisi vähemmän "loppuun poljettu" ?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ok ja taas tuli uutta tietoa . Eli LCI touringiin ei saanut .
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Tyyppivikojahan on aika lista, mutta jos laatikko ja turbo(t) on kunnossa eikä hammastanko oo viallista erää, ei näiden läpikäyntiin montaa satasta mee kun ei oo ilmajousitusta kuten farkussa.
En tiedä kuuluuko tyyppivikoihin, mutta ei puhuta enää satasista mikä mennyt etupään kolinan selvittelyyn :think
"M-sportteja" on monesti myynnissä aitona m-sporttina, ja itekkin ottaisin mielummin m-sportin korisarjalla ja sporttiratilla olevan jossa on dynamic drive.
Vai mitä muuta aito m-sport tarjoaa, paitsi tymäkämmän alustan ja sporttijakkarat jotka häviää mennen tullen comforteille ?
En tiedä kuuluuko tyyppivikoihin, mutta ei puhuta enää satasista mikä mennyt etupään kolinan selvittelyyn :think
Ei mielestäni jos joutuu hakemalla hakea kolinan syytä, jos se olis tyyppivika olis täällä 100+1 topiccia joissa kaikissa kerrottaisiin samaa mikä osa kolisee ja olis kuvien kera korjausohjeet.
Omassa nyt 270tkm ja oon vaihtanu keulaan kaikki muut paitsi iskarit, ja nehän siellä pakkasella kolisee... mutta joutaa näillä kilometreillä jo ollakki vaihtokunnossa. ( omalla työllä ja saksan ebaystä oem/oem tasosta tarvikeosaa, ei oo mahottomia menny)
e.
Vai mitä muuta aito m-sport tarjoaa, paitsi tymäkämmän alustan ja sporttijakkarat jotka häviää mennen tullen comforteille ?
Mustan sisäkaton, kynnyslistat, Shadow linen, M-Sportti ratin ja jalkatuen,
korisarjan ja alustan lisäksi (xDrivessä on vakioalusta).
Ja manuaaliin lisäksi kepin nupin M-logolla.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
En tiedä kuuluuko tyyppivikoihin, mutta ei puhuta enää satasista mikä mennyt etupään kolinan selvittelyyn :think
Mulla on farkku.
Siinä meni alustaan jotain pari tonnia, mutta on nyt aika hyväkin.
Etujarrulevyt varmaan joutuu kolmannet laittamaan, kun ei nämäkään tunnu kestävän moottorin testausajoa, jossa parista sadasta voimakkaasti jarrutellaan vauhti pois.
Bemarin ajo-ominaisuuksiin vaikuttaa rengastuskin aika paljon.
Niin kummalliselta kun se tuntuu, niin 18 tuumainenkin on oikeastaan liian pieni kovempaan vauhtiin, parinsadan jälkeen menee ohjaus löysäksi.
Vielä lapsetti niin paljon, että ensi kesäksi ostin 19 tuumaiset rattaat ja laitatin M-sarjalaisen etuiskarit ja jouset, jotta saisin etupäätä vähän jämäkämmäksi vauhdissa. No, sen näkee sitten.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Tarkoitus siirtyä useamman E39 jälkeen E60 rattiin ja pähkäilyä aiheuttaa juurikin tuo tekniikkapuoli. Aiemmin kokemusta useammasta M54-koneesta, joilla menty 330-350 tkm varsin pienillä murheilla. Uudemmista N-sarjan koneista foorumin välityksellä tullut kuva, että olisi enemmän kaikkea pientä puuhaa vanhempaan verrattuna, mutta omakohtainen kokemus puuttuu. Olisin taipuvainen uskomaan, että E60+M54+manuaalilaatikko olisi aika varma ja helposti huollettava paketti, ihan kuten 205/65-15H myös esitti. Löytyykö perusteluja, miksi uudemmasta tekniikasta kannattaisi maksaa enemmän, jos vaakakupissa ei juuri paina pieni säästö bensassa tai ne parit lisähepat? Nykyisellä E39 523iA:lla on pysynyt liikennevirrassa ilman ongelmia, joten riittäisikö jopa M54B22 kovalla askilla korvaajaksi? :think
Tämä E60+M54+manuaali -yhtälö lopulta sitten toteutui ja Saksasta on tulossa -04 vuoden 525i maltillisilla kilsoilla..
Tämä E60+M54+manuaali -yhtälö lopulta sitten toteutui ja Saksasta on tulossa -04 vuoden 525i maltillisilla kilsoilla..
Onnittelut hankinnasta! Taitaa ainoa pätevä peruste olla pienemmät päästöt ja sitä kautta pienemmät verot. Tosin eihän sekään enää mitään merkkaa kun -04:ssä vero-% on jotain 29?
Itselle tuli pari vuotta sitten tuo sigun täysmoottorinen M54 ja hyvin sillä ehtii paikasta A paikkaan B.
Comment