Käy sekä sedaniin että touringiin.
Jos kysessä on irroitettava Westfalia niin menee juuri ja juuri se tavallinenkin M-korisarjalla.
E60 / E61 vetokoukku?
Collapse
X
-
Käykö sama Westfalian irrotettava koukku sedaniin ja touringiin? Muistelen joskus lukeneeni jostain, että kävisi, mutta nyt en löydä sitä tietoa mistään ja kaikissa myynti-ilmoituksissa on sopivuus pelkästään sedan tai touring.
Sopiiko kaikki Westfalian irrotettavat koukut m-sport puskurin kanssa? Joissakin myynti-ilmoituksissa sanotaan, että ei m-sport malliin tai pelkästään m-sport malliin. Onko asia tosiaan näin?
Leave a comment:
-
Niin, siis mun koukku ei ollut Westfalia, vaan Auto-HAK.Originally posted by ark28 View PostAika reipas hinnannousu, siis 158 e-> 379 e !
Tuo koukku näyttää vaativan puskurin leikkaamista, ainakin sivuston mukaan?
Koukku maksoi keväällä muistaakseni 136 € ja toimituskulut 22 €, eli yhteensä tuon 158 €.
Nyt näyttää sama koukku olevan 219 € + tk.
Auto-HAK vaati semmoisen sentin kolon puskurin alahelmaan (EI M-sport), eli ei näy mihinkään. Pistoke näkyy koukku irrotettunakin, mutta so what?
Mulle koukun näkyminen/irrotettavuus ei ole se juttu, sen puolesta olisin ihan hyvin voinut ostaa halvimman, eli kiinteän koukun. Syy, miksi ostin irrotettavan, on se, että en tiennyt, miten parkkitutka reagoi kiinteään koukkuun. Jos tutka olisi huutanut aina peruutettaessa (kun anturi haistaa esteen, eli koukun), niin siinä olisi ollut pidemmän päälle hermot lujilla. Eli irrotettavuus on vähän niin kuin kaiken varalta.
Tutka ei kuitenkaan piitannut koukusta mitään. Eli nyt voin rauhassa antaa irrotettavan muuttua kiinteäksi, eli ruostua jumiin.
Leave a comment:
-
Aika reipas hinnannousu, siis 158 e-> 379 e !Originally posted by penax View PostOstin keväällä tuolta irrotettavan koukun.
On näköjään hinnat vähän nousseet sen jälkeen. Silloin maksoi 158 € porraspäähän toimitettuna.
http://www.rameder.eu/en/towbar/bmw-...=22665&AHKID=2
Tuo koukku näyttää vaativan puskurin leikkaamista, ainakin sivuston mukaan?
Leave a comment:
-
Ostin keväällä tuolta irrotettavan koukun.
On näköjään hinnat vähän nousseet sen jälkeen. Silloin maksoi 158 € porraspäähän toimitettuna.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Koukku näyttää samalta, jonka tilasin suoraan pfjones:iltaOriginally posted by 1031 View PostHei, pikainen kysymys E61 vm2007 520da tarttis koukku asennella, meeneekö tällainen setti vaivattomasti (ilman isompia puskurin modifiointia paikoilleen)
Entäs onko tästä sähkösarjasta kokemusta?
http://www.ebay.co.uk/itm/Towbar-Ele...item415cbfc76f
koukku. Asennus meni helposti ja ei tarvinnut puskuria modata ollenkaan.
Sähkösarjan otin kans BMW dedicated kitin, joka toiminut nyt pari vuotta OK.
Leave a comment:
-
en mä tiedäOriginally posted by MajorDrake View PostNoihin tulee kiinni puskurin palkki joten kyllä ne tarvitaan. Eikö sulla ollut takapuskurin palkkia ollenkaan? Tällöin kulmat jää ilman suojaa, koukku toki suojaa takaapäin tulevia iskuja...
AJ-Techin Antti sanos, ettei ollu mitään rautoja kun purki ton koukun pois
Leave a comment:
-
Noihin tulee kiinni puskurin palkki joten kyllä ne tarvitaan. Eikö sulla ollut takapuskurin palkkia ollenkaan? Tällöin kulmat jää ilman suojaa, koukku toki suojaa takaapäin tulevia iskuja...
Leave a comment:
-
Ongelmia kun omasta autosta (E61 530d -06) purettiin tuo Thulen koukku pois ja myin sen eteenpäin..
Ostaja oli löytänyt asennus ohjeet netistä joissa puhuttiin kuvassa olevista 4111/6 puskurin törmäysiskareiden korvaavista asennus raudoista, näitä ei vain koukun purkaneen korjaamon mukaan autossa ollut paikalla (eikä kyllä ollut mitään törmäysiskareitakaan) ja puskuri pysyi hyvin ilman niitäkin paikallaan?

Mietin että tarvitseeko koukku tai lähinnä puskuri noita rautoja, kun ei itselläkään niitä kerran ollut ja nyt ostaja haluaa joko purkaa kaupan tai 150e kauppa summasta 50e takaisin jotta voi teettää kyseiset raudan palaset..
Leave a comment:
-
Vein vielä varmuuden vuoksi toiselle sähkärille. Naureskeli, että oli asennettu todella huolimattomasti. Piti käydä kaikki läpi uudelleen ja sai sähköt toimimaan...Originally posted by böntti View PostJoo niin käyttää ja toisinaan sitten kolvailee jälkikäteen
. Ensimmäisenä nuo piuhat kolvaamalla kuntoon ja sitten voi jatkaa vianetsintää, jos se enää on tarpeellista.
pitkä projekti tuli vaikka oli aluksi asentamassa tällaista päivätyökseen tekevät ja itsellä oli tarkoitus helpolla päästä.
Leave a comment:
-
Joo niin käyttää ja toisinaan sitten kolvailee jälkikäteenOriginally posted by exautisti View PostMinä tekisin kolvaamalla liitokset,jäispähän huonojen liitosten mahdollisuus pois. Noiden rosvoliitosten kans aina vähän niin ja näin. Tosin käyttäähän merkkiliikkeetkin noita retrofittailuissaan.
. Ensimmäisenä nuo piuhat kolvaamalla kuntoon ja sitten voi jatkaa vianetsintää, jos se enää on tarpeellista.
Leave a comment:
-
Minä tekisin kolvaamalla liitokset,jäispähän huonojen liitosten mahdollisuus pois. Noiden rosvoliitosten kans aina vähän niin ja näin. Tosin käyttäähän merkkiliikkeetkin noita retrofittailuissaan.
Leave a comment:
-
Äkkiseltään nuo näyttäisi olevan oikein.Originally posted by reme View PostOlisi kyllä hienoa, jos tuon saisi pelittämään. On sitä aika monta ihmistä ihmetellyt. Otin nyt muutaman kuvan siitä vararengaskotelon alta liittimistä (eli kuvassa punaiset liittimet). En tiedä saako noista mitään selvää. Parkkitutka on.
Käyttäisin varovasti nuo ryöstäliittimet auki ja katsoisin että
kontaktit on kunnossa.
Kytkeytyykö auton parkkitutka pois päältä kun pukkaat kärryn perään?
Ja onhan valot kokeiltu toimivan kärryn kanssa eikä mittailemalla pistokkeesta, pistokkeesta suoraan mittaamalla voi näyttää mitä sattuu...
Leave a comment:
Leave a comment: