Originally posted by _Sylin_teri_
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Ostamassa lll
Collapse
X
-
Laitetaas kysymys tännekkin, seuraavaa autoa etsiessä Mobilesta pärähti silmille 545ia touring. Onko n62 moottori todella niin moniongelmainen mitä intternetti väittää? Vai ylipaisunutta hysteriaa, kun tuntuu että joka toisessa autossa paukkuu valvetronicit, vesiputket yms.
Kun huonolla saksalla en ymmärtänyt ilmoituksesta onko niitä jo huollettu, vai voiko jo olettaa että 230tkm ajetussa ne olisi jo tehty.
Vitun autokuumeKesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostLaitetaas kysymys tännekkin, seuraavaa autoa etsiessä Mobilesta pärähti silmille 545ia touring. Onko n62 moottori todella niin moniongelmainen mitä intternetti väittää? Vai ylipaisunutta hysteriaa, kun tuntuu että joka toisessa autossa paukkuu valvetronicit, vesiputketBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostLaitetaas kysymys tännekkin, seuraavaa autoa etsiessä Mobilesta pärähti silmille 545ia touring. Onko n62 moottori todella niin moniongelmainen mitä intternetti väittää? Vai ylipaisunutta hysteriaa, kun tuntuu että joka toisessa autossa paukkuu valvetronicit, vesiputket yms.
Kun huonolla saksalla en ymmärtänyt ilmoituksesta onko niitä jo huollettu, vai voiko jo olettaa että 230tkm ajetussa ne olisi jo tehty.
Vitun autokuumeOriginally posted by jaki View PostNoh, noh, eipäs unohdeta kaikkia öljyvuotoja, venttiilikopat, öljynjäähdyttimen putkihässäkän tiivste jne...Kesällä: Chevrolet Corvette C6 Z51 6-speed manual
Kesällä: Myydään/vaihdetaan Bmw 320i -95 Cabriolet M-sport "Holsetti laitettu!"
Kauppakassina: Hyundai i30 -21
-Raahe Connection-
-Team Kärppä- limited edition
Comment
-
-
Originally posted by Arppa View PostNekin vielä, taitaa katseet kääntyä takaisin 325/330/525/530i suuntaan...- vw
Menneet:
e34 520, vw, vw, e36 318, vw, vw, e38 740,
vw, vw, e39 540, vw, vw, 1966 Ford Fairlane, vw.
Comment
-
-
Nyt olisin vaikean päätöksen edessä kun tommonen BMW e61 535d LCI kiinnostaisi. Tällä hetkellä olen ollut hyvin tyytyväinen omaan 530i LCI e61 farkkuun mutta jotenkin tuo 535d kiinnostaisi. Onhan siinä enemmän varusteitakin yms mutta huolestuttaa vaan että jos se ei olisikaan ihan niin hyvä kuin annetaan ymmärtää. Olen siis ollut auton edellisen omistajan puheilla ja kuulemma oikein asiallinen tuntuisi olevan. On neljäs omistaja mutta ainoa miinus kuulemma edelleen on se että jotain termari ongelmia vielä on kylmemmillä ilmoilla vaikka päätermarit tms egr termarit vaihdettu??
Muuten ei pitäisi juuri olla ongelmia mutta onkos tuo edellä mainittu "vika" kovinkin iso ja mites nuo turbot? Vaihdelaatikkoa on huollettua tai ainakin öljyt vaihdettu että sen kanssa ei pitäisi olla murheita On myös läpät poistettu että plussaa sekin.
Ja sitten kun kerta pian tulee uudet 5 sarjalaiset niin sekin mietityttää että miten hinnat näissä laskevat :/
Mitäs olette mieltä, kannattaako pitää jo hetken hyväksi todettu 530i vaiko hommata 535d? Kyseessä siis tämä auto:
http://www.kamux.fi/etusivu2/BMW/535...ppuvarusteet!!
Saisihan tuossa tuon 17500km/1v turvan että jos jotain sattuu niin...
Ihan viimeiseksi sellaista kun kilsoja itellä kertyy vuodessa 24tkm niin kai se bensa vielä tuon 535d dieselin voittaa??
Kiitosta jo etukäteen vastauksistanne**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Comment
-
-
Originally posted by Makro86 View PostG31 520xd
F39
Comment
-
-
Originally posted by rakkuj View PostKääntyykö noi niskatukien näytöt jotenkin alaspäin? Näyttäisi kuvakulma hieman oudolta pienempiä matkustaja ajatellen.
No mutta toi tekniikka enemmän kiinnostaa, turbot, dpf/termarit ja vaihdelaatikko, okei, vaihdelaatikko vissiin pelittää ja kaikki muutkin herkut mm. panodraamaluukku. Onko siis paljon murheita tulossapäin mitä tässä omassa 530i LCI e61 ei ole, jos kattoluukun puutetta ja dieselin "haittapuolia" lasketa
Kulutuskin tolla 535d:llä kuulemma matka ajossa öbäyt 6.5l ja kaupungissa 10l. Tosiaan noi termarit tossa vähän hämää kun kerta eivät pelitä? Kuulemma kannattais toi vaihdelaatikon lämppäri vielä vaihtaa ko kö kun kerta termarit juuri vaihdettu ja silti puhaltaa kylmää talvella.**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Comment
-
-
Originally posted by Makro86 View PostNyt olisin vaikean päätöksen edessä kun tommonen BMW e61 535d LCI kiinnostaisi. Tällä hetkellä olen ollut hyvin tyytyväinen omaan 530i LCI e61 farkkuun mutta jotenkin tuo 535d kiinnostaisi. Onhan siinä enemmän varusteitakin yms mutta huolestuttaa vaan että jos se ei olisikaan ihan niin hyvä kuin annetaan ymmärtää. Olen siis ollut auton edellisen omistajan puheilla ja kuulemma oikein asiallinen tuntuisi olevan. On neljäs omistaja mutta ainoa miinus kuulemma edelleen on se että jotain termari ongelmia vielä on kylmemmillä ilmoilla vaikka päätermarit tms egr termarit vaihdettu??
Muuten ei pitäisi juuri olla ongelmia mutta onkos tuo edellä mainittu "vika" kovinkin iso ja mites nuo turbot? Vaihdelaatikkoa on huollettua tai ainakin öljyt vaihdettu että sen kanssa ei pitäisi olla murheita On myös läpät poistettu että plussaa sekin.
Ja sitten kun kerta pian tulee uudet 5 sarjalaiset niin sekin mietityttää että miten hinnat näissä laskevat :/
Mitäs olette mieltä, kannattaako pitää jo hetken hyväksi todettu 530i vaiko hommata 535d? Kyseessä siis tämä auto:
http://www.kamux.fi/etusivu2/BMW/535...ppuvarusteet!!
Saisihan tuossa tuon 17500km/1v turvan että jos jotain sattuu niin...
Ihan viimeiseksi sellaista kun kilsoja itellä kertyy vuodessa 24tkm niin kai se bensa vielä tuon 535d dieselin voittaa??
Kiitosta jo etukäteen vastauksistanne
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostPysy vaa siinä bensavehkeessä. Diiselit verot, termarijumpat ja turbojen sun muiden kanssa pelleilyt jää kokonaan ressaamatta ku pysyt siinä omassas
Ihan vaan kysyn vielä että paljonko lisä kuluja ton 535d kanssa tulee/tulisi, turbot jo pian vaihtoon yms vai voisko silti tuota harkita?
Joku liike sanoi mulle että ei oo kuulemma suurempaa kysyntää tälläsillä 530i vapareilla ni ei suurempia halunnu tehä vaihtareita 535d e61 farkkuun. Ei siis ollut kyseessä Kamux.
Mitä mieltä, onko noin? Eikö näitä saa sitten kaupaksi helposti tai helpommin? :/
E1: Jos kuitenkin vaihtokaupat tulisi niin kuin syveen saavee sitä kätensä laittaisi tommosen 535d kannsa versus 530i :/Last edited by Makro86; 26-04-2016, 00:34.**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Comment
-
-
Täällä taas kyselemässä parin ei niin hohdokkaan ehdokin läpikäynnin jälkeen.
Seuraava kapistus pistänyt silmään nettiautossa: http://www.nettiauto.com/bmw/530/7977366
mahtaakohan olla kenellekkään tuttu auto, kovasti kiinnostaisi. Ulkonäkö kolahtaa aika nappiin, sekä varustelu.
Toki kun lukee alkupään e60 vikatopickeja niin vähän jännittää ostaa noinkin "vanhaa autoa".
Jos tuo auton varaaja ei autoa mukanaan vie, niin lähden kyllä auton paikanpäälle katsomaan. Se ei vaadi kun vähän istumista autossa.(no vähän enemmän joo).
Mielipiteitä?
Comment
-
-
Originally posted by Makro86 View Post
E1: Jos kuitenkin vaihtokaupat tulisi niin kuin syveen saavee sitä kätensä laittaisi tommosen 535d kannsa versus 530i :/
Jos vähänkin itellä mahdollista ruuvata/huoltaa, pystyy monet tyyppivikapaikat korjata pikkurahalla (termarit, hehkut+poksi, alipaineletkut, farkussa kompuran imuletku ja suodatin näin esimerkkinä), osat ei maksa juurikaan verrattuna työn osuuteen. Toki jos turboissa on välystä niin tulee kustannuksia, mutta sitte ne meneeki seuraavat +200tkm ja samalla saa lissää voimaa
Vaihdelaatikko on yks mikä kannattaa varmistaa ettei humppaa eikä turbiini luista, tuon korjaus maksaaki sitte 1000-2500e
Comment
-
-
Originally posted by JJtalo View PostTuotahan on ihan mahdotonta sanoo mitä vikoja tulevaisuudessa on edessä, mutta tuntuu että täällä on vähän paisunu nuo dieseleiden vikojen vakavuudet... Toki oma lehmä ojassa kun dieselillä (530d) ajan, mutten oo vaihtamassa poiskaan vaikkei kilometrejä kerry ku 10tkm vuodessa.
Jos vähänkin itellä mahdollista ruuvata/huoltaa, pystyy monet tyyppivikapaikat korjata pikkurahalla (termarit, hehkut+poksi, alipaineletkut, farkussa kompuran imuletku ja suodatin näin esimerkkinä), osat ei maksa juurikaan verrattuna työn osuuteen. Toki jos turboissa on välystä niin tulee kustannuksia, mutta sitte ne meneeki seuraavat +200tkm ja samalla saa lissää voimaa
Vaihdelaatikko on yks mikä kannattaa varmistaa ettei humppaa eikä turbiini luista, tuon korjaus maksaaki sitte 1000-2500e
Tuli mieleen semmosta että onko jostain mahdollista ostaa noihin niskatukiin niitä ns tötteröitä että olis niskatuki vähän lähempänä/edempänä takaraivoa. Samanlainen niskatuki itellä kuin tossa ylemmässä linkissä.
Niin ja mitä mieltä tosta että millon kannattaa laatikkoa huoltaa/vaihtaa öljyt? Omaani ei vissiin ole vielä kertaakaan vaihdettu ja lasissa 187tkm. Seuraava huolto on 6tkm päästä niin kannattaisko se siinä yhteydessä tehdä? Mitään ongelmaa ei ole laatikossa esiintynyt. Eihän tuossa tulevassa huollossa paljon öljynvaihtoa ihmeellisempää ole vai millain näitten e6x huollot menee? Suurinpiirtein niin kuin e39, I ja II huollot joista II on se isompi??Last edited by Makro86; 26-04-2016, 17:23.**Myynnissä F11 korisarja halvalla**
Nykyinen: Bmw 225xe vm. -16 f45
Ex: Bmw 530D vm. -11 f11
Ex: Bmw 530i vm. -07 lci e61
Ex: Bmw 530Da vm. -99 e39.
Comment
-
-
Moi,
Kehtaisko joku hommata varustelistan autolle RSV-573
http://www.nettiauto.com/bmw/530/7902831
Ja pientä kommenttia autosta ja huomioitavia seikkoja?
Tännää kävin koeajamassa ja kaupat näyttäis syntyvän näillä näkymin, vaihtoautolla ja välirahalla
Oikein hyvä auto oli ajaa.
Imusarjan läppiä ei oltu poistettu. Jokin hihna/hihnapyörä pitää ääntä joka olisi tarkoitus seuraavassa huollossa vaihtaa, sen nyt vois ennen kaupantekoa jo vaihtaa._____________________________________
-e61 530xda LCI -08 black
Comment
-
-
Originally posted by karppa29 View Post’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
Comment