Originally posted by [[henkka
View Post
E60 madallus?
Collapse
X
-
Itse lähtisin tässä kohtaa Ta-technixiin jos edullisen, kestävän ja jämäkän haluat. Tuota jom:in alustaa ei missään nimessä e60:seen täysin alimitoitettu kestävyys isoon autoon, alkaa jo takuu aikana pettää/vuotaa tolpat.
-
En nyt tiedä, onko tuo BC Racing järkevin ostos, kun et saa autoa leimalla läpiOriginally posted by [[henkka View Postpitäs alustaa hommata e60:iin. Kahtellu tässä bc racingiä, ap:tä, -50 -50 h&r jousia ja viimesenä jom/ta technix halppis alustoja. tiiän että järkevin ostos olisi bc racing, mutta se ruopasee lompakoaki kaikkein syvimmältä. onko tuo ap:n alusta taas sitte minkälainen vrt. esim jom/ta technix? alustan pitäisi olla suhteellisen jämäkkä.
. Jos säädettävää haluat, noista miettisin AP:tä.
Leave a comment:
-
pitäs alustaa hommata e60:iin. Kahtellu tässä bc racingiä, ap:tä, -50 -50 h&r jousia ja viimesenä jom/ta technix halppis alustoja. tiiän että järkevin ostos olisi bc racing, mutta se ruopasee lompakoaki kaikkein syvimmältä. onko tuo ap:n alusta taas sitte minkälainen vrt. esim jom/ta technix? alustan pitäisi olla suhteellisen jämäkkä.
Leave a comment:
-
Tuli eilen asennettua Eibach:n -30mm alusta ja jäi vielä mietityttämään olisiko pitänyt löysätä reaktiotankojen ja alatukivarsien rungon kiinnikkeet ja kiristää uudelleen hieman matalammalle alustalle. Miten muut olette toimineet? Kovin isosta jännityksestä ei näin pienellä madalluksella varmaan ole kyse, mutta kuitenkin.
Leave a comment:
-
onko nelivedon etupäässä jotain huomioitavaa takavetoiseen kun jousia vaihtaa?
Leave a comment:
-
[QUOTE=Timelord;3382946]Itselläni Ta-technix säädettävä alusta tosin e60:sessä mutta siis samat tolpathan nuo on, todella tyytyväinen noihin olen ollut..ei ole mikään kivireki alusta vaan juuri riittävän jämäkkä mukavuuden kärsimättä ja mutkaan voi painaa sen minkä renkaat pitääOriginally posted by BmwPunisher View PostOnko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?
Ei kokemusta mutta eikös foorumillakin ollut joillain pettyneitä kokemuksia. Tosin onhan niitä luettu merkkisarjoistakin.
Noilla saa halutessaan keulan todella tonttiin jos semmoista haluaa. On kuin uudet vielä nyt puolentoista vuoden käytön jäljiltä. Ei valittamista suosittelen
Leave a comment:
-
Niih tätä tuning kaupan AP settiä myös miettinyt mutta malli kuvan auto ei näytä mun mielestä ainakaan kovin matalalta..Originally posted by Timelord View Postmutta tuolta löytyy varmaan halvempiakin. Onhan meillä punisheri vielä kohtuuarvokkaat koslat, ainakin tällasen köyhän
mielestä.
motonetin ja muiden kotimaisten puljujen hintavertailun jälkeen ite
ajattelin tuolta tilata bilstein/ h&r- setin kun sen aika koittaa
omassa lintassa.
Leave a comment:
-
mutta tuolta löytyy varmaan halvempiakin. Onhan meillä punisheri vielä kohtuuarvokkaat koslat, ainakin tällasen köyhänOriginally posted by BmwPunisher View PostTuossa sarjassa hinta pomppaa aika korkealle..
mielestä.
motonetin ja muiden kotimaisten puljujen hintavertailun jälkeen ite
ajattelin tuolta tilata bilstein/ h&r- setin kun sen aika koittaa
omassa lintassa.
Leave a comment:
-
Tuossa sarjassa hinta pomppaa aika korkealle..Originally posted by Timelord View Post
Leave a comment:
-
[QUOTE=BmwPunisher;3382926]Onko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?
Ei kokemusta mutta eikös foorumillakin ollut joillain pettyneitä kokemuksia. Tosin onhan niitä luettu merkkisarjoistakin.
Itse harkitsisin tällaista:
Eikös papan peränkin tonttiin saa konheella.
Leave a comment:
-
Onko kellään kokemuksia tälläsistä Ta-technixin säädettävistä E61 keulilla?
Tai mistä järkevän hintainen keulan tiputus kun eilisessä katsastuksessa huomattiin toinen etuiskari huonoksi joten pelkät jouset ei auta..
Miten muuten saako pappa mallin perää tiputettua samalla tavalla kuin m-sporttia? Onko eri iskarit?
Leave a comment:
-
Toimii hyvin, minulla juurikin nuo alla. Auto tosin tulee reilun matalaksi, joten en suosittele, jos haluat vain pientä madallusta. Takapäätä sai laskea pusseja 25mm, jonka jälkeen stance oli ok. Nyt vaan nelipyöräsäätö vaatii lähes koko takapään hilppeiden uusimistaOriginally posted by SettarI View PostMitenköhän tuo H&R -50mm jouset toimisi m-sport iskareiden kaverina? ( jos nuo nyt sellaiset iskarit on)
.
Leave a comment:
-
Mittasin omasta e60 m-sportistani eilen vanteen keskeltä kaaren reunaan
edestä: 375mm ja takaa: 380mm. Onkohan tuohon joskus vaihdettu normaali vakio alusta? Eikös porukka oo mittaillut sellaisia 365mm korkeuksia m-sport alustoista? Toki erittäin "pintakovan" tuntuinen tuo autoni on..
Mitenköhän tuo H&R -50mm jouset toimisi m-sport iskareiden kaverina? ( jos nuo nyt sellaiset iskarit on)
Leave a comment:
-
Ittelläni on edessä 380-385 ja takana 380. H&R 35mm tulee joku päivä alle kun jaksan vaihtaa. katotaan mikä tulee tähän korkeudeksi.Originally posted by Paarma78 View PostItselle tuli tehtyä alustaan jousipäivitys. Auto siis E60 530d X-Drive LCI.
Voisiko joku jolla on vakioalusta (xd) vielä mitata tuon mitan jotta nähdään todellinen madallus (en nyt kahlaamalla löytänyt sellaista tietoa tästä ketjusta)?
Leave a comment:
Leave a comment: