Originally posted by HannuE60
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/E61 Vanne- ja rengasfit -topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Joo tossa näköjään on... miltäköhän näyttäisi kumeilla, mitkä olisi tarkotettu enemmän tähän vitoskoppaan? esim 215/50-17 - 225/50-17 tai 245-45-17 -255/45-17..... Jossakin E39:ssä olen nähnyt, mutta onko tälläsistä tämän uudemman kopan alla kuvaa?
Originally posted by Mik@ View PostEikö tuolla showroomissa ollut jollakin suunnilleen tuollaiset vanteet e60:ssä? Ovat kyllä liian pienet e60/61. Omasta mielestä 20" on just sopiva.
Edit: Tuossa oli shouruumi mitä tarkoitin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=254628 9x17 ja 10x17 Noin helvetin matalaan käy jotenkin mutta onko tuo sitten vähääkään käytännöllinen on ihan toinen juttu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 330TIESEL View PostOnko kenelläkään ollu E60/E61:ssä seuraavaa vanne komboa alla:
8.5x17 ja 10x17. Ei löydy mistään kuvia??
Edit: Tuossa oli shouruumi mitä tarkoitin: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=254628 9x17 ja 10x17 Noin helvetin matalaan käy jotenkin mutta onko tuo sitten vähääkään käytännöllinen on ihan toinen juttu.Last edited by Mik@; 10-11-2012, 22:05.
Leave a comment:
-
-
Onko kenelläkään ollu E60/E61:ssä seuraavaa vanne komboa alla:
8.5x17 ja 10x17. Ei löydy mistään kuvia??
Originally posted by 330TIESEL View PostHeitän väliin kysymyksen:
Itselle tulisi E61:seen seuraavan lainen paketti alle:
eteen 17x8.5 et20 215/50-17
taakse 17x10 et13 245/45-17
mahtuuko tuo yhdistelmä taakse?
vaikuttaako tuollaiset rengaskoot automaatin toimintaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostXD sedaniin menee kyllä ET 20 vanteet nihkeästi koossa 8.5*17".
Eturenkaat tulee aikalailla kaarien tasalle.
Lisäystä edelliseen: Kävin juuri kurkkaamassa omat talvirenkaat varastosta... Ovat kokoa 7,5x17 IS 20. Ovat sitten autoa myytäessä lykänneet liikkeessä takavetoisen vanteet alle. Ihmettilinkin viime talvena, että tuleepa nätisti kaaren tasalle.
Leave a comment:
-
-
XD sedaniin menee kyllä ET 20 vanteet nihkeästi koossa 8.5*17".
Eturenkaat tulee aikalailla kaarien tasalle.
Leave a comment:
-
-
Nelivedon vakiovanne on 18x8 et 43. Juuri tuon takia ihmettilin, että meneekö muka m5:en vanne kun on takavetoinen auto kyseessä.
Leave a comment:
-
-
Jumanketa, ja kerranki ku olis saatu vanteet kaariin saakka !
Noh, sorvatkee se pari senttiä siitä vanteesta, ni istuu sit nelikkoonki
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostJos nyt ei rahasta väliä, niin 19" m5 vakiovanne vakiokokoisine renkaineen.
En usko menevän oikeesti heikoks ajettavaks. Mielummin minä ainakin ajan noilla 20" kumeilla kuin noilla runflateilla alkuperäisillä 18"..
Mut toki, 17" talvirengas 225/50, on varmaan kivin ajettava,..
Leave a comment:
-
-
Jos nyt ei rahasta väliä, niin 19" m5 vakiovanne vakiokokoisine renkaineen.
En usko menevän oikeesti heikoks ajettavaks. Mielummin minä ainakin ajan noilla 20" kumeilla kuin noilla runflateilla alkuperäisillä 18"..
Mut toki, 17" talvirengas 225/50, on varmaan kivin ajettava,..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Miky View PostKiitoksia.
Itse ajattelin, että menisikö 19" vielä, mutta 18" taitaa olla järkevämpi. Ainakin kun ajattelee mun auton käyttöä.
Täytyy vielä harkita laittaisiko sitä taakse isommat nahat kuin eteen. Nelivedosta tulee tietty omat rajoituksensa...
Ei neliveto mitään rajoita, kunhan vaan katsoon samankorkuiset renkaat eteen ja taakse. Oikeat koot on 245/40 ja 275-285/35.
Leave a comment:
-
Leave a comment: