Originally posted by Fabsu
View Post
E60 madallus?
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by MaxPower View Postsillä lailla, kai tuossa vähän eroa syntyy noihin minun 17" tassuihin.
Ajatko noilla paljon matka-ajoa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MaxPower View PostAuto tuntuu kiikkuvalta mutkissa, iskarit tuntuu melko hyviltä, auto rullannut noin 74tkm -2007 lci. Onko mielipiteitä madalluksesta neliveto-mallin suhteen? Onko mitään järkeä jättää orkkis iskarit ja tuoda autoa vain enemmän tonttiin? Rengastus on 17" orkkisvanteet kesä ja talvi. Kiitos.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MaxPower View PostAuto tuntuu kiikkuvalta mutkissa, iskarit tuntuu melko hyviltä, auto rullannut noin 74tkm -2007 lci. Onko mielipiteitä madalluksesta neliveto-mallin suhteen? Onko mitään järkeä jättää orkkis iskarit ja tuoda autoa vain enemmän tonttiin? Rengastus on 17" orkkisvanteet kesä ja talvi. Kiitos.
Leave a comment:
-
-
HR:ltä löytyy sopiva setti E60 xd:een,
joku 35 milliä laskeva ja toimii ok vakioiskareiden kanssa.
Leave a comment:
-
-
e60 525xd madallus
Auto tuntuu kiikkuvalta mutkissa, iskarit tuntuu melko hyviltä, auto rullannut noin 74tkm -2007 lci. Onko mielipiteitä madalluksesta neliveto-mallin suhteen? Onko mitään järkeä jättää orkkis iskarit ja tuoda autoa vain enemmän tonttiin? Rengastus on 17" orkkisvanteet kesä ja talvi. Kiitos.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View PostEe, nythän sä oot vasta matkalla kohden mukavaa käyttistä
Mutta joo, kun alusta muuten tikissä niin kyllähän tollaset pykälän yli korkeat 20":set ovat vielä ihan mukava ajella e6X:ssä, vaikka jokusen sentin lähemmäs tien pintaa tontittaakin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View PostKaaria räpläämättä; Eteen max 10 spaceri ja taakse 5 .. jos ja kun nostat tosiaan camberit pystyyn + madallat määrän x-mm, ja laitat ylikoon renkaat.
Sitten tietysti kun kaaret pokkaa reippaallaa kädellä niin taaksekkin saa jopa ~15mm lisää.. etupäätähän nyt ei hirveesti voi mitään, ilman että kaaren ulkonäkö muuttuu.
ps. omassa about "yhtä ulkona" nyt toi talvisetti (8.5 et12 & 8.5 et2 @ 245/35), mitä tohon sulle suosittelin spacereita. Etupää raapii jo vähän kun jousee vaikka kivetyksen yli kaupan parkkiin tms. "ristiriipunta" tilanteissa jossa renkaat reilummin käännettynä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///THe View PostSulla on varmaan käryä, että millä ET:llä tuon kokoisilla renkailla (Nangkang NS-2, vanteet 8,5" ET 20 ja 10" ET25) sopii vielä pyörimään? Eteen 15mm ja taakse 7mm? Vai meneekö vielä paksummat vai meneekö nuokaan? Camberit tietty takaa mahdollisimman pystyyn... Voi olla, että takakaarille pitää näyttää aavistus mankelia ja tunkea sinnekkin 15mm lätty.
Sitten tietysti kun kaaret pokkaa reippaalla kädellä niin taaksekkin saa jopa ~15mm lisää.. etupäätähän nyt ei hirveesti voi mitään, ilman että kaaren ulkonäkö muuttuu.
ps. omassa about "yhtä ulkona" nyt toi talvisetti (8.5 et12 & 8.5 et2 @ 245/35), mitä tohon sulle suosittelin spacereita. Etupää raapii jo vähän kun nousee kivetyksen yli kaupan parkkiin tms. "ristiriipunta" tilanteissa jossa renkaat reilummin käännettynä.Last edited by Matson^; 10-03-2014, 16:38.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ///THe View PostToi e61 msport tuntuu aika pintakovalta vakiona, niin en usko että coileilla oikein säädetty paljoa kovempi on...
Pitää laittaa kuvia ja voipa tuota tässä sitten livenäkin ihmetellä.
Itse taas tykkään, että perä pitää asetetun korkeuden, kuormasipa sitten kuinka paljon (tai vähän) tahansa. Msport ilmaperä kuitenkin käyttöautoon aivan tarpeeksi jämy ajella. Suurimman osan ajoista ajelen yksin, mutta sitten muutama lomareissu vuodessa jolloin auto ääriään myöten täynnä... tällöin ilmaperä ihan must.
Jep, tuota voidaan ihmetellä.
Samaa mieltä tuosta ilmaperästä. Ajan myös 90% yksinään, mutta välillä on reilusti kuormaa mökkireissulla ja peräkärry ylilastattuna. Kivahan se on, ettei kulje sitten perä maassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Matson^ View PostOlikohan siellä joku 310-315mm edessä ja takana kuitenkin sama.. Jos kesäksi vähän laskee, miltä se nyt näyttääkään toisilla vanteilla.
Mulla oli tarkoitus pudottaa noin 330mm luokkaan. Just silleen, että 235/35/20 & 275/30/20 kumeilla saa kaarivälin kokonaan pois. Sulla on varmaan käryä, että millä ET:llä tuon kokoisilla renkailla (Nangkang NS-2, vanteet 8,5" ET 20 ja 10" ET25) sopii vielä pyörimään? Eteen 15mm ja taakse 7mm? Vai meneekö vielä paksummat vai meneekö nuokaan? Camberit tietty takaa mahdollisimman pystyyn... Voi olla, että takakaarille pitää näyttää aavistus mankelia ja tunkea sinnekkin 15mm lätty.
Leave a comment:
-
Leave a comment: