Announcement

Collapse
No announcement yet.

E60 / E61 vetokoukku?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dunky
    replied
    Neuvotaan mutta laitteet ja ohjelmat eivät tule ohjeen mukana

Leave a comment:

• 180578
    replied
    Originally posted by zener View Post
    BMW:n EBA ohjeet on kyllä tekstein ja kuvin selitetty, että onnistuu kyllä jos vähänkään pysyy työkalut kädessä.
    Neuvotaanko niissä myös ajonvakautusjärjestelmän uudelleen ohjelmointi?

Leave a comment:

• zener
    replied
    Originally posted by 180578 View Post
    Kiitos vinkistä mutta en aio/osaa itse koukkua asentaa, sähköistä ja muusta mahdollisesta vaadittavasta ohjelmoinnista puhumattakaaan.
    BMW:n EBA ohjeet on kyllä tekstein ja kuvin selitetty, että onnistuu kyllä jos vähänkään pysyy työkalut kädessä.

Leave a comment:

• Vasara
    replied
    Nostetaas ylös!

Itsellä sama ongelma edessä. Pitäisi rueta harrastusvälinettä kyysää ympäri maita, joten kuokku tulisi hommata. Mihin hintaan porukat on saaneet kuokkuja asennettua. Täällä Ruotsissa huutavat sen 14 000 SEK (1480€) hommasta.

Onko E-baystä ostaessa juuri oikean setin löytämisessä ongelmaa. Joku paikallinen paja tms varmaan kyllä koukun sitten asentaa halvalla.

Leave a comment:

• 180578
    replied
    Kiitos vinkistä mutta en aio/osaa itse koukkua asentaa, sähköistä ja muusta mahdollisesta vaadittavasta ohjelmoinnista puhumattakaaan.

Leave a comment:

• JNIJNI
    replied
    Originally posted by 180578 View Post
    Onnistuuko asiallisen koukun asiallinen asennus Helsingissä jossain muualla kuin Laakkosella? Tarkoitus olis löytää hieman edullisempi irroitettva koukku kuin he tarjoavat, vain 1450 eur.
    Suosittelen eBaytä. Itse ostin alkuperäisen koukun ja sähkösarjan E91:een 400e:lla sieltä ja asensin itse. Homma ei ole paha, kun on BMW:n omat ohjeet.

Leave a comment:

• 180578
    started a topic E60 / E61 vetokoukku?

E60 / E61 vetokoukku?

Onnistuuko asiallisen koukun asiallinen asennus Helsingissä jossain muualla kuin Laakkosella? Tarkoitus olis löytää hieman edullisempi irroitettva koukku kuin he tarjoavat, vain 1450 eur.
Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎