Originally posted by GuGi_
View Post
Ajelin sulake irrallaan kauppaan . 15km. Kaupan pihassa perä hyvin ryhdissään. Kaupasta ulos tullessa kaikki edelleen ok. Auto käyntiin (sulake on ollut siis irrallaan sieltä tankille asti) ja perä vajoaa. Sulake takas paikalleen ja kompura hörähtää käyntiin. Perä nousee aivan normaalisti, mutta just kun saavuttaa oikeen korkeuden niin kompurasta kuuli että meinas pysähtyä, mutta jatkaaki huutoa. No Nalli pois ja liikenteeseen. Siirtymä pari kilsaa ja perillä perä tontissa. Tän jälkeen auto seiso ehkä puol tuntia. Sit sulake takas ja auto käyntiin. Perä nousee normaalisti ja kompura pysähtyy kun on oikeessa korossa. Kotiin ilman ongelmia.
Eli kun tuo vika (kompuran päälle jäänti) tulee, niin se tuntuu vaativan että auto pääsee nukkumaan jotta vika poistuu. Tuo eka kauppareissu ei kestäny kun vajaa 10min. Eikä sillä aikaa alkanu toimimaan. Toka pidempi stoppi homman korjas.
Kompuran putsauksen yhteydessä nollasin koodit inpalla. Siellä oli herjaa molemmin puolin magneettiventtiilistä. Tosin vaihtelin niitä ristiin puolelta toiselle kun näytti että kuskin puoli nousee hivenen hitaammin ylös. Ei ollu huomattavaa vaikutusta. Voisko nyt olla niin että toinen noista venttiilesitä jumii. Täytyy tänään katella koodit ku pääsee kotiin taas. Jos sais vaikka vian päälle ni kattoo samalla mitä arvoja inpa antaa perän korkeuksille. Toimiessaan kaikki arvot oli ihan kohillaan.
Ei kellään olis varmasti ehjää jakoplokkia venttiileineen ylimääräsenä? Voisin ostaa testiin. Tai lainata jos läheltä löytyy.
Myös ideoita mahollisista aiheuttajista otetaan vastaan.
Leave a comment: