Originally posted by tovayryn
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 Webasto
Collapse
X
-
Webaston fault lock
Originally posted by tovayryn View Postmiks sit muuan bmw huoltaja tuossa tuumaili että lukkotila pitäs aueta ihan vaan sulaketta irti pitämällä?
ohessa E39:n Webaston toiminta selostuksesta lainaus WDS:stä.
•The BMW DIS Service Tester sends the CANCEL FAULT LOCK-OUT telegram to the independent park heater/auxiliary heater or the fuse for the voltage supply to the independent park heater/auxiliary heater is isolated for 10 seconds .__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View Postno tämä selittää Kannattasko sitä käydä sit webasto huollossa / marmorilla nyt kokeilemassa tuota lukituksen poistoo kun vesipumppu toimii? Jos ois niin moukan tuuri että lähtis pelaa?
Käske nollata uudestaan(jos siis ehtii mennä lukkoon)
Sammutat lämppärin kokonaan tai automaattitoiminnon ja ajelet kotiin rassaamaan webaa enemmän.F30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View Postno tämä selittää Kannattasko sitä käydä sit webasto huollossa / marmorilla nyt kokeilemassa tuota lukituksen poistoo kun vesipumppu toimii? Jos ois niin moukan tuuri että lähtis pelaa?-99 punane passatti
https://www.nettiauto.com/bmw/535/9505964
Tuikun softat
Webasto retrofitit (myös F sarjaan)
BMW Maahantuonti ammattitaidolla
Laatikon huuhtelut (myös F sarjaan)
Vuokraamme otsonaattoreita,painehuuhtelulaitteita ym..
www.mcars.fi
Kysy 041-5056506
https://www.facebook.com/MCarsOulu/
INPA DIS BMW Scanner VCDS OPCOM ,MB Star
Webasto,BMW,VW,OPEL,MB Vikakoodinluvut,Koodaukset,N47 jakopää remontit.RAVENOL öljyt edullisesti
Comment
-
-
Originally posted by tovayryn View Postjos en saa kuntoon lähiaikoina niin ajelen ouluun Mulla on vakiopumppu siellä paikallaan ku alko pyörii niin nättiin ku vähän kopautti sitä, sen jälkeen toimi tod hienosti, varman paskaa välissä..Skoda Octavia & Yamaha FZS 600 -02
Ex. E91 330d -07
Comment
-
-
Originally posted by 530daa View PostMites tämä independent valikko/ajastin kun ei webaa, eihän se laita lisälämpövastusta päälle vai onko todella turha valikko kun ei webaa?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Nyt tuli kyllä ihan uusi juttu meikäläiselle, siis miula on E61 -06 jossa on semmonen avaimesta isompi suorakaiteen muotoinen mötikkä kolmella napilla (mode, on, off) ja mulle sanottiin autoa ostaessa että siinä on webasto ja nytkin oon sitä käyttäny pari kertaa nollakelillä ja auto on sisältä kyllä lämmin mut eikä se lämmitäkkään moottoria? I-drivestä saa kaksi aikaa siihen ajastettua myös, mistäs mie nyt tiiän lämpeekö moottori?
Auto oli naisella kaksi vuotta ennen minua ja sanoi että tuolla webastolla on moottoria lämmittäny ja hyvin kuulemma lähteny käyntiin -30 pakkasillakin täälä itärajalla..Skoda octavia RS 2.0TSi -14
Suzuki Hayabusa -08 240TIRE FAT ASS
Ski-Doo renegade backcountry X -14
Comment
-
-
Originally posted by pemaristiE60 View PostNyt tuli kyllä ihan uusi juttu meikäläiselle, siis miula on E61 -06 jossa on semmonen avaimesta isompi suorakaiteen muotoinen mötikkä kolmella napilla (mode, on, off) ja mulle sanottiin autoa ostaessa että siinä on webasto ja nytkin oon sitä käyttäny pari kertaa nollakelillä ja auto on sisältä kyllä lämmin mut eikä se lämmitäkkään moottoria? I-drivestä saa kaksi aikaa siihen ajastettua myös, mistäs mie nyt tiiän lämpeekö moottori?
Auto oli naisella kaksi vuotta ennen minua ja sanoi että tuolla webastolla on moottoria lämmittäny ja hyvin kuulemma lähteny käyntiin -30 pakkasillakin täälä itärajalla..
Comment
-
Comment