Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60/E61 Ostamassa lll

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -challenger-
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2009
    • 2150
    • L a h t i

    Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
    En tiiä kaipa tuon kehtaisi sitten ostaa. Oli kyllä melkonen lista huoltoa kun marmorilta tsekkasin
    Ei se välttämättä hyvä ole jos se sielä pajalla on koko ajan huollossa ollu Vielä kumminkin joku murheenkryyni.

    Comment

    • Arppa
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2006
      • 1048
      • Lumbriver

      Laitetaas kysymys tännekkin, seuraavaa autoa etsiessä Mobilesta pärähti silmille 545ia touring. Onko n62 moottori todella niin moniongelmainen mitä intternetti väittää? Vai ylipaisunutta hysteriaa, kun tuntuu että joka toisessa autossa paukkuu valvetronicit, vesiputket yms.

      Kun huonolla saksalla en ymmärtänyt ilmoituksesta onko niitä jo huollettu, vai voiko jo olettaa että 230tkm ajetussa ne olisi jo tehty.

      Vitun autokuume
      Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
      Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
      Kauppakassina: Hyundai i30 -21
      -Raahe Connection-
      -Team Kärppä- limited edition

      Comment

      • jaki
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2978
        • Uusimaa

        Originally posted by Arppa View Post
        Laitetaas kysymys tännekkin, seuraavaa autoa etsiessä Mobilesta pärähti silmille 545ia touring. Onko n62 moottori todella niin moniongelmainen mitä intternetti väittää? Vai ylipaisunutta hysteriaa, kun tuntuu että joka toisessa autossa paukkuu valvetronicit, vesiputket
        Noh, noh, eipäs unohdeta kaikkia öljyvuotoja, venttiilikopat, öljynjäähdyttimen putkihässäkän tiivste jne...
        BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi

        Comment

        • Arppa
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2006
          • 1048
          • Lumbriver

          Originally posted by Arppa View Post
          Laitetaas kysymys tännekkin, seuraavaa autoa etsiessä Mobilesta pärähti silmille 545ia touring. Onko n62 moottori todella niin moniongelmainen mitä intternetti väittää? Vai ylipaisunutta hysteriaa, kun tuntuu että joka toisessa autossa paukkuu valvetronicit, vesiputket yms.

          Kun huonolla saksalla en ymmärtänyt ilmoituksesta onko niitä jo huollettu, vai voiko jo olettaa että 230tkm ajetussa ne olisi jo tehty.

          Vitun autokuume
          Originally posted by jaki View Post
          Noh, noh, eipäs unohdeta kaikkia öljyvuotoja, venttiilikopat, öljynjäähdyttimen putkihässäkän tiivste jne...
          Nekin vielä, taitaa katseet kääntyä takaisin 325/330/525/530i suuntaan...
          Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
          Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
          Kauppakassina: Hyundai i30 -21
          -Raahe Connection-
          -Team Kärppä- limited edition

          Comment

          • hander
            Bimmer Rookie
            • Sep 2013
            • 152
            • Mylly

            Originally posted by Arppa View Post
            Nekin vielä, taitaa katseet kääntyä takaisin 325/330/525/530i suuntaan...
            Höpö höpö. Käytetty auto ilman vikoja on korkeintaan tojotamiehen todellisuutta. Alkaa ne kutoskoneetkin vuotaa ja niissä vanokset ruksuttamaan ennen pitkää. Jos perse kestää hankkia 545:n niin moponmoottoreita ei kannata edes harkita
            - vw

            Menneet:
            e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
            vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.

            Comment

            • Makro86
              Bimmer Rookie
              • Apr 2013
              • 146
              • Eurajoki

              Nyt olisin vaikean päätöksen edessä kun tommonen BMW e61 535d LCI kiinnostaisi. Tällä hetkellä olen ollut hyvin tyytyväinen omaan 530i LCI e61 farkkuun mutta jotenkin tuo 535d kiinnostaisi. Onhan siinä enemmän varusteitakin yms mutta huolestuttaa vaan että jos se ei olisikaan ihan niin hyvä kuin annetaan ymmärtää. Olen siis ollut auton edellisen omistajan puheilla ja kuulemma oikein asiallinen tuntuisi olevan. On neljäs omistaja mutta ainoa miinus kuulemma edelleen on se että jotain termari ongelmia vielä on kylmemmillä ilmoilla vaikka päätermarit tms egr termarit vaihdettu??

              Muuten ei pitäisi juuri olla ongelmia mutta onkos tuo edellä mainittu "vika" kovinkin iso ja mites nuo turbot? Vaihdelaatikkoa on huollettua tai ainakin öljyt vaihdettu että sen kanssa ei pitäisi olla murheita On myös läpät poistettu että plussaa sekin.
              Ja sitten kun kerta pian tulee uudet 5 sarjalaiset niin sekin mietityttää että miten hinnat näissä laskevat :/

              Mitäs olette mieltä, kannattaako pitää jo hetken hyväksi todettu 530i vaiko hommata 535d? Kyseessä siis tämä auto:
              http://www.kamux.fi/etusivu2/BMW/535...ppuvarusteet!!

              Saisihan tuossa tuon 17500km/1v turvan että jos jotain sattuu niin...

              Ihan viimeiseksi sellaista kun kilsoja itellä kertyy vuodessa 24tkm niin kai se bensa vielä tuon 535d dieselin voittaa??
              Kiitosta jo etukäteen vastauksistanne
              **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

              Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
              Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
              Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
              Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

              Comment

              • rakkuj
                Bimmer Fanatic
                • Aug 2011
                • 306
                • Turun seutu

                Originally posted by Makro86 View Post
                Kääntyykö noi niskatukien näytöt jotenkin alaspäin? Näyttäisi kuvakulma hieman oudolta pienempiä matkustaja ajatellen.
                G31 520xd
                F39

                Comment

                • Makro86
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2013
                  • 146
                  • Eurajoki

                  Originally posted by rakkuj View Post
                  Kääntyykö noi niskatukien näytöt jotenkin alaspäin? Näyttäisi kuvakulma hieman oudolta pienempiä matkustaja ajatellen.
                  Ei mitään hajua, edellinen omistaja ei noita edes koittanut Ei sillä niin väliä ole mutta jos miettii niin että nostaa niskatukia taaksepäin ja laskee penkin ristiselästä eteenpäin niin kai niistä jotain näkeepi takanolijakin jos ymmärrät mitä tarkoitan

                  No mutta toi tekniikka enemmän kiinnostaa, turbot, dpf/termarit ja vaihdelaatikko, okei, vaihdelaatikko vissiin pelittää ja kaikki muutkin herkut mm. panodraamaluukku. Onko siis paljon murheita tulossapäin mitä tässä omassa 530i LCI e61 ei ole, jos kattoluukun puutetta ja dieselin "haittapuolia" lasketa

                  Kulutuskin tolla 535d:llä kuulemma matka ajossa öbäyt 6.5l ja kaupungissa 10l. Tosiaan noi termarit tossa vähän hämää kun kerta eivät pelitä? Kuulemma kannattais toi vaihdelaatikon lämppäri vielä vaihtaa ko kö kun kerta termarit juuri vaihdettu ja silti puhaltaa kylmää talvella.
                  **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

                  Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
                  Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
                  Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
                  Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

                  Comment

                  • -challenger-
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2009
                    • 2150
                    • L a h t i

                    Originally posted by Makro86 View Post
                    Nyt olisin vaikean päätöksen edessä kun tommonen BMW e61 535d LCI kiinnostaisi. Tällä hetkellä olen ollut hyvin tyytyväinen omaan 530i LCI e61 farkkuun mutta jotenkin tuo 535d kiinnostaisi. Onhan siinä enemmän varusteitakin yms mutta huolestuttaa vaan että jos se ei olisikaan ihan niin hyvä kuin annetaan ymmärtää. Olen siis ollut auton edellisen omistajan puheilla ja kuulemma oikein asiallinen tuntuisi olevan. On neljäs omistaja mutta ainoa miinus kuulemma edelleen on se että jotain termari ongelmia vielä on kylmemmillä ilmoilla vaikka päätermarit tms egr termarit vaihdettu??

                    Muuten ei pitäisi juuri olla ongelmia mutta onkos tuo edellä mainittu "vika" kovinkin iso ja mites nuo turbot? Vaihdelaatikkoa on huollettua tai ainakin öljyt vaihdettu että sen kanssa ei pitäisi olla murheita On myös läpät poistettu että plussaa sekin.
                    Ja sitten kun kerta pian tulee uudet 5 sarjalaiset niin sekin mietityttää että miten hinnat näissä laskevat :/

                    Mitäs olette mieltä, kannattaako pitää jo hetken hyväksi todettu 530i vaiko hommata 535d? Kyseessä siis tämä auto:
                    http://www.kamux.fi/etusivu2/BMW/535...ppuvarusteet!!

                    Saisihan tuossa tuon 17500km/1v turvan että jos jotain sattuu niin...

                    Ihan viimeiseksi sellaista kun kilsoja itellä kertyy vuodessa 24tkm niin kai se bensa vielä tuon 535d dieselin voittaa??
                    Kiitosta jo etukäteen vastauksistanne
                    Pysy vaa siinä bensavehkeessä. Diiselit verot, termarijumpat ja turbojen sun muiden kanssa pelleilyt jää kokonaan ressaamatta ku pysyt siinä omassas

                    Comment

                    • Makro86
                      Bimmer Rookie
                      • Apr 2013
                      • 146
                      • Eurajoki

                      Originally posted by -challenger- View Post
                      Pysy vaa siinä bensavehkeessä. Diiselit verot, termarijumpat ja turbojen sun muiden kanssa pelleilyt jää kokonaan ressaamatta ku pysyt siinä omassas
                      No vähän tolleen oonkin ajatellut että vähemällä pääsee ku tän vaan pitää vaikka kovasti tuo polttelisikin Oma ei siis ole m sport vaan ns pappa modeli mutta ei se mitään. Saahan noita korisarjoja, ratteja, poppeja yms jälkeenpäinkin On tuo 535d tietysti eri kuin 530i Täytys olla sitte 54x tai 7xx =) No, ehkä sitte pysyn 530iiissä.

                      Ihan vaan kysyn vielä että paljonko lisä kuluja ton 535d kanssa tulee/tulisi, turbot jo pian vaihtoon yms vai voisko silti tuota harkita?
                      Joku liike sanoi mulle että ei oo kuulemma suurempaa kysyntää tälläsillä 530i vapareilla ni ei suurempia halunnu tehä vaihtareita 535d e61 farkkuun. Ei siis ollut kyseessä Kamux.

                      Mitä mieltä, onko noin? Eikö näitä saa sitten kaupaksi helposti tai helpommin? :/

                      E1: Jos kuitenkin vaihtokaupat tulisi niin kuin syveen saavee sitä kätensä laittaisi tommosen 535d kannsa versus 530i :/
                      Last edited by Makro86; 26-04-2016, 00:34.
                      **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

                      Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
                      Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
                      Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
                      Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

                      Comment

                      • Gukkuu
                        Bimmer Rookie
                        • Feb 2016
                        • 27
                        • Espoo

                        Täällä taas kyselemässä parin ei niin hohdokkaan ehdokin läpikäynnin jälkeen.

                        Seuraava kapistus pistänyt silmään nettiautossa: http://www.nettiauto.com/bmw/530/7977366

                        mahtaakohan olla kenellekkään tuttu auto, kovasti kiinnostaisi. Ulkonäkö kolahtaa aika nappiin, sekä varustelu.

                        Toki kun lukee alkupään e60 vikatopickeja niin vähän jännittää ostaa noinkin "vanhaa autoa".

                        Jos tuo auton varaaja ei autoa mukanaan vie, niin lähden kyllä auton paikanpäälle katsomaan. Se ei vaadi kun vähän istumista autossa.(no vähän enemmän joo).

                        Mielipiteitä?

                        Comment

                        • JJtalo
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2011
                          • 350
                          • Kokkola

                          Originally posted by Makro86 View Post

                          E1: Jos kuitenkin vaihtokaupat tulisi niin kuin syveen saavee sitä kätensä laittaisi tommosen 535d kannsa versus 530i :/
                          Tuotahan on ihan mahdotonta sanoo mitä vikoja tulevaisuudessa on edessä, mutta tuntuu että täällä on vähän paisunu nuo dieseleiden vikojen vakavuudet... Toki oma lehmä ojassa kun dieselillä (530d) ajan, mutten oo vaihtamassa poiskaan vaikkei kilometrejä kerry ku 10tkm vuodessa.
                          Jos vähänkin itellä mahdollista ruuvata/huoltaa, pystyy monet tyyppivikapaikat korjata pikkurahalla (termarit, hehkut+poksi, alipaineletkut, farkussa kompuran imuletku ja suodatin näin esimerkkinä), osat ei maksa juurikaan verrattuna työn osuuteen. Toki jos turboissa on välystä niin tulee kustannuksia, mutta sitte ne meneeki seuraavat +200tkm ja samalla saa lissää voimaa
                          Vaihdelaatikko on yks mikä kannattaa varmistaa ettei humppaa eikä turbiini luista, tuon korjaus maksaaki sitte 1000-2500e

                          Comment

                          • Makro86
                            Bimmer Rookie
                            • Apr 2013
                            • 146
                            • Eurajoki

                            Originally posted by JJtalo View Post
                            Tuotahan on ihan mahdotonta sanoo mitä vikoja tulevaisuudessa on edessä, mutta tuntuu että täällä on vähän paisunu nuo dieseleiden vikojen vakavuudet... Toki oma lehmä ojassa kun dieselillä (530d) ajan, mutten oo vaihtamassa poiskaan vaikkei kilometrejä kerry ku 10tkm vuodessa.
                            Jos vähänkin itellä mahdollista ruuvata/huoltaa, pystyy monet tyyppivikapaikat korjata pikkurahalla (termarit, hehkut+poksi, alipaineletkut, farkussa kompuran imuletku ja suodatin näin esimerkkinä), osat ei maksa juurikaan verrattuna työn osuuteen. Toki jos turboissa on välystä niin tulee kustannuksia, mutta sitte ne meneeki seuraavat +200tkm ja samalla saa lissää voimaa
                            Vaihdelaatikko on yks mikä kannattaa varmistaa ettei humppaa eikä turbiini luista, tuon korjaus maksaaki sitte 1000-2500e
                            Joo toi on tosi että vähän paisutellaan asiaa mutta kyllähän siinä hiukan perääkin on. Ite nyt päädyin pitämään oman 530i bemarin kuitenkin vaikka polte oli kova vaihtaa Ehkä sitten katse noihin F sarjalaisiin seuraavaksi.

                            Tuli mieleen semmosta että onko jostain mahdollista ostaa noihin niskatukiin niitä ns tötteröitä että olis niskatuki vähän lähempänä/edempänä takaraivoa. Samanlainen niskatuki itellä kuin tossa ylemmässä linkissä.

                            Niin ja mitä mieltä tosta että millon kannattaa laatikkoa huoltaa/vaihtaa öljyt? Omaani ei vissiin ole vielä kertaakaan vaihdettu ja lasissa 187tkm. Seuraava huolto on 6tkm päästä niin kannattaisko se siinä yhteydessä tehdä? Mitään ongelmaa ei ole laatikossa esiintynyt. Eihän tuossa tulevassa huollossa paljon öljynvaihtoa ihmeellisempää ole vai millain näitten e6x huollot menee? Suurinpiirtein niin kuin e39, I ja II huollot joista II on se isompi??
                            Last edited by Makro86; 26-04-2016, 17:23.
                            **Myynnissä F11 korisarja halvalla**

                            Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
                            Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
                            Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
                            Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.

                            Comment

                            • karppa29
                              Bimmer Rookie
                              • Jul 2014
                              • 52
                              • Suomessa brgl

                              Moi,

                              Kehtaisko joku hommata varustelistan autolle RSV-573

                              http://www.nettiauto.com/bmw/530/7902831

                              Ja pientä kommenttia autosta ja huomioitavia seikkoja?

                              Tännää kävin koeajamassa ja kaupat näyttäis syntyvän näillä näkymin, vaihtoautolla ja välirahalla

                              Oikein hyvä auto oli ajaa.

                              Imusarjan läppiä ei oltu poistettu. Jokin hihna/hihnapyörä pitää ääntä joka olisi tarkoitus seuraavassa huollossa vaihtaa, sen nyt vois ennen kaupantekoa jo vaihtaa.
                              _____________________________________

                              -e61 530xda LCI -08 black

                              Comment

                              • 174000
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2008
                                • 1178
                                • Tuusula

                                Originally posted by karppa29 View Post
                                Moi,

                                Kehtaisko joku hommata varustelistan autolle RSV-573

                                http://www.nettiauto.com/bmw/530/7902831
                                CU14851 <---- Laita tämä www.bmwvin.com sivulle ja syötö kuvassa näkyvä koodi niin saat varustelistan.
                                ’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
                                '02 VW Golf 1.4i
                                Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
                                ’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎