Mahtaakos tällä setillä lähinnä johtosarjan takia ampua itseään jalkaan
Pitäs Msportti puskimeen löytää koukku/johtosarja, mut näyttävät tarjoavan noita universaali settejä. Tosin westfalian sivuilta kattelin ohjetta, niin aika samannäköstä huttua sielläki oli🤔🤔
-Anssi
E60 / E61 vetokoukku?
Collapse
X
-
Nostetaampa vanhaa threadia.Originally posted by permanent View PostJarruvalo kannattaa ottaa lisäjarruvalolle menevältä johdolta, ei takavalolle menevältä johdolta. On mustakeltainen johto ja parhaiten löytää takakontin oikealla puolella olevasta johtonipusta. Mustakeltaisia nipussa oli muistaakseni 3 kpl, yksi paksumpi joka menee kontin alle ja kaksi ohuempaa. Näistä ohuemmista toinen on oikea. Saa testattua kun yleismittarilla painaa kärjellä johdon eristeen läpi ja jarrua painaessa katsoo että tuleeko virtaa. Itsellä sattui kerralla oikein vaikkakin tuli metsästettyä johtoa kunnolla ajan kanssa.
Potilas siis E61 LCI ja westfalian koukku westfalian johtosarjalla.
Näillä ohjeilla en ite saa pelaamaan.
Löysin nuo 3 musta/kelta johtoa.
Yhdessä menee virta paino jarrua tai ei, 2 muussa ei mene vaikka jarrua painaisikin. Nämä siis kaivettuna paksusta nipusta ihan takaa oikean takavalon yläpuolelta.
Liitin siniruskean lampulle menevään siniruskeaan, onko se oikein?
PDC kytkeytyy pois päältä ja vilkut toimii mutta jarruvalo ei eikä parkit.
Nuo westfalian ohjeet on kyllä luokattoman surkeat.
EDIT:
Homma selkis. se oike musta/keltanen löytyy kun menee sitä johtosarjaa kohti keulaa sen haarautumisen toiselle puolelle.
ja ne äärivalotkin sytty kun laitto ajovalot päälle.Last edited by jouniu; 30-08-2020, 13:38.
Leave a comment:
-
Ei sitä puskuria tarvitse leikata kun hommaa koukulliseen tarkoitetun diffuusorin, osat # 4 ja 6. Osimoilleen satasen pieti plus maalaus.Last edited by schwarze; 30-03-2019, 23:45.
Leave a comment:
-
Tarkoittaa sitä, että se puskurin alaosan diffuseri pitää vaihtaa luukulliseen versioon tai sitten vaihtoehtoisesti teurastaa olemassa olevaa. Itse ostin luukullisen diffuserin ihan marmoritiskiltä.
Leave a comment:
-
M-sport:lle oma versio.
Mjaa, kyllähän tuossa sinunkin linkissä näyttäis olevan juuri M-sport:lle tarkoitettu.Last edited by Clavurion; 27-03-2019, 20:56.
Leave a comment:
-
E61 LCI 525da m-sport vm08, onko tämä oikea koukku kyseiseen autoon? Tuolla sanotaan että puskuria pitää leikata, pitääkö paikkansa? Onko olemassa sarjaa jonka kanssa ei tarvitsisi leikata msport puskuria?
Leave a comment:
-
Sattuiskos joku tietämään varaosanumeroa liitinpinneille, joilla oem-johtosarjan sulaketauluun kytkettävät johdot kiinnitetään sulaketaululle meneviin johtosarjan liittimiin?
Joku kenties näistä:
Socket contact ELO-Power 2,8x0,63 1,5-2,5 MM² 61138369634
Socket contact ELO-Power 2,8x0,63 1,5-2,5 MM² 61138364834
Socket contact ELO-Power 2,8x0,63 1,0- 2,5 MM² 61138364838
Leave a comment:
-
-
Carly antoi kaksi vikakoodia tähän liittyen:
Transmission control
00CF29
Message of AHM: status followers
Body
009DFA
AHM supply KL 30 2 / AHM Terminal 30f b: Power supply is missing/broken
Nähtävästi jälkimmäinen tulee siitä, että punainen/violetti -johtoa ei ole kytketty etupään sulakerasiaan A41 - joskin ohjeessa sanotaan että "E60 cars after 9/06 only". Auto on kyllä valmistunut 10/06, mutta on siis E61. Liekkö tämä sitten virtalukon kautta tuleva virta 13-napaiseen töpseliin?
Leave a comment:
-
Mitäs tapahtuu jos et laita kuin väylän ja +12 sekä -12?Originally posted by ate262 View PostNo ei mun mielestä oikean vilkun ja jarruvalon napoihin pitäisi tulla jatkuvaa jännitettä, varsinkaan kun vilkku tai jarru eivät ole käytössä.
Nollaa näytti navat 1, 2, 7 ja 8 maata vasten 13-pinnisessäkin.
Leave a comment:
-
Niihin ohjainlaitteisiin on sit muuten vaan ollu päivityksiä.Originally posted by ekaBMW View PostEikös tuo toisaalta ole odotettu tulos kun valot ei kerran toimi? (Yksi niistä)
Oliko 13-nap 3-1, 3-2, 3-7 ja 3-8 (peruutusvalo) minkälaisia arvoja?
Tarkennuksena....Tuossa minun tapauksessa koukkua ei lisätty vaan entisen tilalle laitettiin toinen (uudempi) samanlainen. Eli koodaus oli jo valmiiksi kohdillaan. Silti päivityksiä tuli ehkä puoleen ohjainlaitteista.
Leave a comment:
-
Originally posted by ekaBMW View PostEikös tuo toisaalta ole odotettu tulos kun valot ei kerran toimi? (Yksi niistä)
Oliko 13-nap 3-1, 3-2, 3-7 ja 3-8 (peruutusvalo) minkälaisia arvoja
No ei mun mielestä oikean vilkun ja jarruvalon napoihin pitäisi tulla jatkuvaa jännitettä, varsinkaan kun vilkku tai jarru eivät ole käytössä.
Nollaa näytti navat 1, 2, 7 ja 8 maata vasten 13-pinnisessäkin.
Leave a comment:
-
Eikös tuo toisaalta ole odotettu tulos kun valot ei kerran toimi? (Yksi niistä)
Oliko 13-nap 3-1, 3-2, 3-7 ja 3-8 (peruutusvalo) minkälaisia arvoja?
Tarkennuksena....Tuossa minun tapauksessa koukkua ei lisätty vaan entisen tilalle laitettiin toinen (uudempi) samanlainen. Eli koodaus oli jo valmiiksi kohdillaan. Silti päivityksiä tuli ehkä puoleen ohjainlaitteista.
Leave a comment:
Leave a comment: