No ny on anselminkin autossa uudet termarit.En tiedä monenkolaisia noita Egr-
coolerin liitoksia onkaan, ei mun tarvinnu niitä kahta pakosarjan torxia irrottaa ollenkaan vaan otin siitä seuraavasta liitoksesta jossa oli semmonen klemmari.
Päätermo oli kuten arvelinkin yhtä vanha kuin autokin ja vuosi läpi ihan sukkana.
Uusi tarvikeosa tilalle (Vemo made in italy) ja eikun testaamaan.Lämmöt 91c noin 10 km ajon jälkeen ja siinä huiteilla tuntuivat pysyvänkin, saas nähdä vaan kuinka kauan.Jottei kaikki olisi taas E60:n kanssa niin ihanaa, huomasin siinä samalla että kiertovesipumppukin on mykkänä, virtaa tuli liittimelle, joten letkut luttuun ja pumppu pois, hetken sitä herkistelin ja sehän perhana alkas toimimaan.Tuskin tuo valohoito nyt kauaakaan auttaa mutta seurataan tilannetta.Onneksi oli olvia ja hyttysmyrkkyä, kiitos näiden hienojen apuaineiden keksijöille, nyt saunaan..
coolerin liitoksia onkaan, ei mun tarvinnu niitä kahta pakosarjan torxia irrottaa ollenkaan vaan otin siitä seuraavasta liitoksesta jossa oli semmonen klemmari.
Päätermo oli kuten arvelinkin yhtä vanha kuin autokin ja vuosi läpi ihan sukkana.
Uusi tarvikeosa tilalle (Vemo made in italy) ja eikun testaamaan.Lämmöt 91c noin 10 km ajon jälkeen ja siinä huiteilla tuntuivat pysyvänkin, saas nähdä vaan kuinka kauan.Jottei kaikki olisi taas E60:n kanssa niin ihanaa, huomasin siinä samalla että kiertovesipumppukin on mykkänä, virtaa tuli liittimelle, joten letkut luttuun ja pumppu pois, hetken sitä herkistelin ja sehän perhana alkas toimimaan.Tuskin tuo valohoito nyt kauaakaan auttaa mutta seurataan tilannetta.Onneksi oli olvia ja hyttysmyrkkyä, kiitos näiden hienojen apuaineiden keksijöille, nyt saunaan..
Comment